• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації.

Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Послуг та з дотриманням встановлених норм і правил. Виконавець гарантує наявність у нього необхідних працівників для надання окремих видів послуг пов’язаних із створення об’єктів архітектури, які мають відповідні сертифікати, зокрема за напрямом «Експертиза та обстеження у будівництві».

Торги не відбулися

199 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
Період уточнення: 16.03.2021 13:56 - 22.03.2021 10:00
Відповідь надана

Трудові або цивільно-правові відносини

Номер: e77f9c3833f944fcacca970cf2026330
Дата опублікування: 18.03.2021 23:29
Опис: Замовник вимагає: "2.2 Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає: - скан-копії документів, що підтверджують факт трудових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів) на кожного працівника, зазначеного у довідці. - скан-копії дипломів, свідоцтв***, сертифікатів** тощо на кожного працівника зазначеного у довідці." Ще раз наголошуємо, що Право на пацю – це одне з основних конституційних прав людини. Особа може реалізувати своє право на працю як за трудовим так і за цивільно-правовим договором. Тобто, спеціаліст може бути і не в штаті! Просимо внести відповідні зміни та передбачити можливість залучення виконавців за цивільно-правовим договором та передбачити, що в такому разі підтвердженням відносин є цивільно-правова угода. Вимагаємо викласти п.2.2. в наступній редакції: "2.2 Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає: - скан-копії документів, що підтверджують факт трудових або цивільно-правових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів або цивільно-правових договорів) на кожного працівника, зазначеного у довідці. - скан-копії дипломів, свідоцтв***, сертифікатів** тощо на кожного працівника зазначеного у довідці."
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Підпунктом 6 Пункту 2.3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі На підтвердження вимогам замовника, Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи: (- скан-копії документів, що підтверджують факт трудових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів) на кожного працівника, зазначеного у довідці) Необхідно зауважити, що КЗпП України передбачено: - ст. 2: «Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою»; - ст. 21 КЗпП: «Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.» - ст. 2521: «Трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.» Шляхом системного аналізу вищезазначених норм законодавства, а також усіх документів, які вимагаються замовником на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можна дійти висновку що слова працівник та виконавець у цьому оголошення про проведення спрощеної закупівлі вважаються тотожними та стосуються осіб які беруть участь у діяльності учасника на основі трудового договору (контракту, угоди тощо), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством. При цьому доцільно зауважити, що замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» не допускає, що учасник може подати на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації копії договорів цивільно-правового характеру.
Дата відповіді: 19.03.2021 13:04
Відповідь надана

Скан-копію документів, які підтверджує, що інформацію про Учасника розміщено на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції

Номер: 1fb1a4f0432f429da73f76b7c418d481
Дата опублікування: 18.03.2021 23:23
Опис: Замовник вимагає: "Скан-копію документів, які підтверджує, що інформацію про Учасника розміщено на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Інформація про виконавців робіт з обстеження», згідно п.2 «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 року № 257." Офіційно немає такого документу. Є реєстр в режимі онлайн де можна ознайомитися з актуальною інформацією https://dabi.gov.ua/informatsiya-pro-vykonavtsiv-robit-z-obstezhennya/ Просимо внести відповідні зміни та дозволити надати відповідну інформацію в довільній формі.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний запитувач уразі відсутності у учасника документу, які підтверджує, що інформацію про Учасника розміщено на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Інформація про виконавців робіт з обстеження», згідно п.2 «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 року № 257." Замовнику буде достатньо, щоб учасник надав листа у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з посиланням (електронна адреса) на електронний реєстр на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції де можна ознайомитися з актуальною інформацією про учасника.
Дата відповіді: 19.03.2021 15:55
Відповідь надана

Свідоцтво

Номер: aef398cf892d4ee180158a6d45d8e54a
Дата опублікування: 18.03.2021 23:18
Опис: Замовник вимагає: "Скан-копії «Свідоцтва про повірку законодавчо врегульованого засобу вимірювальної техніки» чинного на весь час надання послуги." 1. Просимо надати роз'яснення, як бути Учасникам, якщо на якесь обладнання в Учасника є діюче свідоцтво про повірку законодавчо регульованого вимірювального засобу вимірювальної техніки а на інше обладнання свідоцтво про перевірку? хоча замовник вимагає: Свідоцтва про повірку законодавчо ВРегульованого засобу вимірювальної техніки! Просимо внести відповідні зміни та передбачити вищеописане.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний учасник Пунктом 18, статті 1 розділу I Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачене наступне: «повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам;» При цьому доцільно зауважити, що замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» залишає вимоги вказані у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Дата відповіді: 19.03.2021 15:46
Відповідь надана

Свідоцтво п. 11

Номер: ef2e19eeec6b414a9535a65f3cc3847e
Дата опублікування: 16.03.2021 23:41
Опис: Замовник вимагає: "Скан-копії Сертифікатів калібрування та/або Свідоцтва про контроль метрологічних характеристик технічного засобу вимірювання, які будуть використовуватися при наданні послуги." Доводимо до відома замовника, що даний документ зокрема може називатися свідоцтво про повірку законодавчо регульованого вимірювального засобу вимірювальної техніки або свідоцтво про перевірку. Отже, просимо передбачити надання або документів з назвами свідоцтво про повірку законодавчо регульованого вимірювального засобу вимірювальної техніки або свідоцтво про перевірку.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть унесені зміни у пункт 2.3 На підтвердження вимогам Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи підпункт 6 документ №11 викладено у новій редакції заступного змісту: Скан-копії «Свідоцтва про повірку законодавчо врегульованого засобу вимірювальної техніки» чинного на весь час надання послуги".
Дата відповіді: 17.03.2021 12:10
Відповідь надана

ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію»

Номер: 1e83a589a9c447059ad8dc7fc41cfb25
Дата опублікування: 16.03.2021 23:15
Опис: Замовник вимагає: "Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру." Доводимо до відома замовника, що Учасник натомість зазначеного може мати або залучити або орендувати будівельну лабораторію, яка має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та геотехнічну лабораторію, яка має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Додатково повідомляємо, що також може бути і третій варіант: діючий атестат про акредитацію випробувального центру відповідно до вимог ISO/IEC17025:2006 (ISO/IEC17025:2005) Ми не заперечуємо, що в когось є те, що замовник вимагає але може бути й інший варіант. Отже, просимо внести відповідні зміни та передбачити можливість надання того, що вимагає Замовник або іншого зокрема одного з варіантів, що зазначені в даному запитанні.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Згідно публічного посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0494774-17#Text ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» НАКАЗ 28.12.2017 № 494 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з міжнародними нормативними документами Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2017 рік НАКАЗУЮ: 1. Прийняти національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними нормативними документами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2018 року: 1 ДСТУ ISO/IEC 17011:2017 (ISO/IEC 17011:2017, IDT) Оцінка відповідності. Загальні вимоги до органів з акредитації, що акредитують органи з оцінки відповідності - На заміну ДСТУ ISO/IEC 17011:2005 2 ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017, IDT) Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій - На заміну ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 ДСТУ ISO/IEC 17025:2006/ Поправка № 1:2015 (ISO/IEC 17025:2005/ Cor 1:2006, IDT) 2. Скасувати чинність національних нормативних документів з 30 листопада 2020 року: 1 ДСТУ ISO/IEC 17011:2005 Оцінювання відповідності. Загальні вимоги до органів акредитації, що акредитують органи оцінювання відповідності (ISO/IEC 17011:2004, IDT) 2 ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (ISO/IEC 17025:2005, IDT) 3. Скасувати чинність поправки до національного нормативного документу з 30 листопада 2020 року: 1 ДСТУ ISO/IEC 17025:2006/ Поправка № 1:2015 (ISO/IEC 17025:2005/ Cor 1:2006, IDT) Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій 4. Начальнику відділу інформаційних технологій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті ДП «УкрНДНЦ». 5. Начальнику Національного фонду нормативних документів забезпечити опублікування цього наказу в черговому виданні щомісячного інформаційного покажчика «Стандарти». 6. Начальнику адміністративного відділу довести цей наказ до відома виконавців. 7. Контроль за виконанням цього наказу залишається за керівником підприємства чи особою, яка виконує його обов’язки. Генеральний директор Г.В. Лісіна Виходячи з вище викладено Замовник не передбачає унесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 2.3 підпункт 6 документ №10
Дата відповіді: 17.03.2021 13:09
Відповідь надана

Сертифікат СС3

Номер: 8118715785984d75a1b436ca15884333
Дата опублікування: 16.03.2021 22:52
Опис: Замовник вимагає: "Учасник обов’язково включає у довідку інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід і є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2), сертифікованих на виконання Наданя послуг (виконання робіт) щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності) СС-3, мають підтверджений досвід роботи в галузі не менше 5 рокі, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: · Експерт з технічного обстеження будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) – 1 особа; · Інженер проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) – 1 особа; · Інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань – 1 особа; · Інженер-геодезист– 1 особа;" 1) Доводимо до Вашого відома, що з введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати обстеження чи розробку проектно-кошторисної документації об’єктів СС1-СС3. Просимо підтвердити, що якщо у складі пропозиції Учасника будуть надаватися діючі безкатегорійні сертифікати на відповідних виконавців, то Замовник буде зараховувати такі сертифікати, як такі, що дають право на обстеження чи інші роботи та послуги пов'язані з архітектурою класу СС3? 2. Просимо надати роз'яснення, як Учаснику виконувати вимогу замовника щодо мають підтверджений досвід роботи в галузі не менше 5 рокі? Вказати в довідці кількість років? Додатково повідомляємо, що якщо в особи діючий безкатегорійний сертифікат або сертифікат наприклад: Провідний експерт будівельний, технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). то дані особи не можуть мати досвід роботи менше 5 років так, як вони б не змогли отримати такі кваліфікаційні сертифікати. Отже, просимо внести відповідні зміни .
Відповідь: Дякуємо за запитання. До підпункту 2.1 пункту 6 розділу 2.3 «На підтвердження вимогам Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть унесені зміни у наступній редакції: «*Учасник обов’язково включає у довідку інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід і є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2), сертифікованих на надання послуг (виконання робіт) щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: • Експерт з технічного обстеження будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) (або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) – 1 особа; • Інженер проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) (або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань зі стажем роботи за напрямом діяльності не меньше 5 років – 1 особа; Інженер-геодезист зі стажем роботи за напрямом діяльності не меньше 5 років – 1 особа;»
Дата відповіді: 17.03.2021 16:03
Відповідь надана

п.2.2 Працівники

Номер: dcc2aaf11d8c48e3965dd5552bf7504e
Дата опублікування: 16.03.2021 22:38
Опис: Замовник зазначає: "2.2 Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає: - скан-копії документів, що підтверджують факт трудових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів) на кожного працівника, зазначеного у довідці. - скан-копії дипломів, свідоцтв, сертифікатів тощо на кожного працівника зазначеного у довідці." 1. Щодо трудових відносин. Право на пацю – це одне з основних конституційних прав людини. Особа може реалізувати своє право на працю як за трудовим так і за цивільно-правовим договором. Тобто, спеціаліст може бути і не в штаті! Просимо внести відповідні зміни та передбачити можливість залучення виконавців за цивільно-правовим договором та передбачити, що в такому разі підтвердженням відносин є цивільно-правова угода. 2. Щодо скан-копії дипломів, свідоцтв, сертифікатів тощо. Просимо надати роз'яснення, чи буде достатнім надання діючого кваліфікаційного сертифікату на кожного працівника зазначеного у довідці без надання дипломів, свідоцтв, тощо?
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) До підпункту 2.1 пункту 6 розділу 2.3 «На підтвердження вимогам Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть унесені зміни у наступній редакції: «*Учасник обов’язково включає у довідку інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід і є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2), сертифікованих на надання послуг (виконання робіт) щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: • Експерт з технічного обстеження будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) (або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) – 1 особа; • Інженер проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки) (або кваліфікаційні сертифікати (безкатегорійні кваліфікаційні сертифікати) отримані до введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджених наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань зі стажем роботи за напрямом діяльності не меньше 5 років – 1 особа; Інженер-геодезист зі стажем роботи за напрямом діяльності не меньше 5 років – 1 особа;» 2) Вимоги стосовно підпункту 2.2 пункту 6 розділу 2.3 «На підтвердження вимогам Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» викладені в оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 17.03.2021 16:09
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: fadf507a2d93478d8fd4fa0bdbe1b915
Дата опублікування: 16.03.2021 22:23
Опис: Просимо доповнити технічне завдання детальнішими характеристиками об'єкту та оприлюднити наявні вихідні дані зокрема геологічні (в якому році виконувалися?) та геодезичні вишукування (в якому році виконувалися?) та технічний паспорт будівлі (в якому році виконувався) Чи у Замовника документація в dwg форматі?
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1. Геологічні вишукування виконувались у 2019 році. 2. Геодезичні вишукування виконувались у 2019 році. 3. Технічний паспорт на адміністративний будинок виготовлений у 2018 році (поверхневі плани знаходяться за посланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-009413-a) 4. Вся наявна документація у форматі .pdf
Дата відповіді: 17.03.2021 17:54
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: cbdff41acda845b9b6087c5c989d76b5
Дата опублікування: 16.03.2021 22:19
Опис: Замовник зазначає: *Аналогічним договором є договір з надання послуг (виконання робіт) щодо аналізу існуючих проєктних рішень, підготовки висновків щодо необхідності проведення робіт за проектом та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС-3 (значні наслідки). **Виконаними вважаються договори, які прийняті і відповідно підписані замовником разом з усіма актами здачі-приймання наданих послуг (виконаних робіт). Ми не погоджуємося з визначенням аналогічного договору так, як роботи, що передбачені закупівлею зазвичай в договорах інших замовників називаються Обстеження будівель або споруд......, а не так, як зазначив замовник надання послуг (виконання робіт) щодо аналізу існуючих проєктних рішень, підготовки висновків щодо необхідності проведення робіт за проектом та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації об’єктів. Те, що ви вказали, як аналогічний договір то це послуги інженера-консультанта, а не експерта з технічного обстеження будівль і споруд. Також ми не погоджуємося, що до класу наслідків. По перше, де ви побачите, який клас наслідків в об''єкта по аналогічному договору ? 2) це обстеження , а не проектні роботи де є різниця чи це СС1 чи це СС3. Вимагаємо прибрати вимогу щодо класу наслідків так, як роботи що передбачені закупівлею мало того, що однаково виконуються на об'єктах всіх класів наслідків так, ще і відносяться до обстеження будівель і споруд. Отже, просимо зазначити, що аналогічний договір це договір на обстеження будівель чи споруд.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник ретельно проаналізує Ваше запитання та а разі необхідності будуть унесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 17.03.2021 18:01