-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації.
Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Послуг та з дотриманням встановлених норм і правил. Виконавець гарантує наявність у нього необхідних працівників для надання окремих видів послуг пов’язаних із створення об’єктів архітектури, які мають відповідні сертифікати, зокрема за напрямом «Експертиза та обстеження у будівництві».
Торги не відбулися
199 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2021 13:56 - 22.03.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»
Номер:
5985d8863a1f47fd971362d047c2c418
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006497-c.c5
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»
Вимога:
ВИМОГА в прикріпленому файлі
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»
по закупівлі: Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації, UA-2021-03-16-006497-c
Національне агентство з питань запобігання корупції (надалі – Замовник) відхилив пропозицію ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» по закупівлі: Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації, UA-2021-03-16-006497-c (ПРОТОКОЛ уповноваженої особи, відповідальної за проведення спрощеної закупівлі у Національному агентстві з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ: 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби Народів, буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) від «31» березня 2021 року № 41 (далі – Протокол)).
Згідно Протоколу:
«ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію переможця електронного аукціону ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ" з ціновою пропозицією 139 800 грн з ПДВ, яка не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- відсутня скан-копія діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру.»
ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» не погоджується з рішенням замовника та вважає його передчасним та неправомірним.
Згідно п.п. 10 п. 2.3. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає від Учасників надання у складі пропозиції: «Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру.»
Згідно п.2.4. Додатку 2 до оголошення Замовник зазначає:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
У разі якщо учасник не може надати документ, що вимагає замовник, необхідно надати лист-пояснення учасника з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів.»
ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» у складі своєї пропозиції надало Лист-роз’яснення щодо надання скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру (вих. №10 від 29.03.21 р.). Замість запитуваного документа було надано документи на будівельну лабораторію, яка має всі можливості та дозволи для виконання робіт та послуг, що передбачені закупівлею.
Так в додатках до Свідоцтва про відповідність системам вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 (Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання) Будівельної лабораторії зазначені сфери об’єктів вимірювання та процеси вимірювань:
Як видно, вищеописані об’єкти досліджень відносяться до оголошеної замовником закупівлі та об’єкту обстеження згідно технічного завдання.
ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» не надавало у складі свої пропозиції скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру:
Випробувальний центр, який має атестат про акредитацію окрім всього іншого та в основному займається оцінкою відповідності матеріалів та видачею сертифікатів відповідності на випробовувані матеріали та інше згідно чинного законодавства.
Згідно ч. 4 ст.11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року, N 2407-III (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон): Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила ( z0923-02 ) застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ не містять вимоги до Учасників здійснювати роботи та послуги, що виконує випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017
Отже, скан-копія діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію» не передбачено законодавством для ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» в зв’язку з чим не подаються у складі пропозиції. Дана вимога не стосуються предмету закупівлі, отже є неправомірною.
Додатково акцентуємо увагу, що надання вищеописаного документу оскаржували й інші учасники та подавали вимоги. Але замовник чомусь знехтував неправомірною вимогою.
При виконанні робіт з обстеження будівель та споруд, на законодавчому рівні, відсутня вимога щодо сертифікації тієї чи іншої лабораторії в обов’язковому порядку. В зв’язку з тим, що ми кваліфікований учасник та розуміємо значимість об’єкту обстеження, тому ми використовуємо будівельну лабораторію, яка має відповідне свідоцтво. (хоча деякі виконавці виконують аналогічні роботи з використанням лабораторій, які не мають добровільної сертифікації!)
На основі вищевикладеного, відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» є безпідставним та неправомірним.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» відповідає вимогам Замовника є економічною, а учасник професійним,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» по закупівлі: Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації, UA-2021-03-16-006497-c;
2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»;
3. заключити договір з ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» на суму 139 800,00 грн. по закупівлі: Послуги з підготовки висновку щодо необхідності проведення робіт за проектом «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28» та розроблення рекомендацій щодо умов подальшої безпечної експлуатації, UA-2021-03-16-006497-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження відхилення пропозиції ТОВ ФІН АП КОНСАЛТ.pdf 02.04.2021 11:37
Дата подачі:
02.04.2021 11:37
Вирішення:
Добрий день! Шановний Учасник. Замовник відхиляє вашу вимогу та наголошує наступне:
1. ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - Цей документ розроблений з метою сприяння довіри до роботи лабораторій. Цей документ містить вимоги до лабораторій, щоб вони могли продемонструвати, що вони працюють компетентним чином і здатні отримувати достовірні результати. Лабораторії, які відповідають цьому документу, також працюватимуть відповідно до принципів ISO 9001. Цей документ вимагає, щоб лабораторія планувала та здійснювала дії щодо управління ризиками та можливостями. Управління як ризиками, так і можливостями створює основу для підвищення результативності системи управління, вдосконалення та запобігання негативним впливам. Лабораторія несе відповідальність за те, які саме ризики та можливості потребують управління. Використання цього документа полегшить співпрацю між лабораторіями й іншими органами та сприятиме обміну інформацією і досвідом, а також гармонізації стандартів та процедур. Визнання результатів між країнами полегшується, якщо лабораторії відповідатимуть цьому документу.
« 1. Сфера застосування Цей документ визначає загальні вимоги до компетентності, неупередженості та порядку діяльності лабораторій. Цей документ застосовується до будь-яких організацій, що займаються лабораторною діяльністю, незалежно від кількості персоналу. Замовники лабораторії, регуляторні органи, організації та схеми, що використовують паритетне оцінювання, органи з акредитації та інші можуть використовувати цей документ для підтвердження або визнання компетентності лабораторій.»
2. ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» - це результативна система керування вимірюванням, яка забезпечує придатність вимірювального обладнання та процесів вимірювання для використання за призначеністю й відіграє важливу роль у досягненні цілей щодо якості продукції та в керуванні ризиками отримання невірогідних результатів вимірювання. Призначеністю системи керування вимірюванням є керування ризиком того, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання могли б давати невірогідні результати, які негативно впливають на якість продукції організації. У системі керування вимірюванням використовують широкий діапазон методів: від перевіряння (верифікації) базового вимірювального обладнання до застосування статистичних методів у керуванні процесами вимірювання.
У цьому стандарті термін «процес вимірювання» використовують до операцій вимірювання (наприклад, під час проектування, випробовування, виробляння, інспектування).
Посилання на цей стандарт може робити:
— замовник, викладаючи вимоги до продукції, якої він потребує;
— постачальник, установлюючи параметри продукції, яку він пропонує;
— законодавчі чи регламентувальні органи;
— той, хто виконує оцінювання та аудит систем керування вимірюванням.
Один з проголошених в ISO 9000 принципів керування стосується процесного підходу.
Процеси вимірювання треба розглядати як особливі процеси, спрямовані на підтримання забезпечення якості продукції організацією. Модель системи керування вимірюванням, застосовну до цього стандарту.
Цей стандарт містить як вимоги, так і настанови щодо запровадження систем керування вимірюванням і може бути корисним у поліпшуванні вимірювальних дій і якості продукції.
Настанова має лише інформаційний характер, її не треба тлумачити як таку,
що доповнює, обмежує чи змінює будь-яку вимогу.
Організації зобов’язані визначити рівень потрібних заходів контролю і встановити вимоги
системи керування вимірюванням, що їх мають застосовувати як частину їхньої загальної системи керування. Цей стандарт не призначено доповнювати, скорочувати чи заміняти будь-які вимоги інших стандартів, за винятком випадків, про які йдеться в окремих угодах. Дотримання вимог, викладених у цьому стандарті, спрощуватиме забезпечення відповідності вимогам до вимірювання та керування процесами вимірювання, встановленими в інших стандартах.
1. Сфера застосування Цей стандарт установлю є загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірю вального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог.
Цей стандарт не призначено використовувати як необхідну умову демонстрування відповідності вимогам ISO 9001, ISO 14001 чи будь-якого іншого стандарту.
Для проведення сертифікації зацікавлені сторони можуть укласти угоду про застосування цього стандарту як основи для встановлення відповідності вимогам до системи керування вимірюванням.
Цей стандарт не призначено замінити чи доповнити вимоги ISO/IEC 17025.
П р и м і т к а . Існують й інші стандарти та настанови щодо конкретних чинників, які впливають на результати вимірювання, наприклад, щодо особливостей методів вимірювання, компетентності персоналу та міжлабораторного порівняння.
6.4 Сторонні постачальники
Керівництво метрологічної служби повинне визначити і задокументувати вимоги до продукції та послуг, що їх надають сторонні постачальники для системи керування
вимірюванням . Сторонніх постачальників потрібно оцінювати й відбирати на основі їх здатності задовольняти задокументовані вимоги. Критерії відбирання, моніторингу та оцінювання потрібно визначити та за документувати, а результати оцінювання потрібно зареєструвати. Потрібно вести протоколи щодо продукції чи послуг, що їх надають сторонні постачальники.
Настанова
Якщо стороннього постачальника залучають до випробовування чи калібрування, він має бути здатний продемонструвати технічну компетентність за таким стандартом вимог до лабораторій, як ISO/IEC 17025. Продукцію та послуги, що їх надають сторонні постачальники, можливо потрібно перевірити на відповідність установленим вимогам.
Виходячи з вище наведеного, стандарт ДСТУ ISO 10012 не призначений замінити чи доповнити вимоги ISO/IEC 17025, а лише покликаний використовуватися як необхідну умову демонстрування відповідності вимогам будь-якого іншого стандарту та має лише інформаційний характер (входить до Української системи ДОБРОВІЛЬНОГО оцінювання стану вимірювань), її не треба тлумачити його, як такий, що доповнює, обмежує чи змінює будь-яку іншу вимогу. Так дійсно при використані ДСТУ ISO 10012 перехід до розширеної компетенції з акредитацією згідно стандарту 17025 буде більш швидким і легким.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Працівники
Номер:
f61e70f5ce134bbd9b89e65ee75c51ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006497-c.a4
Назва:
Працівники
Вимога:
Замовник вимагає: "2.2 Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає: - скан-копії документів, що підтверджують факт трудових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів) на кожного працівника, зазначеного у довідці. - скан-копії дипломів, свідоцтв***, сертифікатів** тощо на кожного працівника зазначеного у довідці." Ще раз наголошуємо, що Право на пацю – це одне з основних конституційних прав людини. Особа може реалізувати своє право на працю як за трудовим так і за цивільно-правовим договором. Тобто, спеціаліст може бути і не в штаті! Просимо внести відповідні зміни та передбачити можливість залучення виконавців за цивільно-правовим договором та передбачити, що в такому разі підтвердженням відносин є цивільно-правова угода. Вимагаємо викласти п.2.2. в наступній редакції: "2.2 Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає: - скан-копії документів, що підтверджують факт трудових або цивільно-правових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів або цивільно-правових договорів) на кожного працівника, зазначеного у довідці. - скан-копії дипломів, свідоцтв***, сертифікатів** тощо на кожного працівника зазначеного у довідці."
В залежності від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, може знайти своє відображення у двох випадках: у формі трудового договору, що виникає після укладення трудового договору між роботодавцем і працівником (сфера регулювання Кодексу законів про працю України) та у формі цивільно-правового договору, що виникає після укладення відповідного договору між замовником і виконавцем (регулюються Цивільним кодексом України).
Цивільно-правовий договір (ЦПД) — це угода між організацією і громадянином на виконання ним певної роботи, предметом якої є надання певного результату праці. Формами ЦПД є договір підряду, договір про надання послуг тощо. За цивільно-правовими договорами одна сторона зобов`язується, на свій ризик, виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану робот.
Цивільно-правовий договір з фізичною особою (договір цивільно-правового характеру) - домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (стаття 626 Цивільного кодексу України) (далі – договір).
Відносини, що виникають з укладенням договорів, є цивільно-правовими і регулюються нормами цивільного законодавства.
Відповідальність виконавця роботи за порушення договору насамперед встановлюється самим договором (пеня, штраф тощо), а також нормами цивільного законодавства. Особливості договору ♦ Виконавець не включаються до штату роботодавця. Він самостійно вирішують питання свого виробничого процесу, виконує роботу на свій ризик.
♦ Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, (не зобов'язаний дотримуватися графіку роботи, встановленого підприємством) та інші локальні акти підприємства (різного роду положення, колективні договори).
♦ Виконавець не має соціальних гарантій працівника, який працює відповідно до трудового договору (права на відпустку, матеріальну допомогу, різного роду компенсації, лікарняні тощо).
♦ У трудовій книжці виконавця не робиться запис про оформлення трудових відносин. Стаж роботи підтверджується оригіналом договору.
♦ Робота за договором за умови сплати страхових внесків зараховується до стажу роботи, що дає право на трудову пенсію (пункт «а» частини третьої статті 56 Закону України «Про пенсійне забезпечення»
ВКАЖІТЬ НОРМУ ЗАКОНУ ДЕ ВКАЗАНО, ЩО УСТАНОВА НЕ МОЖЕ ЗАЛУЧАТИ ЕКСПЕРТА, ГЕОЛОГА ЧИ ГЕОДЕЗИСТА ЗА ДОГОВОРОМ ЦИВІЛЬНО ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ????!!!
ЗАМОВНИК постійно згадує про свої права але забуває про ОБОВ’ЯЗКИ
Замовник не має пава «захотів і буде так». Вказуйте чітку норму, якщо забороняєте або дійте в рамках Закону. По ЗАКОНУ МОЖНА ЗАЛУЧАТИ ВИКОНАВЦІВ (ОСОБЛИВО У НАШОМУ ВИПАДКУ СЕРТИФІКОВАНИХ ТА КВАЛІФІКОВАНИХ) за договором цивільно-правового характеру!!!!
Вимагаємо внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Учасник
- Працівники НАЗК.pdf 22.03.2021 01:06
Дата подачі:
22.03.2021 01:06
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний запитувач замовник 7.03.2021року на подібне запитання надавав відповідь тому ще раз наголошуємо: Підпунктом 6 Пункту 2.3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі На підтвердження вимогам замовника, Учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:
(- скан-копії документів, що підтверджують факт трудових відносин з працівником на дату подання пропозиції (трудових книжок із записами про прийом на роботу або наказів (розпоряджень) про прийом на роботу або письмових трудових договорів або контрактів) на кожного працівника, зазначеного у довідці)
Необхідно зауважити, що КЗпП України передбачено:
- ст. 2: «Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою»;
- ст. 21 КЗпП: «Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.»
- ст. 2521: «Трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.»
Шляхом системного аналізу вищезазначених норм законодавства, а також усіх документів, які вимагаються замовником на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можна дійти висновку що слова працівник та виконавець у цьому оголошення про проведення спрощеної закупівлі вважаються тотожними та стосуються осіб які беруть участь у діяльності учасника на основі трудового договору (контракту, угоди тощо), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством. Договори цивільно- правового характеру не підтверджують трудових відносин.
Виходячи з наведеного замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» не допускає, що учасник може подати на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації копії договорів цивільно-правового характеру.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Випробувальний центр vs спеціальні лабораторії (будівельна та геотехнічна)
Номер:
172c936a9d3d47c79ff2f249a710f3e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006497-c.a3
Назва:
Випробувальний центр vs спеціальні лабораторії (будівельна та геотехнічна)
Вимога:
Оскарження в прикріпленому файлі.
Ще раз наголошуємо, що для виконання робіт та послуг , що передбачені закупівлею достатньо наявність будівельної та геотехнічної лабораторії або випробувального центру, який сертифікований зокрема на дослідження конструкцій та ґрунтів.!
Чому МИ вказали інформацію про геотехнічну лабораторію? – бо дана лабораторія здійснює дослідження ґрунтів зокрема при інженерно-геологічних вишукуваннях! А оскільки Замовник вимагає, щоб Учасник мав: «Інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань зі стажем роботи за напрямом діяльності не меньше 3 років – 1 особа», отже, необхідно буде виконувати роботи пов’язані з інженерно-геологічними вишукуваннями, так, як вищеописана соба виконує саме такі роботи.
Додатково повідомляємо об’єкт вимірювання будівельної лабораторії:
Фундаменти будівель та споруд
Будівлі та споруди, їх елементи
Конструкції бетонні, залізобетонні, металеві, дерев’яні, армокам’яні та їх елементи. Труби водопровідні та каналізаційні
Кладка цегляна, кам’яна та армокам’яна. Вироби бетонні стінові дрібноштучні
Конструкції металеві, їх елементи. трубопроводи водопровідні та каналізаційні
Як бачимо вищеописане повністю відноситься до об’єкту обстеження.
PS: Ми розуміємо під кого ви оголосили дану закупівлю та зокрема прописали вимогу щодо «випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру», тому просимо згадати, як називається ВАША установа! та не давати сумніву на те, що ви боретеся з корупцією, а не очолюєте її!!!
Додатково повідомляємо, щодо діючий атестат про акредитацію випробувального центру відповідно до вимог ISO/IEC17025:2006 (ISO/IEC17025:2005)
Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади.
Якщо атестат виданий до моменту скасування відповідного ISO/IEC17025:2006 але даний термін дії атестату ще не сплив, то даний атестат вважається чинним. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Наприклад, даний випробувальний центр діє і зараз, а атестат дійсний до 24 травня 2023 року хоч і в ньому вказано, що центр відповідає до вимог ISO/IEC17025:2006 (ISO/IEC17025:2005)
Отже, ВИМАГАЄМО, не обмежувати коло потенційних учасників та внести відповідні зміни та передбачити можливість надання: "Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або скан-копію діючого договору з установою, яка має будівельну лабораторію та має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та скан-копію діючого договору з установою, яка має геотехнічну лабораторію та має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру, або підтверджуючі документи про наявність власної будівельної та геотехнічної лабораторії.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Лабораторія НАЗК.pdf 22.03.2021 00:31
- порівняльна таблиця стандартів.docx 22.03.2021 15:37
Дата подачі:
22.03.2021 00:31
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний запитувач хотілось наголосити наступне:
Замовник має в наявності геологічні та геодезичні вишукування, які виконувались у 2019 році та входять до складу проєкту «Капітальний ремонт з підсилення фундаментів будівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розташованого за адресою: м. Київ бульвар Дружби Народів, 28». Тому замовник не вимагає скан-копію діючого договору з установою, яка має геотехнічну лабораторію та має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, або підтверджуючі документи про наявність власної геотехнічної лабораторії. Окрім того замовник у попередніх запитаннях та вимозі надав відповіді що поняття діяльності геотехнічної лабораторії та центру з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу не вважаються тотожними.
Область діяльності геотехнічної лабораторії включає в себе:
- визначення показників фізичних властивостей ґрунтів, донних відкладень, корозійну агресивність ґрунтів до стали;
- визначення показників механічних властивостей ґрунтів: просідання, набрякання, усадки, деформаційних і міцнісних характеристик (методами тривісного стиску, одноплощинного зрізу, компресійного стиснення), ступеня морозної здимальності;
- визначення показників хімічного складу ґрунтів і природних вод, що визначають їх корозійну агресивність по відношенню до бетону, залізобетону, свинцю і алюмінію
- визначення основних забруднювачів у ґрунтах, донних відкладеннях, природних водах.
Область діяльності випробувального центру з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу включає в себе:
• дослідження конструкцій будівель і споруд;
• дослідження та сейсмостійкості будівель і споруд;
• дослідження технічного стану будівель та гідротехнічних споруд при небезпечних геологічних процесах;
• дослідження технологій виготовлення залізобетонних конструкцій;
• досліджень будівельних властивостей ґрунтів та напружено-деформованого стану конструкцій будівель і споруд сумісно з основою;
• досліджень і випробувань великорозмірних будівельних конструкцій.
• контрольні випробування будівельної продукції
Додатково замовник наголошує:
З 01.06.2018 Національне агентство з акредитації України приймає заявки на акредитацію тільки згідно нового стандарту (хоча комітет ISO передбачив трирічний період переходу).
В стандарті ISO/IEC 17025: 2017, застосовуватиме дещо інший підхід.
Співставлення відмінностей ISO/IEC 17025: 2017 від ISO/IEC 17025: 2005
Таблиця в прикріпленому файлі
Основні зміни в новій версії стандарту ISO/IEC 17025:2017 враховує нові способи роботи лабораторій. Найбільш суттєві зміни є наступними:
• Сфера застосування була переглянута, щоб охопити всі види діяльності лабораторій, включаючи випробування, калібрування та відбір зразків, пов’язаний з подальшим калібруванням та випробуванням.
• Було прийнято нову структуру для узгодження з іншими існуючими стандартами оцінки відповідності серії ISO/ IEC 17000.
• Процесний підхід тепер відповідає новітнім стандартам, таким як ISO 9001 (управління якістю), ISO 15189 (для медичних лабораторій) та серії ISO/IEC 17000 (стандарти для оцінки відповідності), приділяючи особливу увагу результатам процесу замість детального опису його завдань та кроків.
• Стандарт більше фокусується на інформаційних технологіях. Він включає використання комп’ютерних систем, електронних записів та видання електронних результатів та звітів.
• Додано новий розділ, в якому вводиться концепція мислення на основі ризику та описано спільність з новою версією ISO 9001:2015 «Системи управління якістю – Вимоги».
• Термінологія була оновлена. Приклади включають зміни в Міжнародному словнику з метрології (VIM) та узгодження з термінологією ISO/IEC, яка має набір загальних термінів та визначень для всіх стандартів з оцінки відповідності.
З метою впровадження стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 в діяльність НААУ, було затверджено Наказ НААУ від 22.12.2017, який встановлює поступовий перехід до даного стандарту до 01 грудня 2020 року.
Відповідно до загального документа “Політика НААУ щодо застосування вимог міжнародних стандартів під час акредитації” Національне агентство з акредитації України затвердило та впровадило в діяльність загальний документ «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (відповідно до ISO/IEC 17025:2017)», який є неофіційним перекладом та носить інформаційний характер, при цьому рекомендується використовувати стандарт ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, який був прийнятий методом підтвердження. ILAC та ISO підписали Спільне комюніке про дію стандартів ISO/IEC 17025 протягом трирічного перехідного періоду.
Виходячи з вище наведеного замовник не задовольняє вимогу та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ДСТУ ISO 9001:2015
Номер:
167a73d696f7439b97374df4209fc002
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006497-c.a2
Назва:
ДСТУ ISO 9001:2015
Вимога:
Замовник вимагає: «Скан-копію діючого сертифікату «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (Наказ Національного органу по стандартизації від 31.12.2015року № 221).»
Дана вимога є неправомірною, дискримінаційною та такою, що націлена на обмеження кола потенційних Учасників в результаті чого порушуються принципи закупівель. Сертифікація ISO 9001:2015 не є обов’язковою в Україні. Це система добровільної сертифікації. Дана сертифікація не дає право на виконання технічного обстеження будівель та споруд!!! Обстежувати може сертифікований експерт, а не компанія яка має сертифікацію 9001:2015
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для набуття права на виконання технічного обстеження, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати фахівця з відповідним кваліфікаційним сертифікатом – експерт з обстеження будівель і споруд
Отже, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимога та не обмежувати кола потенційних Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2021 23:33
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний запитувач хотілось наголосити наступне:
Замовник вимагає: «Скан-копію діючого сертифікату «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (Наказ Національного органу по стандартизації від 31.12.2015року № 221). Дана вимога на думку замовника не є дискримінаційною а навпаки узгодження з іншими існуючими стандартами оцінки відповідності ISO/ IEC 17025:2017 до якого додано новий розділ, поняття концепції мислення на основі ризику та описано спільність з ISO 9001:2015 «Системи управління якістю – Вимоги».
Замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України
«Про публічні закупівлі» не задовольняє вимогу та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Обмеження кола потенційних учасників (Лабораторія)
Номер:
246ed44c421f4322b0f02119f7a94725
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-16-006497-c.b1
Назва:
Обмеження кола потенційних учасників (Лабораторія)
Вимога:
Замовник вимагає: "Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру." Доводимо до відома замовника, що Учасник натомість зазначеного може мати або залучити або орендувати будівельну лабораторію, яка має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та геотехнічну лабораторію, яка має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. ЦЕ НЕ ЗАБОРОНЕНО!!! Складається враження, що замовник прописав документацію під КОНКРЕТНУ компанію!!!... Ми не заперечуємо, що в когось є те, що замовник вимагає але може бути й інший варіант. Отже, вимагаємо не обмежувати коло потенційних учасників та внести відповідні зміни та передбачити можливість надання: "Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або скан-копію діючого договору з установою, яка має будівельну лабораторію та має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та скан-копію діючого договору з установою, яка має геотехнічну лабораторію та має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру, або підтверджуючі документи про наявність власної будівельної та геотехнічної лабораторії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 23:03
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за запитання.
Шановний запитувач хотілось наголосити наступне:
Область діяльності геотехнічної лабораторії включає в себе:
- визначення показників фізичних властивостей ґрунтів, донних відкладень, корозійну агресивність ґрунтів до стали;
- визначення показників механічних властивостей ґрунтів: просідання, набрякання, усадки, деформаційних і міцнісних характеристик (методами тривісного стиску, одноплощинного зрізу, компресійного стиснення), ступеня морозної здимальності;
- визначення показників хімічного складу ґрунтів і природних вод, що визначають їх корозійну агресивність по відношенню до бетону, залізобетону, свинцю і алюмінію
- визначення основних забруднювачів у ґрунтах, донних відкладеннях, природних водах.
Область діяльності випробувального центру з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу включає в себе:
• дослідження конструкцій будівель і споруд;
• дослідження та сейсмостійкості будівель і споруд;
• дослідження технічного стану будівель та гідротехнічних споруд при небезпечних геологічних процесах;
• дослідження технологій виготовлення залізобетонних конструкцій;
• досліджень будівельних властивостей ґрунтів та напружено-деформованого стану конструкцій будівель і споруд сумісно з основою;
• досліджень і випробувань великорозмірних будівельних конструкцій.
• контрольні випробування будівельної продукції
Виходячи з системного аналізу вище викладеного це різні за напрямами діяльності лабораторії/ випробувальні центри та не вважаються тотожними.
Тому замовник вимагає: "Скан-копію діючого договору з установою, яка має випробувальний центр з випробування виробів та матеріалів будівельного комплексу відповідно до ISO/IEC 17025:2017 з наданням копії «Атестату про Акредитацію», виданим в установленому порядку або підтверджуючі документи про наявність власного випробувального центру."
При цьому доцільно зауважити, що замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» не задовольняє вимогу та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні