• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби).

Детальна інформація щодо предмету закупівлі у додатках до оголошення. Еквіваленти розглядатися не будуть. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо учасник надав пропозицію, що не відповідає медико-технічним вимогам згідно Додатку № 2.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період уточнення: 28.04.2017 11:38 - 05.05.2017 17:00
Відповідь надана

Скарга

Номер: aa387be5dec145318aa09020a398ae83
Дата опублікування: 03.05.2017 09:54
Опис: Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника ! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, без додавання виразу « або еквівалент» говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Ще раз зауважую, що Додаток № 2до оголошення Технічна специфікація та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваш Додаток № 2 до оголошення Технічна специфікація та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас потенційний переможець, містять перелік особливих характеристик, які відповідають лише засобам виробництва групи компаній ТОВ «Лізоформ», ТОВ «Лізоформ медікал» ТОВ «Госпітальний менеджмент», ТОВ «ІМЕД». Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ , НАБУ та Громадський контроль.
Відповідь: Додаток № 1 до протоколу засідання тендерного комітету від 04.05.2017р. Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання (із звинуваченнями), повідомляємо наступне. В своєму запитанні в цілому ви посилаєтеся на ст. 3 Закону України, далі посилаєтесь на те, що «порушені вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону». Нам с тексту Вашого запитання незрозуміло саме про який Закон України йдеться мова, оскільки наш медичний заклад жодного Закону Україні не порушує! До вашого відома в Україні діють безліч Законів, а при посиланні на Закон треба вказувати саме на який! Щодо «які еквіваленти можуть розглядатись», пояснюємо наступне: Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі-Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто вказувати чи не вказувати еквівалент в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Це саме ви також зазначаєте в своєму запитанні. Згідно діючого Законодавства України, наш заклад в цьому конкретному випадку скористався своїм правом обирати саме продукцію з такими показниками, яка нам потрібна. Щодо вашої думки про еквіваленти в цілому. Спочатку ви зазначаєте, що Ваша продукціє є еквівалентом предмету закупівлі, а далі ви зазначаєте «що неможливо підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника». Ви суперечити самі собі, запевняючи нас, що у Вас є чудовий еквівалент, а далі що такого еквіваленту не існує! Щодо посилання Вами на норми наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Усі норми ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 нашим закладом виконуються в повному обсязі. Щодо технічних характеристик препарату: Тільки нам відомо декілька різних виробників препаратів які відповідають вимогам предмета закупівлі. Вам нічого не заважає нам запропонувати такі препарати, але Ви домагаєтеся, щоб купляли тільки у вас еквівалент в продажу якого ви чи виробник з яким ви співпрацюєте зацікавлені, при цьому ви самі не знаєте чи є ваша продукція еквівалентом (це видно з тексту Вашого запитання), та хочете нас обмежити в наданому Законом праві вибору саме того засобу який нам потрібен. Зважаючи на вищевикладене мови про якусь дискримінацію не може бути, а також ваші посилання на те, що закупівля проводиться із заздалегідь обраними постачальником, є безпідставні. Ви вказуєте, що внаслідок цієї закупівлі наш заклад отримає: «В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті». По-перше, якщо у Вас є докази про те, що продукція зазначена в предметі закупівлі, станом на сьогодні є низької якості в цілому, то надайте нам їх будь ласка, ми будемо Вам дуже вдячні, оскільки ми є Медичним закладом та наш обов’язок докласти всіх зусиль, щоб в нашому медичному закладі використовувались тільки якісні та безпечні препарати. А оскільки засоби зазначені в предметі закупівлі нами використовуються в продовж не одного року, та зарекомендували себе тільки з кращої сторони, тому ми і намагаємося використовувати їх в подальшому. По-друге, щодо «подяки» від переможця! Надайте докази того, що в нашому закладі є корупція, хтось отримує подяки, ми не ефективно витрачаємо бюджетні кошти, та докази на інші ваші звинувачення, навряд чи вони у вас є, тому що наш заклад такими речами не займається, вважаємо Ваші звинувачення у корупції безпідставними. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до засобів з таких показників які нам потрібні, на ті показники, яким відповідає ваша продукція! Це не припустимо! До вашого відома, що згідно абз. 4 ч. 3 ст. 7 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель». Та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ч. 3 ст. 9: « Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі».
Дата відповіді: 05.05.2017 13:50