-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби).
Детальна інформація щодо предмету закупівлі у додатках до оголошення. Еквіваленти розглядатися не будуть. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо учасник надав пропозицію, що не відповідає медико-технічним вимогам згідно Додатку № 2.
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 11:38 - 05.05.2017 17:00
Скарга
Відхилено
Щодо написаного Замовником
Номер:
32f2799bc8d44324819d26e39f993256
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-000633-b.b2
Назва:
Щодо написаного Замовником
Скарга:
Шановний Замовнику! Виходячи з наведеного у Вашому листі на наші вимоги чітко можна зрозуміти, що Ви не бажаєте йти законним шляхом з метою економії бюджетних коштів, а пріорітетним у Ваших посадових осіб є заробіток "в кишеню" на бюджетному фінансуванні. Ми не будемо гаяти час на подальше безплідне спілкування з Вами і направимо листи в Департамент охорони здоров"я, Фінансову інспекцію, Антикорупційне бюро та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2017 10:23
Вирішення:
Відповідь на Вашу вимогу була надана раніше.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Вимога.
Номер:
68526f5c289a4397bdbaef0188864859
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-000633-b.b1
Назва:
Вимога.
Скарга:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України інших виробників. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Ми розуміємо, що це зроблено навмисно, тому що Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже учасника- переможця, з яким безумовно є корупційний зговір у Ваших посадових осіб. Це є матеріалом для проведення розслідування Антикорупційним бюро і ми надамо їм матеріали. На ринку України існують багато еквівалентів тій продукції по призначенню, яка зазначена в документації, але склад може не співпадати. Запропонована нами продукція є повним еквівалентом заявленій по: групам діючих речовин, спектру антимікробної дії, призначенню,режимам використання, умовам зберігання та іншим параметрам. Вимагаємо повернути нашу пропозиццію до розгляду та провести неупередженну оцінку. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідною заявою до Департаменту охорони здоров"я, Фінансової інспекції, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відхилення Вимоги Учасника.pdf 18.05.2017 09:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2017 11:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду та проведення неупередженої оцінки, повідомляємо наступне.
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі-Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто вказувати чи не вказувати еквівалент в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Згідно діючого Законодавства України, наш заклад в цьому конкретному випадку скористався своїм правом обирати саме продукцію з такими показниками, яка нам потрібна.
Тільки нам відомо декілька різних виробників препаратів, які відповідають вимогам предмета закупівлі. Вам нічого не заважає нам запропонувати такі препарати, але Ви домагаєтеся, щоб купляли тільки у вас еквівалент в продажу якого ви чи виробник, з яким ви співпрацюєте зацікавлені, та хочете нас обмежити в наданому Законом праві вибору саме того засобу, який нам потрібен. Зважаючи на вищевикладене мови про дискримінацію не може бути, а також ваші посилання на те, що ми лобіюємо певного виробника, «або запланували вже учасника-переможця, з яким безумовно є корупційний зговір у Ваших посадових осіб», є безпідставними.
Стосовно Ваших погроз звернутися до відповідних органів - до вашого відома, що згідно абз. 4 ч. 3 ст. 7 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель». Та, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ч. 3 ст. 9: « Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі».
На підставі усього вищевикладеного, ми відхиляємо вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні