• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб для ручного миття посуду «Білизна посуд» для закладів загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 09.03.2021 17:03 - 15.03.2021 10:00
Відповідь надана

Аналоги

Номер: 2a37a2140f4b4a7c9fe9bcf5b43dbd23
Дата опублікування: 11.03.2021 20:38
Опис: Шановний Замовнику! "За рибу гроші...".Чому Ви не даєте відповіді на конкретні запитання,? 1) Відповідно п.2 ст.3 Закону: «2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.» Питання: Згодні , чи ні? 2) Відповідно до п.4 ст.23 Закону: «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Питання: Чи повинні Ви при складанні технічного завдання на Вашу закупівлю керуватись п.4. ст.23 Закону України " Про публічні закупівлі" ( Да чи ні?) Додатково нагадуємо Вам, що відповідно п.4 ст.14 Закону, Замовник МАЄ ПРАВО доповнити таку технічну документацію переліком можливих, на його думку, торгових марок. При цьому Замовник НІ ЯКИМ ЧИНОМ не звільняється від надання ОБГРУНТУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ названої конкретної торгової марки, як визначення технічних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до процедури, Замовник повинен захистити вірність наданих обґрунтувань в процесі обговорення. Жодних обґрунтувань застосування окремої торгової марки , як безумовної характеристики предмету закупівлі в ТД НЕ НАВЕДЕНО! Внесіть, будь ласка, зміни в ТД!
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» регулює порядок проведення відкритих торгів. Якщо закупівля оголошена по процедурі "Відкриті торги" то згідно ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Оголошена Замовником закупівля не є відкритими торгами, а є спрощеною закупівлею. В абз.2 ч.4 ст.14 "Спрощені закупівлі" Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник має право, а не зобов'язаний визначати в вимогах до предмету закупівлі еквівалент або аналог предмету закупівлі на відміну від предмету закупівлі, які оголошені по процедурі "Відкриті торги", де замовник зобов'язаний це зробити.
Дата відповіді: 12.03.2021 15:58
Відповідь надана

Аналоги

Номер: fb4829da709b4bd98ecca20630f7b522
Дата опублікування: 10.03.2021 12:24
Опис: Шановний Замовнику! В п.33 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік складових технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: «33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;» Торгова марка, конкретне торгове найменування товару, як виключні атрибути технічної специфікації щодо ідентифікації предмету закупівлі – є прямим порушенням законодавства з боку Замовника! Негайно внесіть зміни в ТД!
Відповідь: Шановний учасник, Замовником оголошена спрощена закупівля, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях. Тобто, замовник має право, а не зобов'язаний визначати в вимогах до предмету закупівлі еквівалент або аналог предмету закупівлі.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:55
Відповідь надана

Анплоги

Номер: 86eda9ae3cb744cf813e490617d9f7d3
Дата опублікування: 10.03.2021 12:19
Опис: Шановний Замовнику! Закликаємо Вас дотримуватись чинного Законодавства, яке ви згадали у Вашій відповіді. Саме Законом України про публічні закупівлі, на який Ви посилаєтеся, караються антиконкурентні дії. Відповідно до п.1 Статті 5 Закону: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п.4 Статті 5 Закону: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Товарна позиція Ваших технічних вимог – є продукцією широкого вжитку, такою , що ніяк не припускає застосування саме окремої торгової марки ні за технічними показниками продукції , ні за конкретними вимогами будь-яких паспортів та інструкцій технологічного устаткування , ні за вимогами будь - яких настанов Мінистерства освіти і науки України чи Мінистерства охорони здоров'я. Наше підприємство є вітчизняним виробником мийних засобів і нам добре відома продукція просуваємої Вами торгової марки. Проте, плануємий Вами рівень цін майже втричі (!) перевищує рівень цін більшості вітчизняних виробників, якість продукції яких аж ніяк не гірша, і яких Ви не допускаєте до закупівлі. У ТД Вами не надано жодних документальних посилань, щодо правомірності використання саме окремої торгової марки. Вами не наведено жодного технічного показника для конкурентного порівняння технічних частин пропозицій. Якщо Ви покладаєтесь (як Ви пишете) на свій «позитивний досвід використання», то Ви маєте всі можливості в продовж закупівлі комісійно випробувати якість продукції, запропонованої кожним учасником. Нагадуємо Вам, що закупівлю Ви проводите не за свої приватні власні гроші , а за кошти громадського бюджету, і , тому, відповідно до законодавства, повинні виключити із умов закупівлі монопольні, антиконкурентні показники і ліквідувати корупційні ризики. Виключить, будь ласка, із технічних вимог застосування окремої торгової марки! Якщо Ви проігноруєте нашу вимогу, то ми обов’язково звернемось зі скаргою до Антимонопольного комітету і, у випадку задоволення скарги, обов’язково доведемо Ваших винних посадових осіб до матеріальної відповідальності згідно діючого законодавства.
Відповідь: Шановний учасник, Замовником оголошена спрощена закупівля, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях. Тобто, замовник має право, а не зобов'язаний визначати в вимогах до предмету закупівлі еквівалент або аналог предмету закупівлі.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:55
Відповідь надана

Загальне

Номер: 794b535b77f9408383405d3ce0ce6db4
Дата опублікування: 10.03.2021 08:50
Опис: Добрий день. Яку кількість поставок плануєте? Розвантаження за рахунок та силами постачальника?
Відповідь: Доброго дня. Плануємо одну поставку. Розвантаження здійснюється за рахунок та силами постачальника.
Дата відповіді: 10.03.2021 10:17
Відповідь надана

Аналоги

Номер: 4df0a03dec91493daccbcb9012ab04f7
Дата опублікування: 09.03.2021 19:32
Опис: Доброго дня! Чи розглядаєте пропозиції постачання еквівалентної продукції ( за якістю вище , ніж у Технічному опису Вашої ТД?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймають у пропозиціях учасників. Враховуючи, що законодавець наділив Замовника правом, а не обов'язком визначення еквіваленту (аналогу) та беручи до уваги позитивний досвід використання засобу для ручного миття посуду саме цього виробника, прийнято рішення щодо закупівілі товару конкретного виробника (без можливості поставки аналогів/еквівалентів).
Дата відповіді: 10.03.2021 10:18