• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб для ручного миття посуду «Білизна посуд» для закладів загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 17:03 - 15.03.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Щодо змін в оголошенні

Номер: 43615310d5fc4c99a9f6afe7df6bb5e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-012579-c.c1
Назва: Щодо змін в оголошенні
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашім Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до предмета закупівлі зазначено ( дослівно): «Звертаємо увагу, що дана закупівля є спрощеною. Згідно з ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Отже, зазначення аналогу та/або еквіваленту не є обов’язковим для проведення спрощених закупівель. Вказані вимоги в документації спрощеної закупівлі не є дискримінаційними. Закупівля миючого засобу для закладів загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів виробника ТОВ «Бланідас», здійснювалась протягом минулих років, тому потреба у закупівлі продукції саме цього виробника є обгрунтованою та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника Відділ освіти Барської міської ради не разглядає можливість поставки аналогу (еквіваленту) вказаного виробника.» Можливо Ви не вірно трактуєте законодавство? В Оголошенні ви цитуєте п.4 ст.14 Закону України про публічні закупівлі і доповнюєте даний пункт висновками «від себе», яких законодавець в даному пункті не надавав, і які прямо суперечать саме ст.14 Закону. П.4 ст.14 Закону описує визначення і спосіб складання вимог, в т.ч. технічних, до предмету закупівлі. При підготовці технічного опису предмету спрощеної закупівлі, з метою зменшення документообігу, Законом (саме п.4 ст.14) дозволено при складанні технічних вимог замість детального опису якісних критеріїв товару у вигляді технічних, технологічних, екологічних показників послатись «на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника», яким цей опис відповідає, або властивий. Відповідно п.4 ст.14 сама по собі конкретна торговельна марка не може бути окремою вимогою. Це безпосередньо підтверджується наступним пунктом ст.14 Закону: «5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Наше підприємство – вітчизняний виробник сертифікованих мийних і дезінфекційних засобів. Бажаємо прийняти участь у Вашій закупівлі. Якісні показники нашої продукції нічим не гірші за аналоги, виробництва ТОВ «Бланідас» ( при суттєво нижчих цінах). Якщо іншого аргументу, окрім власного досвіду по використанню Ви не маєте, можете випробувати нашу продукцію в період розгляду пропозицій (для цього потрібно внести зміни в ТД). До речі, наші виробничі потужності знаходяться в 30 км від Вас. Небажання допустити нас, як виробників, до участі у закупівлі з Вашого боку є не тільки порушенням наших законних прав ( антиконкурентні і дискримінаційні дії), а й небажанням заощадити державні гроші. Внесіть, будь ласка, зміни в Оголошення – допустіть до участі конкурентів! З повагою, директор, к.х.н. Т.С. Тітов
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику. Частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасника. Тобто, уповноважена особа при опублікуванні оголошення керувалась нормами діючого Закону України «Про публічні закупівлі» в якому не зазначений обов‛язок вказувати аналоги або еквівалент предмету закупівлі, та відповідно норма закону не зобов’язує уповноважену особу вказувати аналоги та еквіваленти товару, а визначає лише його право на це. Окремо повідомляємо, що наш заклад мав позитивний досвід використання зазначеного засобу для миття посуду, та бажає закупити перевірений засіб для миття посуду, за критерієм «Ціна-якість». Зазначений у даній закупівлі товар, не містить обмежень щодо продажу та розповсюдження, тому жодним чином не впливає на добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі, а тому Замовник не вбачає підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні