-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (мякоть свинини)
Завершена
1 168 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 680.00 UAH
Період уточнення:
07.03.2021 18:52 - 13.03.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо якості
Номер:
54bcbb59dfb64b0fbb97806bcd26e7a7
Дата опублікування:
12.03.2021 18:05
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 1 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «1.Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках). Постачальник повинен дотримуватися Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості продуктів харчування».
Разом з цим, пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації пункт 9 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачає, що кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу, тощо та відомостями про виробника.
Просимо роз’яснити відмінність між документами, які повинен надавати Учасник для підтвердження якості, по пункту 1 та пункту 9 Додатку 1 Тендерної документації
Відповідь:
Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що відмінність між документами про якість товару, які має надавати учасник – відсутня. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено перелік документів, якими може підтверджуватись якість. Пунктом 9 Додатку 1 Тендерної документації встановлено загальні відомості, які мають міститися у вищезазначених (пункт 1) документах.
Дата відповіді:
15.03.2021 10:16
Відповідь надана
Щодо формальних помилок
Номер:
9ffc5f1bc391489b8407962ae81ebe53
Дата опублікування:
12.03.2021 18:05
Опис:
Шановний Замовнику!
Абзацом 12 частини 1 статті Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 було затверджено ПЕРЕЛІК формальних помилок, який набрав чинності 14.08.2020.
Вимогами пункту 3 Розділу V Тендерної документації на закупівлю код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М'ясо (Мякоть свинини) не враховано зазначений Перелік формальних помилок, який не є примірним, а є вичерпним.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
15.03.2021 10:51
Відповідь надана
Щодо КЕП/УЕП
Номер:
6dd0336c61ba42358d62203305deeaea
Дата опублікування:
12.03.2021 18:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП).
7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон № 2155).
Згідно із частиною 5 розділу VII Закону № 2155 електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом № 2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом № 2155.
Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки.
Відповідно до Закону№ 2155 удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова № 193) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно Замовники/Учасники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі)
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 Постанови № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства просимо внести зміни в Тендерну документацію та дозволити учасникам накладати на свою тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
15.03.2021 10:51
Відповідь надана
Щодо строку дії тендерної пропозиції
Номер:
6f7e7984140f4fe89fab4014061215dc
Дата опублікування:
12.03.2021 18:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 4 Розділу ІІІ Тендерної документації, Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Зазначене формулювання не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон), відповідно якого у тендерній документації, в тому числі, зазначаються такі відомості:
«11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону.
Відповідь:
Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що вимоги пункту 4 Розділу ІІІ Тендерної документації, Додатку 4 до Тендерної документації відповідають вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій наступає раніше строку розкриття тендерних пропозицій – вимога Закону стосовно терміну не менше 90 днів не порушена.
Дата відповіді:
15.03.2021 10:16