• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Оброблені овочі та фрукти ( код за ДК 021:2015 - 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, 15331000-7 - Оброблені овочі,15332100-5 - Оброблені фрукти)

Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Завершена

196 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2021 10:01 - 12.03.2021 13:00
Відповідь надана

санітарний паспорт

Номер: 63c2bc74465841b7b3181554204693f7
Дата опублікування: 11.03.2021 11:56
Опис: Умовами Оголошення про закупівлю вимагається надання сантіарного паспорту на транспортний засіб. Просимо скасувати дану вимогу у зв'язку з наступним: Відповідно до останніх змін законодавства України, а саме внесення змін до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (стаття 43, 44), санітарні паспорти на автотранспорт не видаються, оскільки дотримання санітарних правил і норм покладено на операторів потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та\або обігу харчових продуктів. Нижче наводимо текст листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 адерсований журналу «Радник в сфері державних закупівель»: Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яснення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону. З огляду на інформацію, наведену в листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. Також просимо скасувати вимогу щодо санітарної книжки водія, замінивши її актуальною на сьогодні вимогою, а саме наявністю медичної книжки водія.
Відповідь: Шановний Учасник. В п.5.2 тендерн документації зазначено - У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів.
Дата відповіді: 11.03.2021 20:31
Відповідь надана

щодо відсутності санітарних паспортів

Номер: 22ff6d5955d5459baba27ac1b6045b6c
Дата опублікування: 11.03.2021 09:59
Опис: Шановинй замовнику! Дякуємо за відповідь на поставлені питання. Ви вказуєте у відповіді, що якщо учасники не можуть подати документи у складі тендерної пропозиції, то можуть надавати відповідний лист. З цього приводу наступне запитання: якщо санітарні паспорти скасовані, про що неодноразово надавались роз'яснення ДПСС України (наприклад, за посиланням https://lvivdpss.gov.ua/schodo-vidminy-sanitarnyh-pasportiv-na-avtotransport-po-perevezennyu-produktiv-harchuvannya/ ), то учасник може не подавати у складі ТП копії санітарного паспорту, а надати пояснення щодо його відсутності і це не буде розцінено замовником як невідповідність документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника?
Відповідь: Шановний Учаснику. У такому випадку ви маєте підтвердити іншим способом відповідність вашого транспортного засобу вимогам тендерної документації на рахунок відповідності сан гігієн вимогам. Однак, зауважуємо, що При розгляді тендерних пропозицій, при наявності санітарного паспорта в інших учасників, ваша пропозиція може бути відхилена, як така що не відповідає вимогам ТД.
Дата відповіді: 11.03.2021 10:29
Відповідь надана

технічні вимоги до предмета закупівлі

Номер: cb2fd19bfd3a4c68bc1c382a830aefdc
Дата опублікування: 10.03.2021 16:36
Опис: 1. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, передбачено, що горошку консервованого закуповується у кількості 500 банок. При цьому вимогах до фасування товару, визначено, що маса нетто не менше 0,45 кг. Такі вимоги тендерної документації не дають змоги визначити точну кількість товару, що підлягає поставці та конкретної одиниці фасування товару. Так, пропозиціями учасників можуть пропонуватися до поставки горошок консервований в споживчій тарі 0,45 кг, 0,5 кг, 0,7 кг або 1 кг. З підстав, що викладені вище просимо уточнити одиниці закупівлі товару - кг чи шт, а також одиницю фасування товару – горошку консерованого та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 2. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, передбачено, що кукурудза консервована закуповується у кількості 100 банок. При цьому вимогах до фасування товару, визначено до 0,5 кг. Такі вимоги тендерної документації не дають змоги визначити точну кількість товару, що підлягає поставці та конкретної одиниці фасування товару. Так, пропозиціями учасників можуть пропонуватися до поставки кукурудза консервована в споживчій тарі як 0,5 кг, так і 0,38 кг, 0, 3 кг, 0,2 кг, а пропозицію потрібно надати за банку. З підстав, що викладені вище просимо уточнити одиниці закупівлі товару - кг чи шт, а також одиницю фасування товару – кукурудзи консерованої та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 3. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, передбачено, що квасоля маринова (маринована чи консерована?) закуповується у кількості 650 банок. При цьому вимогах до фасування товару, визначено до 0,5 кг. Такі вимоги тендерної документації не дають змоги визначити точну кількість товару, що підлягає поставці та конкретної одиниці фасування товару. Так, пропозиціями учасників можуть пропонуватися до поставки квасоля маринована в споживчій тарі як 0,5 кг, так і 0,38 кг, 0,3 кг, 0,2 кг, а пропозицію потрібно надати за банку. З підстав, що викладені вище просимо уточнити одиниці закупівлі товару - кг чи шт, а також одиницю фасування товару – квасолі маринованої та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 4. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, передбачено, що соус томатний кетча закуповується у кількості 700 банок. При цьому вимогах до фасування товару, визначено до 0,5 л. Такі вимоги тендерної документації не дають змоги визначити точну кількість товару, що підлягає поставці та конкретної одиниці фасування товару. Так, пропозиціями учасників можуть пропонуватися до поставки соус томатний в споживчій тарі як 0,5 кг, так і 0,38 кг, 0,3 кг, 0,2 кг, а пропозицію потрібно надати за банку. З підстав, що викладені вище просимо уточнити одиниці закупівлі товару - кг чи шт, а також одиницю фасування товару – соусу томатного та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 5. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, передбачено, що вишня консервована у власному соку закуповується у кількості 40 банок. При цьому вимогах до фасування товару, визначено не менше 0,65 л. Такі вимоги тендерної документації не дають змоги визначити точну кількість товару, що підлягає поставці та конкретної одиниці фасування товару. Так, пропозиціями учасників можуть пропонуватися до поставки соус томатний в споживчій тарі як 0,65 кг, так і 0,7 кг, 0,7 кг, 1 кг, а пропозицію потрібно надати за банку. З підстав, що викладені вище просимо уточнити одиниці закупівлі товару - кг чи шт, а також одиницю фасування товару – вишні консервованої у власному соку та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 6. Додатком 1 та Додатком 2 до Тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції копії санітарного паспорту на транспортний засіб та санітарної книжки водія. Звертаємо увагу, що наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні. Також МОЗ наказом від 21.02.2013 р. № 150 затвердив форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особова медична книжка». Документа під назвою санітарна книжка діючим законодавством України не передбачено. Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації: виключити вимоги щодо надання копії санітарного паспорту на тренспортний засіб та замінити слова сантірна книжка на медична книжка. 7. Додатком 2 до тендерної документації (п.16) Замовник вимагає надання учасниками у складі пропозиції торгів, зокрема - копії- трудовоі книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. З 01.01.2015р. виключено з КЗпП України статтю 24-1, яка вимагала обов’язкової реєстрації трудових договорів , укладених між ФОП та фізичною особою у центрі зайнятості. Відповідно до ч.3 статті 24 КЗпП України передбачено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням роботодавця і повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу. Таким чином , після 01.01.2015р. ФОП не повинен реєструвати трудовий договір у центрі зайнятості. Зважаючи на викладене вище, станом березень 2021 року діюче законодавство України не передбачає вимог щодо реєстрації трудових договорів у центрі зайнятості (хоча такі вимоги існували до 01.01.2015 року лише для фізичних осіб-підприємців, а не для всіх суб’єктів господарювання). Тому вимога щодо надання у складі пропозицій учасників щодо надання копій трудових договорів, зареєстрованих у центрів зайнятості, має бути виключена з тендерної документації Замовника
Відповідь: Шановний Учаснику. Стосовно п.1-5 вашого питання повідомляємо, що Замовником чітко визначено одиницю виміру - банки, а в технічних умовах вказано рекомендована вага. Виходячи з того, що ринком України пропонується великий асортимент продукції, який визначений в тендерній документації, Замовником не вказана конкретна вага одиниці продукції, зважаючи на той факт що різниця у вазі між різними виробниками може бути незначна, але це поставить учасників в нерівні умови. Виходячи з цього Учасник самостійно визначає товар кожного виду виходячи із суми закупівлі. Стосовно п.6 , тендерною документацією передбачено,що якщо Учасник не має змоги подати документ відповідно ТД, або він не повинен такі документи подавати, в складі ТП подається відповідний лист про не подання інформації. Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Тому ваша вимоги щодо скасування санітарного паспорта на автомобіль відхилена.
Дата відповіді: 11.03.2021 07:30