• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роздільнянського району

7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 000 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ

Торги відмінено

96 772 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 967 723.92 UAH
Період уточнення: 04.03.2021 18:51 - 06.04.2021 00:00
Відповідь надана

технічне завдання (повторне питання)

Номер: a72d7b10ab254e11a3451c131a79e552
Дата опублікування: 26.03.2021 14:49
Опис: Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) КІЛЬКІСТЬ трьох видів щебеню, яку дає розцінка? а не одиницю виміру, так як розцінка вказує кількість матеріалу за проектом, який нам не відомий
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:32
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ca535ed8f3144ff38ae565e3a4aff567
Дата опублікування: 25.03.2021 11:03
Опис: Шановний Замовник! п.19 Технічного завдання ( Додаток 5 )- п.19 скільки потрібно тонн комплексів арматурної заготовки із сталі класу А1 та комплексів арматурної заготовки із сталі класу А2? - п.20 скільки потрібно залізобетонної конструкції ? - п. 25 скільки потрібно тонн елементів огородження дорожнього металевого бар'єрного типу?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Передбачається ремонт існуючих споруд і нової арматури не передбачено.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:46
Відповідь надана

Технічне завдвння

Номер: bdbf7794c6264fde9fb50d2191ced7f6
Дата опублікування: 24.03.2021 09:26
Опис: Чи необхідно враховувати полив водою після розробки та розрівнювання грунта (п.1, п.2, Технічного завдання (Додаток 5) ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:33
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 6e8aeca8771941e0a111ea34a86bd33c
Дата опублікування: 23.03.2021 15:01
Опис: п.7 та п.9 технічного завдання ( Додаток №5) укажіть назву, тип та марку а/б ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:21
Відповідь надана

Технічне завданння

Номер: a0dc7726a95e4e1ebae626b088d2a452
Дата опублікування: 23.03.2021 14:26
Опис: Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) скількі потрібно щебеню?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! В п.4 технічного завдання (Додаток 5) одиниці виміру в м3 щебеню в ущільненому стані.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:09
Відповідь надана

залучена ззовні атестована служба контролю (лабораторія)

Номер: 5c6dd704b0584b3cbaba09dcb345dbbe
Дата опублікування: 15.03.2021 11:41
Опис: Шановний Замовник! Не зрозуміло з вимог тендерної документації, якими саме документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії). Просимо надати уточнення , якими документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Замовник, ДП «Служба місцевих доріг», відповідно до п.1.1., розд. І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3, Тендерної документації вимагає: документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). При наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію). У разі наявності залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). Вимоги аналогічні як і для підтвердження наявності не власних машин, механізмів або АБЗ. Тобто, Учасник надає скан-копії договорів оренди/надання послуг тощо. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів(лабораторії) для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
Дата відповіді: 18.03.2021 09:12
Відповідь надана

Підтвердження виконання аналогічного договору

Номер: 35dea87b30ad45ceac58e7c4170e04a5
Дата опублікування: 15.03.2021 10:34
Опис: Шановний Замовник! Дайте уточнення, чи потрібні, окрім позитивного відгуку та заповненої таблиці 1.3., додаткові документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.3.1, п.1.3, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. Учасник зазначає інформацію про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року. ** А також, виконаними вважаються лише ті послуги, що прийняті Замовником. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). - Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації). - При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі. Учаснику потрібно надати документи, що підтвердять досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Також учасник має право долучати інші документи (оформлені згідно вимог цієї документації) до своєї пропозиції.
Дата відповіді: 18.03.2021 09:11
Відповідь надана

електронний документ

Номер: c1fbd16640f148d2a58cc5cba4863f0b
Дата опублікування: 05.03.2021 10:34
Опис: Шановний Замовник! Чи можливе надання документів, які готує Учасник в формі "електронного документа" (з накладанням КЕП)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.2., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Документи (передбачені пунктами 1.1 та 1.1.2. цього розділу (окрім документів виданими іншими організаціями)) мають бути подані на фірмовому бланку учасника, підписані, та затверджені печаткою (за наявності). 1.2.1.Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися: - зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо; - назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища. 1.2.2. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує. Відповідно до п.п. 1.3., п. 1, розд. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої та печаткою (за наявності) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Дата відповіді: 09.03.2021 09:39
Відповідь надана

Наявність працівників

Номер: 8dc813dc39d84d5a88845797a8358a3c
Дата опублікування: 05.03.2021 10:33
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації “Додаток 3 І. Кваліфікаційні критерії п.1.2. Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: головний інженер (1 особа), виконроб (1 особа), майстер (мінімум 3 особи), водіїв машин та механізаторів (мінімум 29 осіб), дорожній робочий (мінімум 15). В підтвердження наявності в учасника зазначених працівників, такий учасник надає в складі тендерної пропозиції накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в таблиці”, у разі якщо керування транспортними засобами/механізмами здійснюється механізаторами/водіями організацій, які надають послуги Учаснику відповідно до чинного договору, чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учасника надавати накази на таких працівників від організацій надавачів послуг або достатньо буде надання договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг? Або варіант, якщо у складі тендерної пропозиції учасник надає договір оренди з екіпажем, при цьому є додаток до Договору з закріпленими водіями машин та механізаторів на кожну орендовану одиницю техніки, чи потрібно в такому випадку від іншої організації ще надавати накази на працівників?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Відповідно п.1.2, розд.І «Кваліфікаційні критерії», Додатку 3, Тендерної документації Замовник вимагає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по наведеній формі. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. Також, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Тобто, Учасник обов’язково повинен включити до довідки визначену в тендерній документації кількість людей (кількість працівників не повинна бути меншою ніж вимагається тендерною документацією) яких планується залучити до надання послуг та надати документальне підтвердження наявності таких працівників відповідно до вимог встановлених доною Тендерною документацією.
Дата відповіді: 11.03.2021 17:14