-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015–24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ)
Завершена
885 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період уточнення:
04.03.2021 16:32 - 10.03.2021 00:00
Відповідь надана
ISO 22000
Номер:
50a06637ff444e74a3de0df56d9828a1
Дата опублікування:
09.03.2021 18:06
Опис:
Доброго дня!
Скажіть будь ласка, на якій підстваві ви вимагаєте ISO 22000 на дез. засоби, якщо це не харчові продукти та на всю нашу продукцію є Санєпідеміологіний висновок в якому вказані сфери застосування, у тому числі учбові та навчальні заклади?
Просимо вилучити цю вимогу з переліку необхідних документів.
Відповідь:
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» зазначається, що безпечність харчових продуктів пов’язана з наявністю небезпечних чинників у харчових продуктах на момент споживання (вживання споживачем).
Оскільки небезпечний чинник харчового продукту може з’явитися на будь-якій ланці харчового ланцюга, адекватне керування в усьому харчовому ланцюгу є суттєво важливим. Отже, харчові продукти можна убезпечити спільними зусиллями всіх сторін, що беруть участь у харчовому ланцюгу.
Харчовий ланцюг охоплює різноманітні організації, від виробників кормів та первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання і субпідрядників, і далі до підприємств роздрібної торгівлі та закладів громадського харчування (разом із суміжними організаціями, такими як виробники устатковання, пакувальних матеріалів, мийних засобів, добавок та інгредієнтів). Такий ланцюг охоплює також організації з надання послуг.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, яка, щоб гарантувати безпечність харчових продуктів усього харчового ланцюга до стадії кінцевого споживання, поєднує такі загальновизнані ключові елементи:
- взаємодійове (інтерактивне) інформування;
- системне керування;
- програми-передумови;
- принципи НАССР.
Стосовно законодавчих підстав надання сертифікату щодо відповідності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Цей національний стандарт набув чинності згідно Наказу №340 від 31.10.2019 «Про прийняття та скасування національних стандартів» ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2019 рік.
Дата відповіді:
11.03.2021 16:19
Відповідь надана
вимоги до товару
Номер:
1473c783a4c049f0bf4c2f07f38d55d8
Дата опублікування:
09.03.2021 13:49
Опис:
Шановний замовнику!
Ви вимагаєте протокол випробувань для підтвердження характеристик засобів, в тому числі: Індекс гострої токсичності при нанесенні на шкіру – відповідає 4 класу малонебезпечних речовин згідно ГОСТ 12.1.007-76.
Цей показник зазначається у висновку Державної санітарної експертизи. То навіщо ще додатково проводити випробування? Чи це привід для просування «свого» учасника, який спеціально отримав такий протокол випробувань?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи містить, зазвичай, інформацію такого змісту, що за наданими заявником зразками об’єкт експертизи відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку може бути використаний в заявленій сфері застосування.
Крім того, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи отримується виробниками один раз на багато років. В той же час, Додаток 2 до тендерної документації передбачає, що для підтвердження якості товару учасник повинен надати, зокрема, протокол випробувань на запропоновану продукцію, виданий не раніше 2021 року, яким підтвердити показники, позначені * у таблиці Додатку 2 до тендерної документації.
Принагідно повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
11.03.2021 16:08
Відповідь надана
Вимоги до дитячих антисептиків
Номер:
6c7c4602efba4c8eb8e80b0fedd266ab
Дата опублікування:
06.03.2021 15:58
Опис:
Незрозуміло, чому для антисептиків, які планується використовувати для навчальних закладів немає додаткових вимог, як для дитячих антисептиків (від 3 до 18 років). Чи вас цікавить тільки найнижча ціна, а якість взагалі не цікавить. Чи ви робите закупівлю тільки для викладачів? Також немає в технічному завданні вимог щодо доказаної тривалості дії антисептиків. На наш погляд, тривалість дії антисептиків повинна бути не менше 7 годин . Стільки дитина знаходиться у навчальному закладі на протязі дня.
Відповідь:
Шановний учаснику!
1. Додаток 2 до тендерної документації передбачає, що для підтвердження якості товару учасник повинен надати, зокрема, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, що дійсний на дату розкриття пропозицій. Засіб повинен бути дозволеним для використання в дитячих/виховних/навчальних закладах (повинно бути зазначено у висновку ДСЕЕ).
2. Антимонопольний комітет України з початку запровадження карантинних заходів в Україні приділяє особливу увагу дотриманню конкурентного законодавства виробниками лікарських засобів, антисептиків тощо.
Так, у період стрімкого розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2, антисептики, дезінфекційні засоби та санітайзери стали необхідним товаром серед населення. Нажаль, деякі виробники вдаються до недобросовісної конкуренції, перебільшуючи властивості своєї продукції чи приписуючи їй властивості, які не підтверджені відповідно до діючого законодавства.
Так, прикладами розповсюдження щодо антисептичних засобів не підтвердженої належним чином інформації, що може вводити споживачів в оману, на думку АМКУ є, зокрема:
- попередження вторинного інфікування
- пролонгована, тривала антимікробна дія
- дія на штамми бактерій, стійких до антибіотиків
- знищення до 99 %, до 100 % бактерій та \ або вірусів
- 100 % антимікробна активність
та інше.
Зокрема, не може тривати дія спиртового деззасобу стосовно наступних контамінацій після його висихання, тим більш – 7 годин.
Введення споживачів засобів, що закуповуються, в оману шляхом створення в них безпідставного відчуття захищеності не є метою даної закупівлі та спричинило б значну суспільну небезпеку.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
11.03.2021 16:07