• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015–24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ)

Завершена

885 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 16:32 - 16.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 6d1875f01f724b37962b82062301de2b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-011288-c.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 13.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2021 19:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.04.2021 19:04
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2021 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконя вимог Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішення від 13.04.2021 №7787-р/пк-пз тен-дерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради протоколом від 12.05.2021 р №9 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальніс-тю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" за процедурою закупівлі — "Агрохімічна продукція" код по ДК 021:2015–24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ)" та повернуті тендерні пропозиції учасників на кваліфікацію.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 44d1294a82d14273859d77e56bc55042
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-011288-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Як ми і зазначали до торгів, Замовник проводить корупційну закупівлю у "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією, сума якої становить 848250,00 грн. За нашою інформацією сума хабаря становить 40% від вартості закупівлі. Ми вже зазначали, що замовник-хабарник навимсно протизаконно прописав обмеження по складу, щоб потім була аргументація для відхилення небажаних пропозицій. Аргументи відхилення не витримують критики. Хабарник зазначає, що в запропонованому засобі "Саніліт СТ" 81% солі дихлорізоціанурової кислоти, а документацією передбачено 82%. Але ж хабарник не вказує, що засіб "Саніліт СТ" відповідає вимозі документації - масова частка активного хлору – 45-55%. Саме активний хлор і є діючою речовиною в робочому розчині, який ви використовуєте і саме ця вимога є головною, а не вміст солі дизхлорізоціанурової кислоти в концентраті. Вам це підказати "свій" постачальник не може, бо відсутні відповідні знання, адже він займється реалізацією миючих засобів, а не дезінфікуючих. Далі, стосовно вмісту ЧАС в засобі "Еконорм Актив" на рівні 10,2%, коли документацією передбачалося 9%. Знову ж таки, чому 9%? Не 8, не 10? Чим більше активно-діючої речовини, тим більш економічним є дезінфікуючий засіб. ЧАС є однією з найбезпечніших речовине - не агресивна, не викликає подразненнь та алергійних реакцій, міститься, навіть, в організмі людини. Далі, стосовно аргументу щодо невідповідності складу діючих речовин засобу "Манорм-Гель" вимозі документації. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини пповинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже їх головне завдання - знищення патогенних мікроорганізмів. Рекомендації ВООЗ щодо складу антисептичних засобів при пандемії COVID-19 наступні: не менше 70% етилового спирту або не менше 60% ізопропілового спирту. Засіб "Манорм-Гель" відповідає вимозі ВООЗ. Всі запропоновані нами засоби зареєстровані в Україні як дезінфікуючі, пройшли всі необхідні тестування та дозволені до використання, не потребують додаткових перевірок, тим паче дозволені для використання Управлінням освіти Краматорської міської ради - найвибагливішим в Україні Замовником. Всі запропоновані засоби вже закуповувались і успішно були використані Управлінням освіти Черкаської міської ради, Управлінням освіти Шевченківської , Дніпровської, Оболонської РДА м Києва. Ви розумієте, хабарнику, наскільки смішно виглядаєте з такими недолугими аргументами відхилення? Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, ми звернемося з заявами до розпорядника коштів, АМКУ, Прокуратури Дніпропетровської області з проханням втрутитсиь в цей безпрецендентний "розпил" бюджетних коштів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерній документації по предмету закупівлі «Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015–24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ) встановлено технічні, функціональні та якісні характеристики в межах повноважень, визначених, законодавством. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. За частиною третьою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути викладені у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат» було відхилено відповідно до частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - в засобі «Саніліт СТ» вміст діючої речовини натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти в засобі становить 81,0%, що не відповідає вимогам тендерної документації, якою визначено вміст цієї діючої речовини 82%; - в засобі дезінфекційному «ЕконормDEZ Актив» показник Масова частка суміші четвертинних амонієвих сполук становить 10,0–10,2%, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно якої він має становити 9%; - в засобі дезінфікуючому «Манорм-гель» вміст діючої речовини ізопропіловий спирт – 60–60,4%, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно якої він має становити не менше 5%, при цьому вміст етилового спирту – не менше 70%. Показник «частка етилового спирту – не менше 70%» документами, наданими учасником у складі тендерної пропозиції, не підтверджено. У зв’язку з вищенаведеним, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради не має правових підстав для визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат» переможцем процедури закупівлі. Невідхилення Замовником тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, має наслідком адміністративну відповідальність. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога!

Номер: 1b6bbb8141a0421abe9a97df06b59d21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-011288-c.c1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Чергова спроба провести корупційну закупівлю у "свого улюбленця"? Він, навіть, порекомендував написати недолугі вимоги до продукції, на кшталт: масова частка четвертинно-амонійних солей -9%. Саме 9%? Чому не 8%, або 10%, чому не 40%? Є відповідь: бо Учасник, з яким у вас корупційні домовленості, виготовляє та реалізує продукцію саме з таким складом (не будемо писати назву Учасника, який вирішив займатися виготовленням деззасобів тільки в 2020 році і який зовсім не розуміється на цій темі, з етичних міркувань). Замовнику, чим більше активно-діючої речовини в концентраті, тим він більш ефективний та економічний, бо з 1л концентрату можна більше приготувати робочого розчину. Але ж вас це не цікавить, бо стоїть зовсім інше завдання. Дивно, в вимогах до одного засобу- ЧАС-9%, а в вимогах до іншого засобу - ЧАС повинні бути відсутні. Чому? Обидва засоби для дезінфекції поверхонь. ЧАС - найбезпечніша речовина, яка не викликає алергійних реакцій, бо міститься в організмі людини, не пошкоджує поверхні. Є відповідь: такі вимоги Замовник прописав, щоб відсіяти Учасників-конкурентів, які пропонують більш якісну продукцію та дешевшу, але не пропонують хабар. Також дискримінаційна вимога щодо складу спиртовмісного засобу: не менше 70% етилового спирту та не менше 5% ізопропілового спирту - не існує еквівалентів інших виробників, тому вам пряма дорога в АМКУ. Ще є питання. Ви вивчаєте те , що вам пропонують? Гель для швидкої дезінфекції поверхонь? Зазвичай використовують гелеву форму для дезінфекції шкіри рук, але гель для поверхонь - це щось нове. Це ще раз доводить, з якими аматорами справи ви зв"язалися. Далі, що це за вимога про протокол випробування в лабораторії щодо підтвердження показників? Ви б ще додали, що лабораторні випробування треба зробити в компанії "Г-------я", продукцію якої ви лобіюєте. Запам"ятайте, дезінфікуючі засоби при процедурі реєстрації вже проходили всі необхідні Державні іспити, склад засобів затвредженний та зазначений в супроводжуючих документах. Якщо ви зімпровізуєте та відповісте, що хочете впевнитись в відповдності складу постачаємої продукції технічним вимогам - розчаруємо,- Учасник в лабораторію може надати один взірець зі складом, який відповідає вимогам ТЗ, а при поставці привезти продукцію зовсім з іншим складом. Ця вимога вами створена з однією метою- поставити штучні перепони для небажаних Учасників, бо така лабораторія є у "свого" постачальника, який пропонує вам хабар,а іншим треба десь проводити дослідження, зазвичай їх проводять дуже довго і Учасник не встигає отримати протокол до дати закінчення подання пропозицій. Враховуючи вищевикладене, якщо всі вищезазначені дискримінаційні вимоги не будуть прибрані з документації, направляємо листи в АМКУ, Державну аудиторську службу України, розпоряднику коштів та Прокуратуру України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державний реєстр дезінфекційних засобів містить інформацію про велику кількість різноманітних зареєстрованих в установленому порядку засобів для дезінфекції. Дана закупівля передбачає закупівлю трьох абсолютно різних за складом та призначенням засобів, які мають різні діючі речовини для запобігання виникненню резистентності збудників. Тому немає ніяких суперечностей у вимогах щодо наявності ЧАС в одному засобі та відсутності в іншому. Також усвідомлено обрано засоби з не надто високою концентрацією ЧАС в концентраті, яка є цілком достатньою, оскільки дезінфікуючу дію справляють засоби за наявності в них значно менше одного вілсотка ЧАС. Щоб концентрація ЧАС була не надто високою після розведення в умовах повсякденного застосування та мінімізації наслідків помилок персоналу дошкільних та навчальних закладів, концентрація ЧАС в концентраті також не повинна бути дуже великою. З урахуванням ціни засобів з різною концентрацією діючої речовини актуальні вимоги до предмета закупівлі Замовник вважає оптимальними з економічної та споживчої точок зору. Повідомляємо, що під час підготування тендерної документації здійснено моніторинг наявності можливості постачання продукції щонайменше двох виробників за всіма позиціями предмета закупівлі з метою уникнення антиконкурентних умов та досягнення максимальної економії. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи містить, зазвичай, інформацію такого змісту, що за наданими заявником зразками об’єкт експертизи відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку може бути використаний в заявленій сфері застосування. Крім того, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи отримується виробниками один раз на багато років. Державна реєстрація дезінфікуючих засобів чинна 5 років. В той же час, Додаток 2 до тендерної документації передбачає, що для підтвердження якості товару учасник повинен надати, зокрема, протокол випробувань на запропоновану продукцію, виданий не раніше 2021 року, яким підтвердити показники, позначені * у таблиці Додатку 2 до тендерної документації. Невідповідність вимогам якості товару, що постачається, вирішується у сфері господарських правовідносин. Проте, вимога надання актуальних підтверджень якості на етапі подання тендерних пропозицій покликана зменшити ймовірність застосування господарських санкцій та інших негативних наслідків. Принагідно повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено