• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу №1 Вищого професійного училища №36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Центральна, 1А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька область

Завершена

696 526.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 482.63 UAH
Період уточнення: 03.03.2021 11:17 - 30.03.2021 00:00
Відповідь надана

Огляд в період уточнень

Номер: 83a2ca146d3745129fa5e7aac563c1a7
Дата опублікування: 07.03.2021 12:12
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Учасник в праві відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт/надання послуг згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту (огляд об’єкту повинен бути проведений у період звернень за роз’ясненнями) складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абз.2. п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону." Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ. Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 10.03.2021 16:46
Відповідь надана

Декларація

Номер: f73fcb6887fb458b878ec368e4d2b80f
Дата опублікування: 07.03.2021 12:03
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику." Надайте пояснення, чи буде підставою для відхилення, надання учасником Декларації, яка діє на всій території України? Якщо буде, то надайте пояснення, навіщо учаснику, який ще не обраний переможцем отримувати Декларацію, яка іменована Замовнику чи зазначена адреса об'єктів Замовника?
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Відповідно до встановленої вимоги абз.1 п.4 Додатку 2 до ТД «декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику» тобто дана Декларація повинна бути іменована Замовнику. Таким чином, декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику надає суб’єкту господарювання право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації. Виходячи із вище наведеного, дана вимога жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі так як відповідає ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 11.03.2021 21:51
Відповідь надана

Щодо консультаційних послуг

Номер: ac219a9d971c4c55a9c5c0389c8e9735
Дата опублікування: 05.03.2021 12:50
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз’яснення щодо п. 5.2.3 Розділу V тендерної документації: «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором», в чому саме заключаються послуги надані третьою особою? І чому сплата цих послуг покладається на учасника?
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: Замовник звертає увагу, що для належної підготовки та проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу №1 Вищого професійного училища № 36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Центральна, 1 А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька область)», нами залучені Консультанти на договірних засадах (договір про надання юридичних послуг). Відповідно до зазначеної інформації в п.п.5.2.3. п.2. Розділу 5 Тендерної документації, зазначено що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати. Замовник жодним чином не відносить дану інформацію до предмету закупівлі та не встановлює жодних вимог щодо її виконання так як вона носить суто інформаційний характер (у зв’язку із критичним фінансовим становищем більшості установ які працюють з бюджетними коштами) та не встановлює вимог щодо виконання Учасниками (надання підтвердження потенційними Учасниками згідно зазначеної інформації). Замовником зазначена інформація, виходячи із вище наведеного, жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 11.03.2021 21:49
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 616e71732d72419ea23ca855c0e68b61
Дата опублікування: 05.03.2021 10:39
Опис: Видалити з документації інженера проектувальника тому що не потрібно робити проект
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 10.03.2021 16:44
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9f5ab4d57b3245c0b765b79af81c085e
Дата опублікування: 05.03.2021 10:37
Опис: Змінити 4 групу на 3 групу електробезпеки
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 10.03.2021 16:44
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 34bb60a6ea474bc09bc44b5713a31673
Дата опублікування: 04.03.2021 09:44
Опис: В Тендерній пропозиції міститься вимога 3.6.9. "Учасник в праві відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт/надання послуг згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту (огляд об’єкту повинен бути проведений у період звернень за роз’ясненнями) складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абз.2. п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 10.03.2021 16:43
Відповідь надана

Дискремінаційна вимога

Номер: b059cff2cc2d46e4bbef0003d030266c
Дата опублікування: 03.03.2021 19:37
Опис: Замінити вимогу про черверту групу дрпуска у зкязку з тим що для монтажу пожежної сигналізації потрібно лише 220 вольт а не 380 також видалити з документації вимогу про проектувальника томущо проектних робіт тут немає
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата відповіді: 09.03.2021 19:55