-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу №1 Вищого професійного училища №36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Центральна, 1А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька область
Завершена
696 526.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 482.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 482.63 UAH
Період оскарження:
03.03.2021 11:17 - 05.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
4ff6b137f9014af9b07bd817fe7dc359
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c8
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Суть скарги в доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Балин UA-2021-03-03-000965-b-1.docx 29.04.2021 16:45
- Скарга Балин UA-2021-03-03-000965-b-1.pdf 29.04.2021 16:45
- рішення від 05.05.2021 №9711+лист замовнику.pdf 06.05.2021 11:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17 05 2021 № 10792.pdf 18.05.2021 13:08
- рішення від 17.05.2021 № 10792.pdf 20.05.2021 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 12:19
Дата розгляду скарги:
17.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2021 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2021 18:51
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2021 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ ознайомлені та погоджуємось щодо його виконання
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
51454cc5c5d44e82ad703886fbd3f194
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.b7
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
Суть скарги в доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ UA-2021-03-03-000965-b.docx 11.03.2021 16:53
- АМКУ UA-2021-03-03-000965-b.pdf 11.03.2021 16:53
- Рішення від 16.03.2021 № 5137 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 17.03.2021 13:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6017.pdf 26.03.2021 15:11
- Рішення від 25.03.2021 № 6017.pdf 30.03.2021 21:01
- пояснення 22.03.2021 17:54
- пояснення 1 22.03.2021 17:54
- додаток 22.03.2021 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 09:32
Дата розгляду скарги:
25.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 13:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2021 21:01
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2021 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ ознайомлені. Внесено відповідні зміни до ТД.
Вимога
Залишено без розгляду
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3ab13a9edbfc480fa9715cdd3bfa8215
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c6
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Пункт 5.2.3. частини 2 розділу V. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дана норма є такою, що порушує основні принципи законодавства України у сфері публічних закупівель та порядок проведення процедур закупівлі.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок).
Відповідно до Єдиного закупівельного словника послуги монтажу пожежної сигналізації відносяться за четвертим показником ДК 021:2015 до 45310000-3 Електромонтажні роботи, а консультаційні послуги до – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління або 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, наприклад, що по суті є різними предметами закупівлі.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного Замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару
При цьому відповідно до частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином, у разі якщо Замовником у розумінні Закону передбачено придбання послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану згідно вимог Закону, шляхом наступного оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, або із застосуванням однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Згідно частини 2 статті 44 Закону за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Крім того, згідно т.. 636 Цивільного кодексу України договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов’язаний виконати свій обов’язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Зазаначений договір на придбання послуг Консультанта торгів (укладений між Замовником і Консультантом) в такій формі є по суті нікчемним правочином, так як третьою особою в ньому виступає потенційний Учасник-переможець процедури закупівлі, але обов’язок не виконується боржником за договором на його користь, а навпаки - обов’язок може бути покладено на Учасника-переможця процедури закупівлі.
Просимо вилучити вказану вимогу як дискримінаційну та таку, що порушує порядок проведення процедур закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 14:31
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу та виходячи із аналогічної попередньої вимоги повідомляємо:
Замовник звертає увагу, що для належної підготовки та проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу №1 Вищого професійного училища № 36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Центральна, 1 А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька область)», нами залучені Консультанти на договірних засадах (договір про надання юридичних послуг). Відповідно до зазначеної інформації в п.п.5.2.3. п.2. Розділу 5 Тендерної документації, зазначено що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати.
Замовник жодним чином не відносить дану інформацію до предмету закупівлі та не встановлює жодних вимог щодо її виконання так як вона носить суто інформаційний характер (у зв’язку із критичним фінансовим становищем більшості установ які працюють з бюджетними коштами) та не встановлює вимог щодо виконання Учасниками (надання підтвердження потенційними Учасниками згідно зазначеної інформації).
Замовником зазначена інформація, виходячи із вище наведеного, жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4236139ad6074b7d8fa93a57960e4de3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c5
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Пункт 4 частини 4 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання»-
Лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Відповідно до Зміни №1 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» Додаток И «Перевірка відповідності» було викладено у новій редакції:
И.1 Мета оцінки (перевірки) відповідності СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.2 Для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт.
Тобто це право Замовника, яке він самостійно може реалізувати під час або після надання послуги за результатом закупівлі. Так як Учасник не є Замовником робіт в розумінні ДБН, то він і не наділений жодними повноваженнями щодо формування складу комісії, звернення до будь-яких суб’єктів з метою їх залучення до комісійного обстеження.
Тобто отримання погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України згідно ДБН є правом Замовника, а не обов’язком Учасника. Делегування своїх прав Замовником Учаснику (підряднику) у ДБН не передбачено. Крім того, Замовник не має права вимагати від Учасника надання документів, надання яких не передбачено законом.
Дана дискримінаційна вимога ставить Учасника в пряму залежність від результату волевиявлення третьої сторони (яка не є стороною за результатами процедури закупівлі), а тому слугує додатковим способом маніпуляції результатами процедури закупівлі у випадку відмови в наданні листа-погодження або надання його у строки, які перевищують строки для подання тендерних пропозицій.
Замовник повністю може реалізувати своє гарантоване право на формування складу комісії за результатами процедури закупівлі на етапі виконання договору, тобто вже під час надання послуг Учасником-переможцем узгодити участь необхідних фахівців для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ.
Просимо вилучити вказану дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 14:25
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо:відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Що стосується обмежених часових строків, то будь-який потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник вважає, що Скаржник не зазначив підстав неможливості виконання встановленої вимоги. У зв’язку із чим описана Скаржником підстава у поданій ним Скарзі підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
1af0fd3895d94adb8025ede444384f7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c4
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Пункт 3 частини 4 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання»
Учасниками додатково мають бути надані:
Гарантійний лист від пультової організації іменовано Замовнику про підключення встановленої системи сигналізації. Документи, що підтверджують діяльність (ліцензія, дозвіл, тощо).
Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі послуги зі спостерігання за системами протипожежного захисту об'єктів (пожежне спостерігання), підлягають ліцензуванню згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. №852, Правилами з пожежного спостерігання, затвердженим Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349.
Пультова організація – це суб'єкт господарювання, який здійснює спостерігання за системами протипожежного захисту об'єктів шляхом організації центрів приймання тривожних сповіщень (далі – ЦПТС).
Даний ринок є конкурентним, а тому вказану послугу Замовник зобов’язаний закуповувати з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад, за предметом «75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб».
З Реєстром ліцензіатів із надання послуг із спостереження за системами протипожежного захисту можна ознайомитися на порталі електронних послуг ДСНС за посиланням https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register
Неможливо гарантувати надання послуги без проведення її закупівлі Замовником у встановленому Законом порядку.
Просимо вилучити дану вимогу як таку, що порушує вимоги законодавства, в першу чергу Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 14:23
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо:відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вказаної статті ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до ТД відповідну вимогу. Також, встановивши дану вимогу Замовник убезпечить себе в частині можливості (гарантії) про підключення встановленої системи сигналізації. Замовник даною вимогою не дискримінує учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні Учасники, що забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник вважає, що Скаржник не зазначив підстав неможливості виконання встановленої вимоги. У зв’язку із чим описана Скаржником підстава у поданій ним Скарзі підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 18:02
Вимога
Вирішена
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
aef22038aa4a45fc8ba7cb43b40a75f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c3
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Підпункт 2 пункту 3.5.2. частини 5 розділу ІІІ
- В штаті підприємства має бути сертифікований інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації або залучений по договору. В складі пропозиції необхідно надати копію діючого сертифіката інженера-проектувальника, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такою особою, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки.
Дана вимога ТД умисно звужує коло потенційних Учасників, штучно створюючи обмеження, націлені на участь в закупівлі конкретного Учасника, який має в штаті вказаного фахівця.
Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення підлягають ліцензуванню згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. №852 затверджено Ліцензійні умови
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Частинами 14, 15 Ліцензійних умов передбачений вичерпний перелік кадрових вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які передбачають обов’язкову наявність у ліцензіата фахівців наступної спеціалізації (кваліфікації):
керівник робіт з монтажу,
виконавці робіт з монтажу,
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування.
Отже наявність інженера-проектувальника для надання послуг згідно предмету закупівлі (45310000-3 Електромонтажні роботи) в штаті не передбачена законодавством і дана вимога є дискримінаційною.
У випадку, якщо Замовника додатково цікавить виготовлення кошторису шляхом отримання послуг за предметом «71320000-7 Послуги з інженерного проектування», потрібно проводити окрему закупівлю згідно затвердженого річного плану.
Крім того, згідно пунктів 6.2.1, 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Тобто, договірна ціна (ототожнене з поняттям «кошторис» в розумінні пункту 6.2.5 частини 2 розділу VI ТД) буде формуватися Учасником на основі Технічного завдання Замовника, що міститься в Додатку 2 до ТД, та вимог пункту 3.6.3 частини 6 розділу ІІІ ТД.
Договірну ціну (кошторис в розумінні ТД), сформовану з використанням рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу для з визначення вартості будівництва, буде надано двічі згідно з вимогами ТД:
- в складі тендерної пропозиції;
- за результатами аукціону на етапі підписання договору.
Просимо вилучити вказану дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 14:17
Вирішення:
Доброго дня.
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
333e312fac4f4aeba0d26108018c3d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.c2
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Підпункт 1 пункту 3.5.2. частини 5 розділу ІІІ -Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів для виконання робіт наступними документами: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних транспортних засобів; або нотаріально завірені договора оренди/лізингу/позички надання послуг транспортних засобів та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які будуть залучені для виконання робіт дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (до 31 грудня 2020року).
Дана вимога ТД умисно звужує коло потенційних Учасників, не маючи стосунку безпосередньо до предмету закупівлі.
Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення підлягають ліцензуванню згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. №852 затверджено Ліцензійні умови
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Частиною 16 Ліцензійних умов передбачений вичерпний перелік технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
Обов’язкова наявність транспортного засобу у володінні Учасника (згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) чи користуванні (згідно нотаріально завіреного договору оренди/лізингу/позички) не передбачена вимогами закону під час надання послуг згідно предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що транспортний засіб може бути використаний в господарській діяльності Учасника не лише на основі вказаних правових підстав, а також шляхом використання власного транспорту працівників з наступною компенсацією згідно наказу чи іншого розпорядчого акта керівника підприємства (можливість передбачена ст. 125 КЗпП), або за потреби укладення договору про надання послуг з перевезення тощо.
Крім того, цінова пропозиція Учасника включає в себе всі видатки, в тому числі і транспортні, тому вважаємо, що дана вимога не відображає суть кваліфікаційних критеріїв в розумінні статті 16 Закону, так як не впливає безпосередньо на результат надання послуги згідно технічного завдання закупівлі. Учасник має право на власний розсуд, виходячи з власних можливостей, забезпечувати свої транспортні потреби з метою якісного надання послуги вчасно в строки, визначені тендерною документацією та згідно вимог закону.
Просимо вилучити вказану дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 14:08
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо:відповідно до п.2 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії які зазначені у ТД та встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного належного, вчасного виконання умов договору. Також, повідомляємо, що для виконання даного кваліфікаційного критерію Учасникам надано розгалужену можливість підтвердити легальну наявність (користування, власність, оренда тощо) матеріально-технічної бази у частині транспортних засобів. Щодо твердження «що дана вимога не відображає суть кваліфікаційних критеріїв в розумінні статті 16 Закону, так як не впливає безпосередньо на результат надання послуги згідно технічного завдання закупівлі. Учасник має право на власний розсуд, виходячи з власних можливостей, забезпечувати свої транспортні потреби з метою якісного надання послуги вчасно в строки, визначені тендерною документацією та згідно вимог закону» повідомляємо, що Замовник зацікавлений у наданні послуг належної якості у встановлені терміни з відповідною кваліфікацією працівників, у зв’язку із чим встановлені відповідні кваліфікаційні критерії з урахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник вважає, що Скаржник не зазначив підстав неможливості виконання встановленої вимоги. У зв’язку із чим описана Скаржником підстава у поданій ним Скарзі підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо консультаційних послуг
Номер:
b7ff1016f45c44a09d5ad6d626976e46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-000965-b.b1
Назва:
Щодо консультаційних послуг
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз’яснення щодо п. 5.2.3 Розділу V тендерної документації: «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором», в чому саме заключаються послуги надані третьою особою? І чому сплата цих послуг покладається на учасника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2021 12:51
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу та виходячи із аналогічної попередньої вимоги повідомляємо:
Замовник звертає увагу, що для належної підготовки та проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу №1 Вищого професійного училища № 36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Центральна, 1 А, с. Балин, Дунаєвецький район, Хмельницька область)», нами залучені Консультанти на договірних засадах (договір про надання юридичних послуг). Відповідно до зазначеної інформації в п.п.5.2.3. п.2. Розділу 5 Тендерної документації, зазначено що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати.
Замовник жодним чином не відносить дану інформацію до предмету закупівлі та не встановлює жодних вимог щодо її виконання так як вона носить суто інформаційний характер (у зв’язку із критичним фінансовим становищем більшості установ які працюють з бюджетними коштами) та не встановлює вимог щодо виконання Учасниками (надання підтвердження потенційними Учасниками згідно зазначеної інформації).
Замовником зазначена інформація, виходячи із вище наведеного, жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 18:02