• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло 72,5%)

Завершена

446 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 468.80 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 15:54 - 08.03.2021 00:00
Відповідь надана

Надання роз'яснень щодо тендерної документації

Номер: 37cccca8a1eb4763ad5d4a7a54758d9e
Дата опублікування: 04.03.2021 12:41
Опис: У п 2.2 додатку 4 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі пропозиції інформацію щодо виробника. Поясніть, яку саме інформацію про виробника повинен надати учасник: інформацію про обсяги виробництва, інформацію, чи займається виробник зовнішньоекономічною діяльністю тощо ?
Відповідь: Шановний учаснику! Ця інформація повинна містити найменування та адресу виробника продуктів харчування.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Надання роз'яснень щодо тендерної документації

Номер: ab2e5a304fe540d3b9bbb3ece3a8733e
Дата опублікування: 04.03.2021 12:37
Опис: У додатку № 1 ТД замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимагає надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі - Правила). Відповідно до п.29.3. Правил Замовник зобов'язаний для перевірки стану вантажу або тари пред'явити технічні умови Учаснику (перевізнику), яким повинні відповідати транспортні засоби для даного виду швидкопсувного вантажу. Згідно цього вкажіть Ваші технічні умови для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Товар відповідно до предмету закупівлі повинен транспортуватися на підставі Правил перевезення швидкопсувних вантажів.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Надання роз'яснень щодо тендерної документації

Номер: f6f6abcca5cf42b3aea14bc3437004c3
Дата опублікування: 04.03.2021 12:36
Опис: У додатку № 1 ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник вимагає надання учасником - довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки. Поясніть, яким чином наявність кредитних забовязань між учасником та банківською установою свідчить про фінансову спроможність учасника для прийняття участі у цій закупівлі. Ця вимога взагалі є дискримінаційною та такою, що вимагає у учасника розкриття таємниць комерційної діяльності та є порушенням інтелектуальних прав юридичної особи.
Відповідь: Шановний учаснику! Хоча законодавством України не визначено терміна «фінансова спроможність», та загалом – це забезпечення учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т. ч. виконання своїх грошових та інших зобов’язань, Замовник вважає, що невиконання кредитних зобов'язань свідчить про неспроможність учасника виконати договірні зобов'язання у разі перемоги у закупівлі. Крім цього, ця інформація не є комерційною таємницею та порушенням інтелектуальних прав учасника.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Роз'яснення щодо ТД

Номер: c4442d6b349c4996bd2d923ab2a69e59
Дата опублікування: 03.03.2021 15:29
Опис: У додатку 4 до тендерної документації замовник вимагає від учасника надання декларації виробника на товар, у якій повинно бути зазначено номер реєстрації потужностей виробника, переробника, або пакувальника та номер реєстрації потужностей постачальника (посередника), номер нормативного документу. Надайте роз'яснення? номер якого нормативного документа має бути зазначено у декларації виробника. Чи буде відповідати вимогам тендерної документації замовника декларація виробника, у якій виробник не зазначає номер реєстрації потужностей постачальника (посередника)?
Відповідь: Шановний учаснику! На підставі Листа Держветфітослужби від 29.05.14 № 15-9-3-13/16594 декларація виробника повинна містити таку інформацію: - назва та адреса виробника; - назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту; - посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); - дата видачі, ім`я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника; - для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень ст. 22 Закону "Про безпечність та якість харчових продуктів".
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Роз'яснення щодо ТД

Номер: 6c1a9d225be34cbfa5459ee11779189e
Дата опублікування: 03.03.2021 15:11
Опис: З тендерної документації вбачається незрозумілим чи повинні надаватися листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, персональні дані яких зазначаються у документах, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Надайте роз'яснення з цього питання.
Відповідь: Шановний учаснику! Учасник повинен надати листи-згоди на збір та обробку персональних даних на працівників, щодо яких надана інформація про їх стан здоров’я та освіту. Слід зазначити, що така інформація є конфіденційною і відноситься до персональних даних, а отже, може оброблятися в тому числі поширюватись тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дата відповіді: 09.03.2021 16:01
Відповідь надана

Роз'яснення щодо ТД

Номер: 8cca776e37e84530b90cb2291f35f474
Дата опублікування: 03.03.2021 15:03
Опис: Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - не встановлено вимог отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти. Відповідно до п.92) ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» харчовий продукт - речовина або продукт (неперероблений, частково перероблений або перероблений), призначені для споживання людиною. До харчових продуктів належать напої (в тому числі вода питна), жувальна гумка та будь-яка інша речовина, що спеціально включена до харчового продукту під час виробництва, підготовки або обробки. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; Однак, відповідно до ст. 1-1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» сфера дії Закону Положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Відповідно до останнього абзацу ст.1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» термін "харчовий продукт" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Ґрунтуючись на вищезазначеному з 20 вересня 2015 року не встановлено вимог отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. Таким чином з вимог тендерної документації незрозуміло, яким документом учасник повинен підтверджувати якість товару, що пропонує до постачання замовнику. Чи може учасник на підтвердження якості товару, що пропонується до постачання, надати документ у вигляді гарантійного листа? Надайте роз'яснення з цього приводу.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника та вимагає надати один з перелічених документів: декларацію виробника та/або експертний висновок.
Дата відповіді: 09.03.2021 16:00
Відповідь надана

Надання роз'яснень щодо тендерної документації

Номер: 25735049fe544801a6e7bdea02b811d0
Дата опублікування: 03.03.2021 14:53
Опис: У додатку 4 до тендерної документації наявна вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника декларації виробника на товар, експертний висновок та/або інший документ, що підтверджує якість товару. Нададайте, будь ласка, розєяснення, тендерною документацією передбачається, що учасник повинен подати документи, якіпідтверджують якість товару у сукупності (і декларацію виробника, і експертний висновок) або один з перелічених документів?
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника та вимагає надати один з перелічених документів.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: 7311b87a88c54d6182370104fc40f6c1
Дата опублікування: 03.03.2021 14:34
Опис: З тендерної документації вбачається незрозумілим, яким саме видом спеціалізованого автомобільного транспорту повинен транспортуватися товар, що є предметом закупівлі та яким саме нормативно-правовим актом замовник обгрунтовує таку вимогу?
Відповідь: Шановний учаснику! Товар відповідно до предмету закупівлі повинен транспортуватися на підставі Правил перевезення швидкопсувних вантажів.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:47
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: 52a74aa736d64e50bd2abfe586f11e5c
Дата опублікування: 03.03.2021 14:24
Опис: У Технічних характеристиках та вимогах до предмету закупівлі, викладених у додатку 4 Тендерноъ документації Замовником не зазначено, якої саме жирності масло вершкове закуповується. Надайте роз’яснення щодо жирності масла, яке є предметом цієї закувілі? Чи відповідатиме вимогам цієї тендерної документації товар з такими технічими характеристиками: масло солодковершкове селянське 73,0 % жиру (моноліт) вага нетто 10 кг або 5 кг, виготовлене відповідно ДСТУ 4399:2005; масло солодковершкове селянське 73,0 % жиру ( пачка 200 грам), виготовлене відповідно ДСТУ 4399:2005?
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника, проте раніше в оголошенні вже були надані роз'яснення з приводу упакування, а саме: вершкове масло 72,5% жирності у 200 гр. пачці.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: a8457b6ce9d647edb1630a9871450280
Дата опублікування: 03.03.2021 12:23
Опис: 3. У пункті 6 Розділу ІІІ та у додатку № 4 Тендерної документації Замовник зазначає, предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. № 1591; Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів (ДСанПіН 5.5.2.008-01), затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63; Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91). Як вбачається з наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 року № 63, втратили чинність, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91 не застосовуються на території України. З огляду на викладене, учаснику є незрозумілим, яким чином вимога замовника щодо відповідності предмету закупівлі вимогам нормативно-правових актів, які не діють на території України, має бути виконана. Надайте роз’яснення з цього приводу.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не обмежує прав учасника, тому учасник може надати у своїй пропозиції відповідне пояснення щодо цього питання із посиланням на чинне законодавство.
Дата відповіді: 09.03.2021 15:48