• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

поточний ремонт приміщень відділення хірургії корпусу №2 КНП ЦМКЛ м.Івано Франківськ

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення: 25.02.2021 21:04 - 03.03.2021 18:00
Відповідь надана

Про порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 874d2ce8b9a34b61af4923d2bc94457e
Дата опублікування: 03.03.2021 08:25
Опис: Викладені пояснення та аргументи є непереконливими та такими, що довільно трактуються і не стосуються чи спростовують суті виявлених відхилень та помилок. Ваш спротив і небажання виправити допущені порушення викликають подив і будуть кваліфікуватись, як умисне та системне ігнорування норм Закону України "Про публічні закупівлі". Всі закупівлі, які були оголошені Вами раніше, і ті, що розміщуватимуться у майбутньому, надалі будуть піддаватись ретельному моніторингу і аналізу зі сторони громадських організацій, а виявлені порушення направлятись на розгляд Держаудитслужби України з метою притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності, передбачених цим Законом.
Відповідь: Оприлюднені попередження розглянуто та прийнято до уваги.
Дата відповіді: 03.03.2021 11:46
Відповідь надана

Про порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: d7b71959b3274570b7c1aa3275fbe12d
Дата опублікування: 01.03.2021 09:29
Опис: Шановний Замовнику! При розміщенні оголошень в системі "PROZORRO" за унікальними номерами UA-2021-02-25-007932-b та UA-2021-02-25-010262-а на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень Вами допущено цілу низку порушень норм Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону). З метою уникнення проведення процедури відкритих торгів Вами зумисно та свідомо поділено предмет закупівлі на частини. Зі змісту оголошень по обидвох закупівлях випливає, що предмети закупівлі мають одинакову поштову адресу, знаходяться в одному приміщенні, послуги будуть надаватися за одним і тим же видом діяльності згідно Класифікатора ДК 021:2015 (CPV), що грубо порушує вимогу частини десятої Статті 3 Закону. Крім того, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі Вами порушено норму частини третьої Статті 16 Закону, яка забороняє Замовнику вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Ця вимога, а також Ваша вимога до учасників закупівлі надати документи про наявність досвіду виконання аналогічних робіт саме в закладах охорони здоров'я порушують норму частини п'ятої Статті 14 Закону, якою Замовнику заборонено висувати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При розміщенні оголошень на проведення спрощених закупівель, що оприлюднюються Замовником в системі "PROZORRO", рекомендуємо надалі дотримуватись вимог частини третьої Статті 14 Закону та оформляти і оприлюднювати оголошення за встановленою формою і зразками. Враховуючи наведене, а також виявлені раніше систематичні порушення такого змісту з Вашої сторони у попередніх закупівлях, з метою уникнення покарання за порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", що викладені у Статті 44 цього Закону. рекомендуємо відмінити оголошені закупівлі за унікальними номерами UA-2021-02-25-007932-b та UA-2021-02-25-010262-а та привести документацію про закупівлю до визначених Законом вимог.
Відповідь: Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає критерії процедури закупівлі Стаття 13 "Процедури закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлює що 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Спрощені закупівлі не входять до наведеного переліку та виокремлюються з поняття "Процедури закупівлі" статтею 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того слід зазначити що Замовник не встановлює критерію фінансової спроможності. Додатково зауважуємо що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим об'єктом. Малоінвазивна хірургія та хірургія це будівельні об'єкти які визначаються як окремі предмети закупівлі.
Дата відповіді: 02.03.2021 20:00