• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

49 592 099.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 247 960.49 UAH
Період уточнення: 25.02.2021 16:16 - 09.03.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення умов ТД

Номер: 7e6e86a8cf8f4e5e95255ba18ccaae89
Дата опублікування: 03.03.2021 18:33
Опис: 1. Просимо надати інформацію щодо строків розміщення Замовником остаточної «Тендерної документації» замість «Примірної ...». 2. Просимо надати роз’яснення відносно дати, зазначеної у п1. Розділу IV «Примірної тендерної документації» щодо строку подання тендерних пропозицій. 3. Просимо надати роз’яснення відносно необхідності наявності в штаті учасників електрогазозварювальників (електрозварників) та електриків високої кваліфікації (не менше 2 осіб), з урахуванням предмету закупівлі – «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва». 4. Просимо надати роз’яснення щодо вимоги до учасників мати виключно штатних працівників/фахівців, за основним місцем роботи. 5. Просимо надати роз’яснення, які саме роботи підвищеної небезпеки, відповідно до додатків до Постанови КМУ від 3 березня 2020 року №207, в межах предмету закупівлі, потребують отримання учасниками «Дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Відповідь: На виконання вимог за частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо наприклад, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, тоді такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника. Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до процедури закупівлі.
Дата відповіді: 05.03.2021 13:45
Відповідь надана

«Наявність працівників»

Номер: d2685762030644318941608a60982aec
Дата опублікування: 01.03.2021 16:23
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно Додатку №2 Тендерної документації пункту №15 «Наявність працівників» передбачено таку вимогу: «Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії документів підтверджуючих трудові відносини (копія наказу, трудових книжок, тощо)». Питання наступного характеру: - Згідно тендерної документації, для підтвердження трудових відносин зазначено окрім трудових книжок, копія наказу,- фразу ТОЩО! Чи означає це, що, окрім вищезазначених паперів, також можна подати в складі своєї пропозиції накази про призначення працівників за сумісництвом на осіб, які працюють за сумісництвом (трудові книжки таких працівників ведуться лише за місцем основної роботи - п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58, також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець) чи цивільно-правові угоди на працівників, які працюють на договірних засадах? З повагою – Учасник.
Відповідь: На виконання вимог за частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо наприклад, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, тоді такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника. Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до процедури закупівлі.
Дата відповіді: 05.03.2021 13:45