-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
49 592 099.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 247 960.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 247 960.49 UAH
Номер:
5a401266117a4cdb8abd1b955171e550
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2021 00:00
Період моніторингу:
19.04.2021 17:35 - 14.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-25-006928-b 25.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, частини 1 статті 31, частини 11 статті 29, пункту 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, відповідності умов договору умовам ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13.05.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2021 б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 19.03.2021, тендерні пропозиції ТОВ «КЛІМАТ ДОМ», ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», ПП «Татоян» (далі – Переможець), протокол розкриття, рішення уповноваженої особи Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) від 25.03.2021 № 25-03-01, від 31.03.2021 № 31-03-01, від 08.04.2021 № 08-04-01, від 14.04.2021 № 14-04-01, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021 року, пояснення Замовника від 22.04.2021 року та від 30.04.2021 року, договір від 26.04.2021 № 53.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII фізична або юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Моніторингом установлено, що Замовником в порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII надано роз’яснення 05.03.2021 року на звернення від 01.03.2021 року, тобто на 4 день.
Слід зазначити, що ТД та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, оскільки відповідно до п.1 Розділу IV ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.03.2021 року, а згідно з умовами оголошення – 19.03.2021 року.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції
ПП «Татоян» вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації.
Так, перевіркою тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне.
Згідно з пунктом 13 Додатку 2 до ТД учасник має підтвердити наявність виробничої бази/складу, відстань до якого від місця виконання робіт за предметом закупівлі складає не більше 30 км. Для підтвердження вказаної інформації надати копію договору або документу, що підтверджує право власності на такий об’єкт.
Відповідно до умов технічного завдання місце виконання робіт визначено за 69 адресами в місті Києві.
У складі пропозиції Переможця надано договір оренди нежитлової будівлі та майданчика від 02.03.2021 № 02/03-21, у якому зазначено, що об’єкт оренди знаходиться за адресою: Київська обл., м. Васильків, провулок Кармелюка, 10.
При цьому, моніторингом установлено, що відстань від значної частини об’єктів, зазначених у технічному завданні Замовника, до орендованої бази/складу більша ніж 30 км, що не відповідає пункту 13 Додатку 2 до ТД.
Також, відповідно до пункту 19 Додатку 2 до ТД учасники в складі пропозиції повинні надати кошторисну документацію, у тому числі зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою.
У складі пропозиції Переможця не надано пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунку, чим не виконано вимогу пункту 19 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Татоян» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Поряд з цим, відповідно до пункту 12 додатку 2 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженої довідки (з наданням копій наказу, трудових книжок, тощо), у якій зазначити, зокрема про наявність у штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Згідно з інформацією, вказаною у рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» (далі – Товариство, Учасник) від 08.04.2021 № 08-04-1, встановлено невідповідність вказаній вимозі, оскільки за повідомленням Головного управління ДПС у Київській області від 01.04.2021
№ 6552/5/10-36-24-01 щодо Білоцерківського С.І. відсутня інформація про працевлаштування в Товаристві.
Аналізом документів, які містяться у складі пропозиції вказаного товариства, встановлено, що Учасником надано наказ (розпорядження) від 20.12.2020 № 20-К, згідно з яким вказана особа працює на посаді інженера – проектувальника за сумісництвом.
Поряд з цим, аналогічно у складі пропозиції ПП «Татоян» на виконання вимоги, вказаної у пункті 12 додатку 2 ТД, надано наказ Переможця від 11.03.2021 № 10/21 про прийняття за сумісництвом інженера – проектувальника Бабенка С. М.
При цьому, за інформацією наданою Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби, підставою для направлення такого запиту стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» стали розбіжності між вказаними посадами у наданій учасником довідці та інформацією у відповідних документах про працевлаштування, а необхідності перевірки поданої інформації учасником ПП «Татоян» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в Управлінні будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації не було.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником не доведено необхідність у перевірці ним відомостей одного учасника та відсутність такої необхідності у перевірці відомостей інших учасників, чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, встановлений пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
18.05.2021 16:45 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2021 16:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
28.05.2021 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
28.05.2021 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/15052/21 від 01.06.2020.
Дата публікації звіту:
23.06.2021 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
7eca11a0a5404d12b8ba3a31cd3a26ca
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.04.2021 09:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f56336595294711b7ce7624bbadf6bd
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
22.04.2021 17:13
Опис:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні підстав та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє очікувана вартість та об'єми були визначені відповідно до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 Про бюджет міста Києва на 2021 рік, Розпорядження від 28.01.2021 року № 101 Виконавчого органу київської міської ради Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки, Розпорядження від 08.02.2021 рік № 49 Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації та враховуючи середньо-ринкову вартість даних робіт. Відповідно до п. 22 Додатку № 2 Тендерної документації Замовник делегує Учаснику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204), що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Експертиза кошторисної документація (кошторисна частина проектної документації) проводиться у будь якому випадку не залежно від кошторисної вартості. Остаточна вартість робіт визначається з отриманням позитивного експертного висновку та як правило зменшується за її результатами шляхом укладання додаткової угоди. Технічні та якісні характеристики наведені п. 24 Додатку № 2 Тендерної документації. Організація будівельних робіт здійснюється відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016, Вимоги ДСТУ та інших нормативно-правових баз що регулюють будівельні норми.
Номер:
56557113c2784ad7918a788ce8cec8cd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 49 592 099,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
- відповідно до пункту 13 додатку 2 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання довідки довільної форми, яка містить інформацію про наявність в такого учасника (або у власності субпідрядника), зокрема автовишки (щонайменше 12 м - не менше трьох одиниць). Яким чином Замовником здійснено перевірку документів ПП «Татоян» на відповідність вказаної вимоги (з урахуванням документів, які подано на вимогу про усунення невідповідностей)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd5ffab2e245489d9285593a857ae79b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.04.2021 13:23
Опис:
Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з положень статті 16 та п.2 частини другої статті 22 Закону, Замовник встановляє один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень абз2. Та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника
Водночас згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
З огляду на викладене, повідомляємо здійснено перевірку документів ПП «Татоян» на відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі на відповідність вимогам пункту 13 додатку 2 ТД здійснювалося виключно в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, Уповноваженою особою з проведення публічних закупівель Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації було встановлено відповідність Тендерної пропозиції учасника ПП «Татоян» вимогам пункту 13 додатку 2 ТД.
Зокрема, на підтвердження відповідності вимогам даного пункту учасником ПП «Татоян» було надано довідку про наявність відповідного обладнання та метаріально технічної бази для виконання умов договору (з урахуванням усунених невідповідностей [файл « Усунення невідповідностей », що заввантажений у ЦБД 13 квітня 2021 16:42]); де окрім іншого приведено інформацію (п.53) про наявність Автовишки (щонайменше 12 м.) Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомників, марка ГАЗ-3307 у кількості 3 штуки (надання послуг КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ ).
Також, оскільки вказані будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю ПП «Татоян», ним, у спосіб, що встановлений умовами документації ,було надано договір надання послуг №1 від «11» січня 2021р. укладений з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ на користування машинами і механізмами (Технікою) у.т.ч Спеціальним вантажним автопідйомником, марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 4259ВХ), Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомник, марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 3105НО), Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомник марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 2987НМ). Строк дії вказаного договору відповідає вимогам Документації .
Дійсність укладеного договору та достовірність наданої ПП «Татоян» інформації, була підтверджена листом надавача послуг користування машинами і механізмами КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ (сканована копія листа додається).
Номер:
db9767672711465cb449f9b26ca09377
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 49 592 099,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 12 додатку 2 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженої довідки (з наданням копій наказу, трудових книжок, тощо), у якій зазначити зокрема про наявність у штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Згідно з інформацією, зазначеною у рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» (далі – Товариство, Учасник) від 08.04.2021 № 08-04-1, встановлено невідповідність вказаній вимозі, оскільки за повідомленням Головного управління ДПС у Київській області від 01.04.2021
№ 6552/5/10-36-24-01 щодо Білоцерківського С.І. відсутня інформація про працевлаштування в Товаристві, при тому що у складі пропозиції Учасника надано наказ (розпорядження) від 20.12.2020 № 20-К, згідно з яким вказана особа працює на посаді інженера – проектувальника за сумісництвом.
Поряд з цим, у складі пропозиції ПП «Татоян» (далі – Переможець) на виконання вимоги, вказаної у пункті 12 додатку 2 ТД надано наказ Переможця від 11.03.2021 № 10/21 про прийняття за сумісництвом інженера – проектувальника Бабенка С. М.
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з їх документальним підтвердженням щодо перевірки Замовником інформації, наданої у складі пропозиції Переможця на відповідність пункту 12 додатку 2 ТД, в частині зазначеній вище.
Крім того, прошу надати підтверджуючі документи (листи, запити, тощо) направлені до Головного управління ДПС у Київській області та відповіді на них.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6239dddd6194fce899ccb3fa2bb38c5
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
30.04.2021 14:01
Опис:
Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з положень статті 16 та п.2 частини другої статті 22 Закону, Замовник встановляє один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень абз2. та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Водночас згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
З огляду на викладене, повідомляємо що здійснено перевірку документів ПП «Татоян» та ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі на відповідність вимогам пункту 13 додатку 2 ТД здійснювалося виключно в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, просимо врахувати, що положення абз2. та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, встановлюють право, а не обов’язок Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, рішення про направлення такого запиту приймається замовником самостійно, у.т.ч. виходячи з необхідності перевірки документів наданих учасником у випадку наявності ознак їх недостовірності, або ознак їх сумнівності.
Так дійсно, для підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно вимог пункту 12 додатку 2 ТД, нами було направлено запит до Головного управління ДПС у Київській області, про прийняття працівників вказаних ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на роботу (копія листа додається).
Підставою для направлення такого запиту стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» стали чисельні розбіжності між вказаними посадами у наданій учасником довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформацією в відповідних документах про працевлаштування. Значна частка працівників учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» була вказана, як працююча за сумісництвом. Враховуючи значні обсяги виконуваних робіт, вважаємо цілком обґрунтованим направлення відповідного запиту для перевірки наданої учасником ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» інформації.
Аналогічним був підхід, що стосується перевірки наданої інформації учасника ПП "Татоян". Відповідні запити, щодо підтвердження наявності залученого обладнання та матеріально-технічної бази в учасника ПП "Татоян" були направлені декільком надавачам послуг користування машин та механізмів.
Разом з тим, необхідності перевірки наданої інформації учасником ПП "Татоян" ; що стосується наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – була відсутня.