• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

49 592 099.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 247 960.49 UAH
Номер: 5a401266117a4cdb8abd1b955171e550
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.04.2021 17:35 - 14.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2021 № 268 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 19.04.2021 № 268 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-25-006928-b 25.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24, частини 1 статті 31, частини 11 статті 29, пункту 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, відповідності умов договору умовам ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.05.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2021 б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 19.03.2021, тендерні пропозиції ТОВ «КЛІМАТ ДОМ», ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», ПП «Татоян» (далі – Переможець), протокол розкриття, рішення уповноваженої особи Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) від 25.03.2021 № 25-03-01, від 31.03.2021 № 31-03-01, від 08.04.2021 № 08-04-01, від 14.04.2021 № 14-04-01, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021 року, пояснення Замовника від 22.04.2021 року та від 30.04.2021 року, договір від 26.04.2021 № 53. Відповідно до частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII фізична або юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом установлено, що Замовником в порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII надано роз’яснення 05.03.2021 року на звернення від 01.03.2021 року, тобто на 4 день. Слід зазначити, що ТД та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, оскільки відповідно до п.1 Розділу IV ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.03.2021 року, а згідно з умовами оголошення – 19.03.2021 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «Татоян» вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації. Так, перевіркою тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне. Згідно з пунктом 13 Додатку 2 до ТД учасник має підтвердити наявність виробничої бази/складу, відстань до якого від місця виконання робіт за предметом закупівлі складає не більше 30 км. Для підтвердження вказаної інформації надати копію договору або документу, що підтверджує право власності на такий об’єкт. Відповідно до умов технічного завдання місце виконання робіт визначено за 69 адресами в місті Києві. У складі пропозиції Переможця надано договір оренди нежитлової будівлі та майданчика від 02.03.2021 № 02/03-21, у якому зазначено, що об’єкт оренди знаходиться за адресою: Київська обл., м. Васильків, провулок Кармелюка, 10. При цьому, моніторингом установлено, що відстань від значної частини об’єктів, зазначених у технічному завданні Замовника, до орендованої бази/складу більша ніж 30 км, що не відповідає пункту 13 Додатку 2 до ТД. Також, відповідно до пункту 19 Додатку 2 до ТД учасники в складі пропозиції повинні надати кошторисну документацію, у тому числі зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою. У складі пропозиції Переможця не надано пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунку, чим не виконано вимогу пункту 19 Додатку 2 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Татоян» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону і тендерна пропозиція якої не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Поряд з цим, відповідно до пункту 12 додатку 2 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженої довідки (з наданням копій наказу, трудових книжок, тощо), у якій зазначити, зокрема про наявність у штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Згідно з інформацією, вказаною у рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» (далі – Товариство, Учасник) від 08.04.2021 № 08-04-1, встановлено невідповідність вказаній вимозі, оскільки за повідомленням Головного управління ДПС у Київській області від 01.04.2021 № 6552/5/10-36-24-01 щодо Білоцерківського С.І. відсутня інформація про працевлаштування в Товаристві. Аналізом документів, які містяться у складі пропозиції вказаного товариства, встановлено, що Учасником надано наказ (розпорядження) від 20.12.2020 № 20-К, згідно з яким вказана особа працює на посаді інженера – проектувальника за сумісництвом. Поряд з цим, аналогічно у складі пропозиції ПП «Татоян» на виконання вимоги, вказаної у пункті 12 додатку 2 ТД, надано наказ Переможця від 11.03.2021 № 10/21 про прийняття за сумісництвом інженера – проектувальника Бабенка С. М. При цьому, за інформацією наданою Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби, підставою для направлення такого запиту стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» стали розбіжності між вказаними посадами у наданій учасником довідці та інформацією у відповідних документах про працевлаштування, а необхідності перевірки поданої інформації учасником ПП «Татоян» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в Управлінні будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації не було. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не доведено необхідність у перевірці ним відомостей одного учасника та відсутність такої необхідності у перевірці відомостей інших учасників, чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, встановлений пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 18.05.2021 16:45 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 16:45

Оскарження висновку в суді

Опис: 28.05.2021 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 28.05.2021 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/15052/21 від 01.06.2020.
Дата публікації звіту: 23.06.2021 16:37

Запити/Пояснення