• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги цілодобової охорони об’єкту: фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. В. Аксенина, 2Е, надання послуг по здійсненню внутрішньо-об’єктового пропускного режиму у приміщеннях та на території об’єкту, моніторинг сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги)

За рахунок кошторисних призначень на 2021 рік

Завершена

240 989.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 204.95 UAH
Період уточнення: 22.02.2021 20:03 - 28.02.2021 00:00
Відповідь надана

Вимоги до радіозв'язку

Номер: b20d0a555cfa4b8f8e85b9a204e83328
Дата опублікування: 27.02.2021 09:10
Опис: У зверненні до Вас від 24.02.21р. ми зазначили нове придбане обладнання радіозв’язку(«MOTOROLA XT225» та базова цифрова радіостанція «Motorola MotoTRBO DM4401»), а Вами йде посилання на довідку попередніх торгів. Не зрозуміло чи Ви взагалі читали зазначене звернення. Про дискримінацію Замовників річ не йшла. Потужності радіозв’язку ПП «Аякс 54» Вами вивчено, а те про що ми Вам надали нову інформацію не отримали відповіді. І на кінець Ви не надали відповідь для чого такий «професійний зв'язок» груп реагування для поста фізичної, цілодобової охорони, якщо на посту радіозв’язок не передбачений.
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що попередня відповідь була надана ПП "Аякс 54", а не ГУДКСУ у Чернівецькій області.
Дата відповіді: 27.02.2021 23:50
Відповідь надана

Відповідь ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс"

Номер: 63ae81d3cc6541d29a0519edddb4b0d6
Дата опублікування: 26.02.2021 19:44
Опис: Перепрошуємо за описку, потужність використовуваних ПП "АЯКС 54" радіостанцій - 5 Вт.
Відповідь: ПП «АЯКС 54» було надано відповідь, а фактично заперечення по питанню, яке задало ТОВ «ЛІ-ГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» Замовнику (Головному управлінню Державної казначейської служби України у Чернівецькій області). Зі змісту відповіді випливає, що ПП «АЯКС 54» не погоджується з позицією ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» на дії Замовника (Голового управління Державної каз-начейської служби України у Чернівецькій області). Оскільки звернення (фактично заперечення по питанню) ПП «АЯКС 54» не містить жодних пи-тань до Замовника (Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області), потреба у наданні роз»яснень ПП «АЯКС 54» відсутня.
Дата відповіді: 27.02.2021 22:12
Відповідь надана

Відповідь ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс"

Номер: f5c41ea85603417c8ecbca2e4c9abc60
Дата опублікування: 26.02.2021 19:25
Опис: Шановне ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс"! Так як Ви згадали у своєму запитанні ПП «АЯКС 54», вважаємо за свій обов’язок відповісти. Замовник поряд із вимогами Законодавства України, може самостійно визначати перелік додаткових вимог тендерної документації, яким Учасник закупівлі повинен відповідати (якщо дані вимоги не суперечать Законодавству). ГУДКСУ в Чернівецькій області являється об'єктом державного значення, тому Замовником і вимагається відповідний рівень професіоналізму у наданні послуг. Діапазон PMR446 Мгц, який ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс" використовує у своїй діяльності (ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс" зазначало, що використовує у своїй діяльності радіостанції "Моторола - Талкабаут Т62"), дозволений для використання в Україні на безліцензійній основі лише за умови, що потужність передавача не перевищуватиме 0,5 Вт. Потужність передавача прямопропорційна радіусу дії. Виходячи із максимально дозволеної Законодавством України потужності використовуваних ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс" радіостанцій, зв'язок належної якості доступний максимум в радіусі 1-1,5 км на відкритій місцевості, на пересіченій - 0,5 км (із-за численних перешкод проходження радіохвиль, характерних для міста). Крім того радіус дії змінюється в залежності від погодніх умов, рівня заряду елементів живлення, присутності поблизу радіолокаційних веж і ліній електропередач тощо. Аналізуючи численні відгуки реальних користувачів радіостанцій "Моторола - Талкабаут Т62" (які використовуються ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс"), заявлений виробником радіус дії 8 км взагалі не відповідає дійсності. Дані радіопристрої позиціонуються як засіб для розваг або туризму і те не найкращої якості. Суттєво кращими технічними можливостями володіють використовувані ПП "АЯКС 54" радіостанції Kenwood ТК-3206 М3 (із потужністю 5 Мгц). Отримання дозволів УДЦР на використання даних засобів зв'язку передбачало виконання робіт з вимірювання параметрів РЕЗ при проведенні натурних, тестових та приймальних випробувань РЕЗ на місці експлуатації у відповідності до вимог пунктів 3.10., 5.8., 5.9., 6.4. “Порядку проведення приймальних випробувань радіоелектронних засобів та вимірювальних пристроїв на місці експлуатації”, яке здійснюється Сектором приймальних випробувань операторів телекомунікацій Українського державного центру радіочастот. Для проведення вищевказаних вимірювальних робіт застосовуються сучасні засоби вимірювальної техніки провідних світових виробників таких, як Rohde & Schwarz, Advantest та інших. Поряд із цим, ДП "УДЦР" зобов'язується забезпечувати, при необхідності, міжнародну координацію та міжнародний захист частотних присвоєнь РЕЗ ПП "АЯКС 54", проводити радіочастотний моніторинг РЕЗ, що використовує ПП "АЯКС 54", з метою забезпечення ЕМС РЕЗ ПП "АЯКС 54" з РЕЗ інших користувачів, інформувати ПП "АЯКС 54" про радіозавади, що виникають і вживати передбачені Законодавством України заходи з метою усунення цих радіозавад, виявляти у наданій ПП "АЯКС 54" смузі частот радіозавади, джерела цих радіозавад та усувати їх. ПП "АЯКС 54" зобов'язане періодично підтверджувати відповідність своїх радіоприладів для продовження строку дії Дозволів. Отже, підсумовуючи все вищенаведене, буде лишнім пояснювати доцільність вимоги Замовника щодо наявності професійного радіозв'язку та Дозволів УДЦР. Тому, шановне ТОВ "Лігор Сік'юріті Люкс", невідповідність технічним вимогам і неможливість забезпечити виконання вимог Замовника одним із Учасників не є його дискримінацією, а можливість іншого - не є прописанням вимог під іншого Учасника. В кінці слід зазначити, що в Україні тисячі охоронних агенцій використовують ліцензований радіозв'язок, що забезпечує потужну конкуренцію і тому про дискриманацію Учасників навіть не йдеться.
Відповідь: ПП «АЯКС 54» було надано відповідь, а фактично заперечення по питанню, яке задало ТОВ «ЛІ-ГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» Замовнику (Головному управлінню Державної казначейської служби України у Чернівецькій області). Зі змісту відповіді випливає, що ПП «АЯКС 54» не погоджується з позицією ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» на дії Замовника (Голового управління Державної каз-начейської служби України у Чернівецькій області). Оскільки звернення (фактично заперечення по питанню ТОВ ЛІГОР СІК'ЮРІТІ ЛЮКС") ПП «АЯКС 54» не містить жодних питань до Замовника (Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області), потреба у наданні роз'яснень ПП «АЯКС 54» відсутня.
Дата відповіді: 27.02.2021 22:11
Відповідь надана

Використання радіозв'язку Учасниками

Номер: 86869ff1b5d44d0083f6e1fc40a76408
Дата опублікування: 26.02.2021 10:09
Опис: ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» раніше зазначало, що використовує радіозв’язок на професійному рівні без ліцензійні діапазони радіочастот PMR446 та LPD433 та радіостанції потужність, яких відповідає вимогам Замовника охоронних послуг, котрі можуть на 100% бути «еквівалентними». Суб’єкти господарювання самостійно визначають, який радіозв’язок використовувати у службовій необхідності, ліцензійними умовами для охоронної діяльності не передбачено використання радіозв’язку з видачею дозволів ДП «Український державний центр радіочастот». В даному випадку прослідковується, що технічні вимоги Замовника до предмету закупівель прописані під ПП «Аякс 54», що «використовує» ліцензійні радіочастоти. Однак просимо Вас надати інформацію, яка необхідність використання Учасниками діапазонів радіочастот, що підлягають ліцензуванню, якщо на стаціонарному посту фізичної охорони ГУДКСУ в Чернівецькій області не передбачено встановлення радіозв’язку певного рівня та чи буде порушенням тендерних вимог, якщо замість дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» буде довідкою зазначено обладнання радіозв’язку з технічними характеристиками, що є «еквівалентними» по потужностям, які висунуті тендерним комітетом для Учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУДКСУ у Чернівецькій області радить Вам проаналізувати Рєстр присвоєнь радіочастот Українського Державного центру радіочастот. Згідно даних Реєстру можна визначити скільки дозволів на використання РЕЗ видано по Україні, а токож конкретно по Чернівецькій області. Відповідно до Реєстру присвоєнь радіочастот по Чернівецькій області видано більше ніж 1650 дозволів на експлуатацію РЕЗ, а по Україні більше ніж 148400 аналогічних дозволів, що свідчить про те, що окрім ПП “АЯКС -54”, дозволи на використання РЕЗ мають інші організації, які займаються охоронню діяльністю, як в межах Чернівецької області так і в межах всієї України і які можуть приймати участь в тендерних закупівлях, предметом яких є “Охоронні послуги”. Тому Ваше твердження, що “технічні вимоги Замовника до предмету закупівель прописані під ПП «Аякс 54», що «використовує» ліцензійні радіочастоти” є суб”єктивним і таким що не відповідає дійсності. На Ваше твердження “ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» раніше зазначало, що використовує радіозв’язок на професійному рівні без ліцензійні діапазони радіочастот PMR446 та LPD433 та радіостанції потужність, яких відповідає вимогам Замовника охоронних послуг, котрі можуть на 100% бути «еквівалентними”, повторно повідомляємо : - у Додатку 2 Тендерної документації зазначено “Якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації. - відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії дозволів Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв”язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт у регіоні надання послуг ( кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та копія дозволу, виданого учаснику ДП «Український державний центр радіочастот», на експлуатацію радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт у регіоні надання послуг. Отже пп.2.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачає надання з боку учасників документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з положеннями частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на викладене, учасник має право не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені для них законодавством. Разом з тим, з метою недопущення відхилення пропозиції такого учасника, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати пояснення/обґрунтування неподання документів та інформації, надання яких передбачено тендерною документацією, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, що його підтверджують (Розділ ІІ Додатку 1 Тендерної докуметації).
Дата відповіді: 27.02.2021 21:46
Відповідь надана

Відповідність радіозв'язку Учасника вимогам Замовника

Номер: 9fa98bc2b6a9449b8ede828b18eceee3
Дата опублікування: 24.02.2021 16:52
Опис: Просимо Вас надати відповідь з якою необхідністю тендерний комітет ГУДКСУ в Чернівецькій області зазначив вимогу до Учасника (фізична охорона - стаціонарний пост), а саме обов’язкову наявність дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» на радіостанції для рухомого складу та базової радіостанції. ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» повідомляє, що у використанні підприємства перебувають без ліцензійні переносні радіостанції «MOTOROLA XT225» (без ліцензійні діапазони частот PMR446 та LPD433) з оперативними частотами 446,0-446,2МНz потужністю передавача до10Вт, радіус дії до 16км. На пульті централізованого спостереження в наявності базова цифрова радіостанція «Motorola MotoTRBO DM4401» (без ліцензійні діапазони частот PMR446 та LPD433) з оперативними частотами 446,0-446,2МНz (до 1000 каналів) потужністю передавача до25Вт, радіус дії до 40км. Радіостанції зазначеного типу використовуються на бездозвільній основі відповідно до Закону України «Про радіочастотний ресурс України» і не потребують абонентської плати. Чи може зазначене вище обладнання радіозв’язку бути аналогом до вимог Замовника та відповідати тендерним вимогам Замовника при подачі Учасником тендерної пропозиції?
Відповідь: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації. Відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії дозволів Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв”язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт у регіоні надання послуг ( кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та копія дозволу, виданого учаснику ДП «Український державний центр радіочастот», на експлуатацію радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт у регіоні надання послуг. Отже пп.2.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачає надання з боку учасників документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з положеннями частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на викладене, учасник має право не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені для них законодавством. Разом з тим, з метою недопущення відхилення пропозиції такого учасника, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати пояснення/обґрунтування неподання документів та інформації, надання яких передбачено тендерною документацією, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. У Додатку 2 Тендерної документації зазначено “Якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.
Дата відповіді: 25.02.2021 14:24