-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги цілодобової охорони об’єкту: фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. В. Аксенина, 2Е, надання послуг по здійсненню внутрішньо-об’єктового пропускного режиму у приміщеннях та на території об’єкту, моніторинг сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги)
За рахунок кошторисних призначень на 2021 рік
Завершена
240 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 204.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 204.95 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 20:03 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
450b7d70c15e45138df79cc5b424be7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003844-a.a3
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовник!
ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» звертає Вашу увагу на те, що ПП «Аякс 54» на протязі кількох років не використовує на дозвільній основі радіочастоти зазначені в тендерній пропозиції, а використовує в тендерних закупівлях лише дозвола. На наш запит до Українського Державного Центру Частот, ми отримали інформацію про те, що обладнання, яке ретранслювало радіосигнал з телевежі «Цецино» демонтовано і належним чином радіозв'язок не підтримується так, як відсутній ретранслятор. Відповідно до викладеного ставимо на меті довести до Замовника інформацію про те, що в тендерній пропозиції приватного підприємства «Аякс 54» закладено не достовірні дані про використання радіозв’язку.
У разі не погодження з викладеним у листі, рекомендуємо Замовнику звернутись з запитом до Українського Державного Центру Частот для отримання вичерпної інформації по суті (дія ліцензії та дозволів).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2021 11:30
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
Відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії дозволів Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв”язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт у регіоні надання послуг ( кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та копія дозволу, виданого учаснику ДП «Український державний центр радіочастот», на експлуатацію радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт у регіоні надання послуг.
Учасником ПП “АЯКС 54” було надано копії дозволів:
- на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу аналового УКХ радіотелефонного зв”язку у регіоні надання послуг ( кількості не менш ніж 3 (три) шт.): № АР-73-0411678 - № АР-73-0411685 видані 20.09.2019 та строком дії до 14.08.2024;
- на експлуатацію радіоелектронного засобу аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби: № БС400-73-0409316, №СА400-73-0409317 видані 05.09.2019 та строком дії до 14.08.2024.
На Вашу вимогу ГУДКСУ у Чернівецькій області було проведено додаткову перевірку наданих Учасником ПП “АЯКС” дозволів Українського державного центру радіочастот. На офіційному сайті УДЦР за адресою https://www.ucrf.gov.ua/ua/services/decentralized-registries розміщений “РЕЄСТР ПРИСВОЄНЬ РАДІОЧАСТОТ (ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНІ ПРИСВОЄННЯ)”. Дозволи надані ПП “АЯКС 54” внесені до даного реєстру та є дісними станом на 23.03.2021.
Виходячи з вищенаведнгого, ПП “АЯКС 54” було надано всі необхідні документи, які вимагались ГУДКСУ у Чернівецькій області, відповідальність за достовірність наданої інформації у своїй пропозиції несе Учасник (п.1 Розділ ІІІ Тендерної документації: -...”Поданням своєї тендерної пропозиції для участі в даній закупівлі учасник підтверджує:
достовірність інформації, зазначеної у тендерній пропозиції, та подання своєї тендерної пропозиції з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України;
-...Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції)”.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Відповідь ТОВ "Лігор сікюріті люкс"
Номер:
7df012ba6f6c4043a7f3c35535d650bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003844-a.a2
Назва:
Відповідь ТОВ "Лігор сікюріті люкс"
Вимога:
При надходженні претензій від учасника ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» стосовно нашої калькуляції, ПП «АЯКС 54», користуючись своїм правом, провело зустрічний розгляд і аналіз калькуляції ТОВ «Лігор сік’юріті люкс». В ході аналізу було виявлено ряд недоліків і невідповідностей:
1. В графі розрахунку вартості 1 людино-години на одного охоронника вказано, що всього 1 охороннику ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» в місяць нараховує 4 320,83 грн.( що вже є грубим порушенням законодавства, адже мінімальний розмір заробітної плати становить з 01.01.21 р. – 6000,00 грн., з 01.12.21 р. – 6500,00 грн.), відповідно і ЄСВ нараховується ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» на суму 4 320,83 грн. і становить 950,58 грн.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22% до визначеної ст. 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску.
Навіть якщо база нарахування ЄСВ не перевищує розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць (з 01.01.21 р. – 6000,00 грн., з 01.12.21 р. – 6500,00 грн.), за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску. Тобто в розрахунку ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» ЄСВ – також наявне порушення законодавства.
2. В графі розрахунку загального розміру оплати праці 1 охоронника за весь період надання послуг фізичної охорони калькуляції вартості людино-години ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» вказано термін і проведені відповідні розрахунки витрат на виплату заробітної плати охоронників - 8,5 місяців ( що за підрахунками ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» становить 7004 години), що не відповідає дійсності. Очікуваний обсяг надаваних послуг становитиме мінімум 9 місяців (аукціон 11.03.21 р., 5 днів для кваліфікації переможця, 10 днів на оскарження кваліфікації), тобто на 372 години більше ( в березні місяці 31 день*24 години=744 години, 744 години / 2 (не врахована половина місяця надання послуг ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» ) = 372 години не включених до розрахунку).
Виходячи із запропонованої ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» вартості години охорони, яка становить 34,11 грн., цінова пропозиція ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» становитиме (7004 годин+372 години (не врахована кількість годин надання послуг, виходячи із проведених ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» розрахунків вартості людино-години))*34,11 грн.=251 595,36 грн., що перевищує очікувану вартість закупівлі (яка становила 240 989,00 грн.) й підлягала б однозначному відхиленню. ПП «АЯКС 54» сподівається, що це механічна помилка, але все ж ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» несе відповідальність за зміст своєї поданої тендерної пропозиції.
3. ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» в калькуляції не враховано, що розмір мінімальної заробітної плати із 01.12.2021 року становитиме 6500,00 грн. (що в свою чергу також призвело б до збільшення цінової пропозиції ТОВ «Лігор сік’юріті люкс»).
Звертаємось до Замовника із проханням прийняти до уваги заначені невідповідності калькуляції ТОВ "Лігор сікюріті люкс".
Підсумовуючи все вище перелічене, ПП «АЯКС 54» закликає ТОВ «Лігор сік’юріті люкс» приділяти більше уваги якісній підготовці власної тендерної документації, а не витрачати час на оскарження пропозицій інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 02:43
Вирішення:
ПП «АЯКС 54» було надано відповідь, а фактично заперечення на вимогу, яку надало ТОВ «ЛІ-ГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» Замовнику (Головному управлінню Державної казначейської служби України у Чернівецькій області). Зі змісту відповіді випливає, що ПП «АЯКС 54» не погоджується з позицією ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» на дії Замовника (Голового управління Державної каз-начейської служби України у Чернівецькій області).
Оскільки звернення (фактично заперечення на вимогу ТОВ ЛІГОР СІК'ЮРІТІ ЛЮКС") ПП «АЯКС 54», не містить жодних вимог до Замовника (Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області), потреба у наданні відповіді на вимогу ПП «АЯКС 54» відсутня.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Недоліки тендерної пропозиції ПП "Аякс 54"
Номер:
d7b5268e2b1b4b598ffa334ba3d542ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003844-a.b1
Назва:
Недоліки тендерної пропозиції ПП "Аякс 54"
Вимога:
1. В довідці ПП «Аякс 54» вих. №321 від 01.03.2021р. зазначена калькуляція людино-години з розрахунку на 3 (три) охоронника, що є суттєвим порушенням так, як середньомісячна кількість годин складає приблизно 720год., то кожним працівником охорони повинно бути відпрацьовано по 240год., що є порушенням трудового законодавства України (згідно ст.50 Кодексу законів про працю України – нормальна тривалість робочого часу не може перевищувати 40год. на тиждень. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджений Лист №3501-06/219 від 12.08.2020р. «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021р.» максимально на місяць при 40 годинному робочому тижні - 176 годин). Згідно чинного законодавства з 01.01.21р. мінімальна зарплата складає 6000,00грн. при нормі годин щомісячній у відповідності до ст.50 Кодексу законів про працю України. Так в довідці №252 від 04.02.2021р. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» зазначено, як вимагалось Замовником 4 (чотири) охоронника. Зазначені вище довідки (№321 та №252) протилежать одна одній, що є суттєвим недоліком (Витяг з Додатку 1 тендерної документаціїї:
6.4. Калькуляція вартості людино-години цілодобового поста охорони.
Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. ).
2. В довідці №320 від 01.03.2021р. Додаток 7 «Форма тендерна пропозиція» ПП «Аякс 54» зазначило вартість послуг без ПДВ та з ПДВ. В даному випадку згідно вимог Замовника, Учасник зазначає ціну в залежності від виду оподаткування (Витяги з Додатку 7 Тендерної документації: Примітка:
Учасник повинен зазначити цінову пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Примітка:
1. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.
2. Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо.).
Не зрозуміло чому тендерний комітет Замовника не виявив порушення з підготовки тендерної пропозиції ПП «Аякс 54»?
На підставі викладеного ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» вважає, що зазначені вище недоліки з підготовки тендерної документації приватним підприємством «Аякс 54» є суттєвими недоліками, коригуванню не підлягають, не відповідають вимогам Замовника з підготовки тендерної документації та підлягає відхиленню тендерна пропозиція ПП «Аякс 54».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2021 10:01
Вирішення:
Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області повідомляє що під час розгляду довідок від 01.03.2021 №321 та від 04.02.2021 №252 було встановлено:
- розмір мінімальної заробітної плати - 6000,00 грн. та з 01.12.2021 — 6500,00 грн., ЄСВ — 22%, що відповідають вимогам норм трудового та податкового законодавства щодо оплати праці;
-наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 4-х), що відповідає вимогам Замовника;
- також враховано наявність 4 -х працівників та можливий резерв ПП “АЯКС 54”, які можуть бути залучені до роботи для збереження нормальної тривалості робочого часу, адже відповідно до ст.61 КзпП на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях, а також в окремих виробництвах, цехах, дільницях, відділеннях і на деяких видах робіт, де за умовами виробництва (роботи) не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або щотижнева тривалість робочого часу, допускається за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації запровадження підсумованого обліку робочого часу.
Рішення про встановлення підсумованого обліку робочого часу приймає адміністрація підприємства, установи. Обліковим періодом при підсумованому обліку робочого часу можуть бути: декада (10 календарних днів місяця), місяць, квартал, півріччя, рік тощо. Конкретна тривалість облікового періоду встановлюють у колективному договорі підприємства.
ГУДКСУ у Чернівецькій області вважає за неможливе на етапі розгляду пропозиції визначити скільки часу відпрацює кожен залучений працівник відповідно до встановленого облікового періоду Учасника, адже працівник може захворіти, бути у відпустці, відряджені, переведений на інший об'єкт Учасника і т.д.
Тому, відповідно до законодавства, контроль та відповідальність за дотриманням норм використання робочого часу, запровадження графіку змінності працівників, встановлення облікового періоду, калькуляцію вартості людино — годин, оплату праці працівників та їх залучення для надання послуг відповідно до предмету закупівлі несе роботодавець (Учасник процедури закупівлі).
Контроль з Державного нагляду за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, відповідно до Статті 259. Кодексу законів про працю України здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Центральні органи виконавчої влади здійснюють контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні, крім органів доходів і зборів, які мають право з метою перевірки дотримання податкового законодавства здійснювати такий контроль на всіх підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування.
Відповідно до п.6.1 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати “Тендерну пропозицію”( Додаток 7 ). Замовником вимагалось:
-зазначити цінову пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ відповідно до його системи оподаткування,
- дотримання учасниками встановленої форми,
- заборона внесення будь-яких змін у форму “Тендерна пропозиція”.
Проаналізувавши довідку №320 від 01.03.2021р. «Форма тендерна пропозиція» (Додаток 7 до тендерної документаці)ї, ПП «АЯКС 54» дотримано втсановленої форми та зміни у форму “Тендерна пропозиція” не вносились.
Учасником “ПП АЯКС 54” у ціновій пропозиції була зазначена загальна вартість пропозиції без ПДВ та з ПДВ, сума ПДВ у ціновій пропозиції становить 0,00 грн.(нуль грн. 00 коп.)
Відповідно до частини 3 Розділу V тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція Учасника не відхиляється”.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
-...
“- недотриманя встановлених форм згідно Додатків до тендерної документації, за умови, що зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
-зазначення неповного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація у повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції”.
Для підтвердження інформації щодо системи оподаткування ПП “АЯКС 54” була нададана копія “Свідоцтв платника єдиного податку”.
Виходячи з вищенаведеного ГУДКСУ у Чернівецькій області вважає зазначеня загальної вартості пропозиції конкурсних торгів з ПДВ “ 0.00 грн. (нуль грн. 00 коп.) у формі “Тендерна пропозиція”(Додаток 7 до тендерної документації) формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиціїі та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП “АЯКС 54.
Статус вимоги:
Не задоволено