-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (31625000-3; 31625100-4; 31625200-5; 31625300-6))
Завершена
4 155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 775.00 UAH
Період уточнення:
19.02.2021 15:59 - 25.02.2021 00:00
Відповідь надана
розрахунок
Номер:
46e58299d4f84d1b9019fb4150e0241f
Дата опублікування:
24.02.2021 12:08
Опис:
У ТД наявна вимога: Розрахунок Покупцем за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 120-ти календарних днів після отримання партії товару на склад Замовника на суму не менше 500 тис. грн. про що учасником в складі тендерної пропозиції надається лист погодження з цим. Порядок оплати: безготівковий.
Як це взагалі розуміти? переможець вам поставить товар на сумму 4 млн гривень, а Замовник заплатить за цей товар не менше ніж 500 тис? Наприклад 600 тис, це ж теж не менше ніж 500 тисяч.
Просимо надати пояснення.
Відповідь:
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету від25.02.2021р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: “Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (31625000-3; 31625100-4; 31625200-5; 31625300-6))”, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 р. (в порядку частини першої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)24 лютого 2021 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-19-013011-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника). Керуючись частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює щодо другого питання «розрахунок»:
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання зазначаємо, що Управління поліції охорони у Волинській області працює не тільки з фізичними особами, а й з бюджетними організаціями, які не мають можливості сплачувати за товар та послуги наперед, а також госпрозрахунковими організаціями, які виставляють вимоги щодо оплати лише після проведення робіт чи надання послуг УПО Волинської області, в зв’язку з чим нами передбачено вимогу щодо післяоплати протягом 120-ти календарних днів. УПО Волинської області повинно мати гарантію, що Учасник (Постачальник) не буде мати претензій в разі затримки оплаті за товар. Така гарантія дозволяє планувати свою діяльність наперед до 120 календарних днів. Замовник – Управління поліції охорони у Волинській області може по заявках вибрати обладнання на суму 500 тис. грн і провести оплату за нього через 120 днів Якщо сума неоплачених заявок на обладнання перевищує 600 тис. і 120 днів не пройшло, Учасник-Постачальник може вимагати оплату в розмірі 100 тис. Тобто, при найгірших умовах, сума неоплачених заявок не повинна перевищувати 500 тис. Під визначенням «не менше 500 тис.» Замовник позначає нижню планку гарантії Учасника (Постачальника) кредитування в розмірі 500 тис. на строк до 120 днів. Розрахунки за поставлений товар згідно заявок Замовника за період дії договору будуть проведені в повному обсязі. Крім того повідомляємо, що порядок проведення розрахунків визначений в проекті договору (Додаток № 3 до тендерної документації).
Дата відповіді:
25.02.2021 16:50
Відповідь надана
працівники.
Номер:
dd60cc4cf4f04a548a3553acf3e3789b
Дата опублікування:
24.02.2021 12:05
Опис:
У ТД наявна вимога надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника не менше 10 (десяти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи за фахом не менше 2-ох років необхідних для виконання Договору про закупівлю. Обов’язкова наявність в учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та не менше 3 (трьох) інженерно-технічних працівників.
Дана довідка є дискримінаційною та загалом незрозумілою, оскільки предметом закупівлі є поставка товару. Тендерною докуентацією не передбачено взагалі мантаж приладів. Проте, якщо встановлення і відбувалось би, то вимоги до працівників повинні були б відповідати Ліцензійним умовам протипожежної діяльності, а не тим вимогами, які Замовнику просто захотілось встановити. Крім того, навіщо взагалі вимагати інженерно-технічних працівників? Технічним завданням не передбачено виконання проектних робіт.
Також, функції бухгалтера може виконувати і директор. Щодо комірника, то це взагалі не передбачено жодним нормативно правовим актом.
Просимо видалити дану незаконну та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням тендерного комітету
від25.02.2021р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (31625000-3; 31625100-4; 31625200-5; 31625300-6))”, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 р. (в порядку частини першої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)24 лютого 2021 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-19-013011-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника).
Керуючись частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює щодо першого питання «працівники»:
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання зазначаємо: оскільки відкриті торги оголошено на закупівлю значної кількості товару, використання яких передбачає складний технологічний процес, тому для коректного підбору якісного товару та поставки в терміни визначені Замовником потрібна достатня кількість лише фахових працівників із досвідом роботи працівників. Товарний запас для безперебійної роботи Управління поліції охорони у Волинській області накопичує Учасник (Постачальник). Замовник немає складу. Відповідно, з метою уникнення випадків несвоєчасного постачання, а також постачання товару неналежної якості, та такого що не відповідає вимогам встановлених Замовником, Учасник (Постачальник) зі своєї сторони повинен надати і забезпечити: ведення складського обліку товару; формування замовленого товару; здійснення товарного запасу для безперебійної роботи Замовника; своєчасного відвантаження товару без затримок; своєчасності доставки товару; проведення гарантійного ремонту; страхування товару; технічної консультації інженерів Замовника; бухгалтерський облік товару; бухгалтерське відвантаження товару; товарний кредит Замовнику. Оскільки товар, що є предметом даної закупівлі, Замовник використовує на об’єктах замовників охоронних послуг, які в свою чергу вимагають від Управління поліції охорони у Волинській області надання якісного обладнання, а також надання консультацій, щодо технологічних якостей того чи іншого приладу, ми як Замовники маємо бути впевнені в тому, що отримаємо: якісний товар; вчасну доставку; вичерпні консультації, а також відповідні документи згідно чинного законодавства, передбачені для даного виду товару та для ведення бухгалтерського обліку Замовника.
Дата відповіді:
25.02.2021 16:46