-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (код ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (31625000-3; 31625100-4; 31625200-5; 31625300-6))
Завершена
4 155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 775.00 UAH
Номер:
4b3026524dad47c7b85fced6ab68c3f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-05-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
06.07.2021 09:16 - 28.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-02-19-013011-b 19.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 16 статті 29, частини 1 статті 31, частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 19.02.2021 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір від 01.04.2021 № 100/21, додаткову угоду від 02.07.2021 № 1, запитання до процедури від 24.02.2021, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.07.2021 та від 22.07.2021.
Моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати, зокрема документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, з підтвердженням відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення).
В складі пропозиції Переможця міститься договір оренди транспортного засобу (автомобіля Citroen C4) від 04.01.2021 № СМ-12/2021, укладений між Шершуном М.П. та Переможцем. Однак, вищевказаний договір укладено в письмовій формі без нотаріального посвідчення, чим порушено частину 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), та відповідно до частини 1 статті 220 ЦК такий договір є нікчемним
Окремо слід зазначити, що відповідно положень ст. 640 ЦКУ правочин, який підлягає нотаріальному посвідченню або державній реєстрації, є укладеним з моменту його нотаріального посвідчення або державної реєстрації, а в разі необхідності і нотаріального посвідчення, і державної реєстрації, з моменту державної реєстрації.
Отже, Переможцем не виконано умову пункту 5 розділу ІІІ ТД, тобто не підтверджено наявність орендованого автотранспортного засобу.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Однак, на порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на загальну суму 4 127 579,40 грн з ПДВ.
Крім цього, вищевказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої замовник, у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, моніторингом встановлено, що Замовником додатковою угодою № 1 змінено істотні умови договору, зокрема збільшено ціну за одиницю товару до 10 відсотків.
На запит органу державного фінансового контролю щодо надання документального підтвердження коливання ціни за одиницю товару, згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21 Замовник зазначив, що «підставою для підняття ціни на позиції в специфікації до договору, виробником якого являється ТОВ «Тірас-12», був лист наданий переможцем торгів (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ) №44/3 від 11.06.2021 (з додатком - листом ТОВ «Тірас-12» №01-18/247 від 08.06.2021) (додається).
Підтвердженням коливання ціни на ринку продукції ТОВ «Тірас-12» є експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 02.07.2021р. №123-ЦЗ/21, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. №О-549 (додаються)».
Однак, вищевказані експерті висновки торгово-промислових палат не підтверджують коливання ціни даних товарів на ринку в період з дати укладання договору (01.04.2021) відносно дати укладання додаткової угоди (02.07.2021), а лише інформують про середній діапазон ринкової вартості товарів станом на 18.06.2021 та 02.07.2021.
Отже, Замовником підвищено ціни на товари (згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21) додатковою угодою від 02.07.2021 № 1 без наявності документально підтвердження коливання ціни товару на ринку.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
27.07.2021 08:25 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 08:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України від 27 липня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-013011-b повідомляю наступне:
органом державного фінансового контролю під час моніторингу було встановлено невідповідність пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати, зокрема документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, з підтвердженням відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення). В складі пропозиції Переможця міститься договір оренди транспортного засобу (автомобіля Citroen C4) від 04.01.2021 № СМ-12/2021, укладений між Шершуном М.П. та Переможцем. Однак, вищевказаний договір укладено в письмовій формі без нотаріального посвідчення, чим порушено частину 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), та відповідно до частини 1 статті 220 ЦК такий договір є нікчемним Окремо слід зазначити, що відповідно положень ст. 640 ЦКУ правочин, який підлягає нотаріальному посвідченню або державній реєстрації, є укладеним з моменту його нотаріального посвідчення або державної реєстрації, а в разі необхідності і нотаріального посвідчення, і державної реєстрації, з моменту державної реєстрації. Отже, Переможцем не виконано умову пункту 5 розділу ІІІ ТД, тобто не підтверджено наявність орендованого автотранспортного засобу. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII. Однак, на порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на загальну суму 4 127 579,40 грн з ПДВ. Крім цього, вищевказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої замовник, у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки Замовник (УПО Волинської області) у вимогах тендерної документації не конкретизував кількість транспортних засобів, їх марку і т.д., тому під час розгляду тендерної пропозиції було взято до уваги договір оренди транспортного засобу (автомобіля Fiat Doblo) від 04.01.2021 № СМ-11/2021, укладений між Фізичною Особою-Підприємцем Зозуля Василь Андрійович та Переможцем (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ»). Договір оренди транспортного засобу (автомобіля Citroen C4) від 04.01.2021 № СМ-12/2021, укладений між Шершуном М.П. та Переможцем, Замовником не розглядався. У зв’язку з цим Замовником не була застосована частина 16 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої замовник, у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, моніторингом встановлено, що Замовником додатковою угодою № 1 змінено істотні умови договору, зокрема збільшено ціну за одиницю товару до 10 відсотків. На запит органу державного фінансового контролю щодо надання документального підтвердження коливання ціни за одиницю товару, згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21 Замовник зазначив, що «підставою для підняття ціни на позиції в специфікації до договору, виробником якого являється ТОВ «Тірас-12», був лист наданий переможцем торгів (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ) №44/3 від 11.06.2021 (з додатком - листом ТОВ «Тірас-12» №01-18/247 від 08.06.2021) (додається). Підтвердженням коливання ціни на ринку продукції ТОВ «Тірас-12» є експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 02.07.2021р. №123-ЦЗ/21, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. №О-549 (додаються)». Однак, вищевказані експерті висновки торгово-промислових палат не підтверджують коливання ціни даних товарів на ринку в період з дати укладання договору (01.04.2021) відносно дати укладання додаткової угоди (02.07.2021), а лише інформують про середній діапазон ринкової вартості товарів станом на 18.06.2021 та 02.07.2021. Отже, Замовником підвищено ціни на товари (згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21) додатковою угодою від 02.07.2021 № 1 без наявності документально підтвердження коливання ціни товару на ринку. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII. Щодо усунення виявленого вищезазначеного правопорушення повідомляю наступне: між Замовником (УПО Волинської області) та Переможцем (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ») була укладена Додаткова угода №2 від 28.07.2021р., змістом якої є погодження Сторін керуватися умовами Договору від 01.04.2021 № 100/21 та вважати недійсною Додаткову угоду №1 від 02.07.2021р. Додатково повідомляю, в період дії Додаткової угоди №1 з 02.07.2021 до 28.07.2021р., придбання та оплата товарів за цінами викладеними у специфікації, що є додатком до Додаткової угоди №1 Управлінням поліції охорони не здійснювалися.
Начальник ЦТО
УПО Волинської області В’ячеслав ДЕМЯНЧУК
03.08.2021р.
Дата публікації звіту:
03.08.2021 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
b35ed290b06a4a1598bf9b7ccc5ec2d2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2021 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
73efbe130461462899d587458d9597ba
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 06 липня 2021 року до процедури закупівлі https:// prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-013011-b
Дата опублікування:
09.07.2021 12:08
Опис:
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 6 липня 2021 р. повідомляю, що 19.02.2021р. було оголошено відкриті торги (UA-2021-02-19-013011-b) на підставі службової записки від центру технічної охорони УПО Волинської області, в якій містилася інформація щодо необхідності придбання пристроїв охоронної та пожежної сигналізації для потреб установи на 2021р., зі зазначенням необхідних якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які були сформовані на основі потреб задля надійного та якісного надання охоронних послуг замовникам різних форм власності.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Управління поліції охорони у Волинській області керувалося Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28 лютого 2019 року №2387/09/31-2019), а саме проведення моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників/постачальників товарів.
По другому питанню, УПО Волинської області, як Замовник, під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Додатково повідомляю, що УПО Волинської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів.
Заступник начальника
УПО Волинської області
Голова тендерного комітету Юрій ЛИСАЙ
09.07.2021р.
Номер:
5d8cb529fb23431795e6d9c58bdcef99
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.07.2021 13:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2021 00:00
Опис:
1. Чим підтверджено коливання ціни за одиницю товару, згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21, що слідувало укладанню додаткової угоди від 02.07.2021 № 1 в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fb2eb29b796b4449aa0de34045a2fa42
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 12 липня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-013011-b
Дата опублікування:
15.07.2021 11:55
Опис:
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 12 липня 2021 р. повідомляю, відповідно до п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 11.3 розділу ХІ Договору про закупівлю товарів №100/21 від 01.04.2021р., була укладена Додаткова угода від 02.07.2021р. №1 до договору від 01.04.2021р. №100/21. Підставою для підняття ціни на позиції в специфікації до договору, виробником якого являється ТОВ «Тірас-12», був лист наданий переможцем торгів (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ) №44/3 від 11.06.2021 (з додатком - листом ТОВ «Тірас-12» №01-18/247 від 08.06.2021). Підняття ціни на продукцію вказаного виробника спричинено посиленням світової економічної та політичної кризи, причиною якої являються, в тому числі наслідки пандемії COVID-19. Під час карантинних заходів в різних країнах світу було зупинене або значно зменшене виробництво базових матеріалів для виготовлення мікроелементів, мікросхем та інших напівпровідникових радіоелементів. Це призвело до ланцюгової реакції по втраті можливостей виготовлення готових радіоелементів в необхідних об’ємах після відновлення попиту (у зв’язку з послабленням карантинних заходів у світі). Станом на кінець травня 2021року деякі виробники на яких базуються прилади ТОВ «Тірас-12», повідомили компанії про неспроможність поставки необхідної кількостей мікроелементів та мікросхем в необхідні строки. ТОВ «Тірас-12» змушено в терміновому порядку закуповувати (по завищених цінах) наявні на світовому ринку мікроелементи та мікросхеми інших виробників і розробляти адаптоване під них програмне забезпечення на серійну продукцію. Крім підвищення цін на радіоелементи, на світовому ринку відбувається збільшення вартості пластиків, металів і дротів, які також використовуються у виробництві продукції ТОВ «Тірас-12». Все вищенаведене, призводить до збільшення собівартості продукції даного виробника, що тягне за собою внесення змін до договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10%. УПО Волинської області було змушене застосувати п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» задля належного і надійного забезпечення публічної безпеки і порядку, боротьби зі злочинністю на місцевому рівні, шляхом охорони об’єктів, майна державної та інших форм власності, охорони фізичних осіб, запобігання та припинення правопорушень у місцях несення служби. Підтвердженням коливання ціни на ринку продукції ТОВ «Тірас-12» є експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 02.07.2021р. №123-ЦЗ/21, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. №О-549.
Начальник ЦТО
УПО Волинської області
Заступник голови тендерного комітету В'ячеслав ДЕМЯНЧУК
15.07.2021р.
Номер:
7f1229d2a7414c75b8f713f1b5eee5d4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2021 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
Прошу надати документальне підтвердження коливання ціни за одиницю товару, згідно пунктів 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору від 01.04.2021 № 100/21, що слідувало укладанню додаткової угоди від 02.07.2021 № 1 в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку (експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 02.07.2021р. №123-ЦЗ/21, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. №О-549).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2cc9998600f54f4daa66f3d516c0da2d
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 19 липня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-013011-b
Дата опублікування:
22.07.2021 11:12
Опис:
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19 липня 2021 р. повідомляю, відповідно до п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 11.3 розділу ХІ Договору про закупівлю товарів №100/21 від 01.04.2021р., була укладена Додаткова угода від 02.07.2021р. №1 до договору від 01.04.2021р. №100/21.
На виконання положення п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» УПО Волинської області було збільшено ціну за одиницю товару до 10% на пункти 16-26, 33-34, 37-47 специфікації до договору.
Підставою для підняття ціни на позиції в специфікації до договору, виробником якого являється ТОВ «Тірас-12», був лист наданий переможцем торгів (ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ) №44/3 від 11.06.2021 (з додатком - листом ТОВ «Тірас-12» №01-18/247 від 08.06.2021) (додається).
Підтвердженням коливання ціни на ринку продукції ТОВ «Тірас-12» є експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 02.07.2021р. №123-ЦЗ/21, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. №О-549 (додаються).
Заступник начальника
УПО Волинської області Юрій ЛИСАЙ
22.07.2021р.