-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі спортивного комплексу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34» (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Торги не відбулися
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період уточнення:
18.02.2021 17:52 - 24.02.2021 00:00
Відповідь надана
Надання сертифікатів ISO
Номер:
9bdadb887cd34d64b7e7278138eae371
Дата опублікування:
19.02.2021 10:06
Опис:
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату:
• на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування).
• на систему менеджменту якості ISO 9001:2015 (система менеджменту якості. Вимоги).
• на систему менеджменту професійної безпеки та здоров'я OHSAS 18001:2007 (Системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я. Вимоги).
Підкажіть, яким чином наявність всіх цих сертифікатів впливає на можливість виконання робіт і чи не означає дана вимога штучне зменшення замовником кола потенційних учасників та їх дискримінацію?
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, із аналізу норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» слідує, що Замовник має право на власний розсуд, відповідно до законодавства, зазначати будь-яку іншу інформацію у тендерній документації. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Аналогічні норми зазначено Замовником у п.п.3.6.10 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. У зв’язку із вищевикладеним, учасники торгів в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Крім того, Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему екологічного управління в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги (роботи). Одним із доказів необхідного рівня якості послуг (робіт) є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, котрі підтверджують відповідність Учасника вимогам міжнародних стандартів SO 9001:2015 та ISO 14001:2015, діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів відповідно до вимог ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги (виконувати роботи) у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації,та не містить жодних дискримінаційних елементів. Окрім того, повідомляємо, що вимога про надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, згідно позицій Органу оскарження не являється дискримінаційними вимогами (рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020).
Дата відповіді:
23.02.2021 12:30
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
66b844927af644acbeeeae21a21df6ee
Дата опублікування:
19.02.2021 09:56
Опис:
Згідно додатку №2 Учасник повинен надати Акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завірений учасником та замовником.
Діюче законодавство забороняє спілкування Учасника та Замовника до моменту проведення торгів крім спілкування через систему Прозоро.
Як показує практика, Замовник вимагає підписання подібних документів чрез наступні причини, які носять корупційний характер:
- бажання контролювати кількість учасників і як, наслідок, координування дій "свого учасника"
- бажання "домовитися" з потенційними учасниками
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання акту ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завіреного учасником та замовником.
Відповідь:
Додатком №2 до Тендерної документації передбачено надання Учасником Акту ознайомлення з предметом закупівлі, завіреного учасником та замовником.
інформуємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію.
Дата відповіді:
23.02.2021 12:13