-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)
Торги не відбулися
41 808 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 418 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 418 080.00 UAH
Період уточнення:
18.02.2021 17:38 - 16.03.2021 00:00
Відповідь надана
Просимо пояснень
Номер:
76645f1f624e4f87b50cb13cea01ed0f
Дата опублікування:
11.03.2021 18:27
Опис:
Просимо Вас роз’яснити, яким саме нормативно-правовим актам чинного в Україні законодавства передбачено проведення обов’язкової державної експертизи з охорони праці про відповідність сульфат алюмінію імпортного виробництва, якщо сульфат алюмінію не відноситься до небезпечних речовин?
Відповідь:
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» від 14.01.2020р. №52, алюмінію сульфат відноситься до хімічної речовини 4 класу небезпеки.
Дата відповіді:
16.03.2021 18:29
Відповідь надана
декларація відповідності регламенту REACH від заводу-виробника
Номер:
7de6e0b3834543ccb3a90805163df006
Дата опублікування:
11.03.2021 14:11
Опис:
Згідно додатку 2 тендерної документації коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію відповідності регламенту REACH від заводу-виробника. Регламент REACH не імплементовано в діюче законодавство України. У зв’язку з цим, оскільки Замовником обізнаний про його зміст вимагаємо надати (опублікувати) текст Регламенту REACH на українській мові.
Відповідь:
Текст Регламенту REACH на українській мові є у вільному доступі в мережі Інтернет. Кожен бажаючий має змогу з ним ознайомитись
Дата відповіді:
16.03.2021 18:25
Відповідь надана
реєстрація у регламенті REACH
Номер:
6b0eee547ac54488a8f2b961825b514d
Дата опублікування:
11.03.2021 14:11
Опис:
Нашим підприємством проаналізовано зміст Регламенту REACH та встановлено наступне.
В розумінні ст. 3 цього Регламенту виробник речовини: будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства, і яка виробляє у Співтоваристві певну речовину.
Згідно з ч. 1 ст. 8 цього Регламенту юридичні або фізичні особи, зареєстровані за межами ЄС і виробляють хімічні речовини і препарати, а також складові хімічних препаратів і імпортують свою продукцію на територію ЄС, можуть, відповідно до багатосторонньої Угоди, здійснювати свою діяльність тільки як представники і виконувати обов'язки, запропоновані імпортерам цим розділом. Отже, для реєстрації товару відповідно до Регламенту нашому підприємству необхідно мати свого повіреного - резидента країни Європейського союзу, що виключає можливість участі у закупівлі, оскільки ми не маємо резидента/представника та не експортуємо свою продукцію до ЄС.
Відповідно до ст. 141 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року даний Регламент повинен охоплювати в усій своїй повноті і безпосередньо застосовуватися в усіх державах-членах.
Державами-членами Європейського Союзу є Франція, Італія, Німеччина, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Бельгія, Німеччина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція, Великобританія, Данія, Ірландія, Греція, Португалія, Іспанія, Австрія, Фінляндія, Швеція, Латвія, Литва, Естонія, Мальта, Польща, Словаччина, Словенія, Чехія, Угорщина, Кіпр, Болгарія, Румунія, Хорватія. Україна не є країною-членом Європейського Союзу.
Отже, не тільки наше підприємство як виробник не має можливості прийняти участь у закупівлі, але й представники виробників хімічної продукції, які не знаходяться на території Європейського Союзу. Участь в закупівлі не зможуть прийняти виробники з України, США, Китаю.
Фактично замовник встановив дискримінаційні обмеження за принципом територіального розташування суб’єктів господарювання – товар може бути поставлено підприємствами, які зареєстровано на території Європейського Союзу або мають представника на території Європейського Союзу.
На теперішній час Регламент Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH) не імплетментовано до національного законодавства України, а отже відсутній обов’язок у виробників здійснювати реєстрацію хімічної продукції відповідно до Регламенту REACH.
Реєстр чинних технічних регламентів можливо переглянути за посиланням: https://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=ukUA&tag=TekhnichniReglamenti
Замовник Закупівлі не зареєстрований на території Європейського Союзу.
Таким чином, можна зробити висновки:
- у Замовника відсутні законодавчі підстави вимагати від учасників реєстрації хімічної продукції відповідно до Регламенту REACH;
- наявність вимоги про реєстрацію продукції в REACH дискримінує постачальників та виробників, які не зареєстровані в ЄС або не мають свого представника в ЄС.
- коло учасників, які зможуть прийняти участь в закупівлі звужується до виробників з ЄС та виробників-експортерів до ЄС.
Частиною 3 статті 22 Закону імперативно встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, стилістична конструкція цієї частини передбачає наявність двох обов’язкових умов:
1. вимога щодо наявності інформації передбачена законодавством та
2. замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Такі вимоги є взаємопов’язаними і відсутність законодавчого обов’язку мати відповідну інформацію (документи) не дає права Замовнику включати її до тендерної документації.
Разом з тим, зазначаємо, що на території України відсутній жоден виробник сульфат алюмінію, що зареєстрований в Регламенті REACH.
Отже, тендерна документація в частині «коагулянт має бути зареєстрований у регламенті REACH» не відповідає вимогам діючого законодавства України та є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства, оскільки перевага надається лише виробникам продукції, які зареєстровані в Регламенті REACH. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
“У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наказом Мінекономіки від 25.02.2020 № 326 «Про затвердження плану розроблення технічних регламентів на 2020 та Наказом Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік» передбачено розробку в 2020 році Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна. Немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для очищення питної води.
Питання подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції неодноразово вирішувалося Антимонопольним комітетом України. Інформація про реєстрацію в регламенті REACH може бути надана на території України одночасно декількома підприємствами, тому Замовник вправі самостійно і на власний розсуд включити до тендерної документації таку вимогу.
Зауважуємо, що Замовником не ставиться вимога про те, що товар має бути саме українського або іноземного походження саме для запобігання встановлення дискримінаційних вимог для потенційних Учасників. Скаржником не вказано, який саме коагулянт та якого виробника він бажає запропонувати до закупівлі та необґрунтовано, чому даний виробник не має можливості зареєструвати хімічну речовину у регламенті REACH самостійно або через свого представника у ЄС.
Стосовно неможливості постачати коагулянти, які зареєстровані в регламенті REACH, на території України повідомляємо, що існує декілька постачальників, які мають таку змогу та для них дана вимога ніяким чином не є перешкодою для участі, а отже відсутня дискримінація
Дата відповіді:
16.03.2021 18:25
Відповідь надана
аналогічні договори в період 2018-2020 роки
Номер:
4f5cc5cdfaf34a55b1e3744665f802ca
Дата опублікування:
11.03.2021 14:09
Опис:
Додатком 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати лист в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору в період 2018-2020 роки. Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, однак наше підприємство створено у 2021 році і здійснювало постачання товару по закупівлі, та має позитивні відгуки від контрагентів. Просимо виключити часові межі виконання аналогічного договору або ж передбачити можливість виконання аналогічного договору у 2021 році.
Відповідь:
Діяльність Замовника з надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення населенню міста забезпечує потреби життєдіяльності населення, виробничу діяльність підприємств та має стратегічне значення. Порушення режиму роботи Підприємства може призвести до непередбачуваних наслідків, і крім того, керівництво Підприємства несе відповідальність за безперебійне та якісне постачання питної води.
Тому при підготовці тендерної документації Підприємство намагалось врахувати всі ризики не поставки чи поставки не у повному обсязі предмету Закупівлі, а також забезпечити високу якість та безпеку води у системі водопостачання міста.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому згідно з положеннями ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. З огляду на зазначені вище норми Закону, чинним в Україні законодавством замовнику закупівлі надано право самостійно визначати кваліфікаційні критерії для учасників, якщо це прямо не суперечить Закону, та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. При цьому Закон або будь-які інші нормативно-правові акти не містять переліку (тим більше виключного переліку) способів підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, в тому числі переліку документів, якими має підтверджуватись відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо виключення з тендерної документації вимог про часові межі виконання аналогічного договору або ж передбачити можливість виконання аналогічного договору у 2021 році зазначаємо наступне.
Закупівля сульфату алюмінію здійснюється Підприємством для належного виконання ним визначених статутними документами господарських функцій, зокрема, для надання юридичним та фізичним особам послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.
Для повноцінної роботи Підприємству потрібне постійне та надійне постачання коагулянту у досить великих обсягах. Зупинки та/або перебої в роботі Підприємства неприпустимі, а їх негативні наслідки навіть неможливо передбачити. Тому для підтвердження спроможності систематичного, безперервного постачання таких обсягів сульфату алюмінію та з метою мінімізації ризиків невиконання договору з боку постачальника Підприємство (замовник) встановлює в кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору таку складову цього критерію як досвід постачання коагулянту у 2018-2020 роках. Дана складова цього критерію засвідчує можливість учасників поставляти предмет закупівлі у достатній кількості, що безпосередньо пов’язано з надійністю безперервністю виробничого процесу на Підприємстві та безпекою споживачів Замовника.
Відсутність такого досвіду у будь-якого з учасників дає Замовнику обґрунтовані підстави вважати про існування ризиків неможливості здійснення поставок предмета закупівлі у достатніх обсягах, що може призвести до невідворотних негативних наслідків.
Таким чином, умови тендерної документації, що визначають спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, визначені замовником з дотриманням вимог Закону, є обґрунтованими та не містять неоднозначного тлумачення або будь-яких дискримінаційних ознак”.
Дата відповіді:
16.03.2021 18:24
Відповідь надана
регламент REACH
Номер:
d1c98f3eb2134affb347a022a9ff368d
Дата опублікування:
11.03.2021 14:09
Опис:
Згідно додатку 2 тендерної документації Коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію відповідності регламенту REACH від заводу-виробника. Метою Регламенту REACH є гарантування високого рівня захисту людського здоров`я та довкілля, включаючи поширення альтернативних методів для оцінки небезпек, які становлять речовини, а також вільний рух речовин на внутрішньому ринку разом з посиленням конкуренції та інноваційності. Тобто, даний Регламент не регулює питання якості товару. Навіщо Замовник вимагає реєстрацію товару в регламенті REACH? На міжнародній арені існує безліч організацій, чому Замовником вимагається реєстрація товару саме в REACH? Чому ви не вимагаєте реєстрацію товару в Американському Товаристві з управління якістю (ASQC)? Чи керується замовник здоровим глуздом при формуванні тендерної документації?
Відповідь:
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна. Немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє та який буде використовуватися для очищення питної води.
Питання подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції неодноразово вирішувалося Антимонопольним комітетом України. Інформація про реєстрацію в регламенті REACH може бути надана на території України одночасно декількома підприємствами, тому Замовник вправі самостійно і на власний розсуд включити до тендерної документації таку вимогу
Дата відповіді:
16.03.2021 18:18
Відповідь надана
постачання товару на пластикових піддонах
Номер:
559e8ffe980d4b239b93e86ad38614c3
Дата опублікування:
11.03.2021 14:07
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 2 тендерної документації встановлено, що якщо товар іноземного походження надати відповідну довідку від уповноваженого органу про проходження фіто контролю пакування товару – дерев’янні піддони, який є предметом закупівлі щодо раніше ввезеного товару на митну територію України, але не раніше ніж за 2 місяці до дати оголошення процедури закупівлі. Фітосанітарні правила ввезення з-за кордону, перевезення в межах країни, експорту та виробництва дерев'яного пакувального матеріалу затв. Наказом Міністерства аграрної політики України від 22.12.2005 № 731. Згідно п. 1.1 цих правил ці Фітосанітарні правила спрямовані на запобігання проникненню і розповсюдженню в Україні карантинних та інших шкідливих організмів та визначають загальні організаційні і правові вимоги щодо ввезення з-за кордону, перевезення в межах країни, експорту та виробництва дерев'яного пакувального матеріалу з хвойних і листяних порід. Тобто, фітосанітарному контролю підлягають лише дерев’яні піддони з хвойних і листяних порід. Наше підприємство здійснює постачання сульфату алюмінію на пластикових піддонах, які є кращими ніж дерев’яні. Вимагаємо внести зміни до документації та передбачити постачання товару на пластикових піддонах.
Відповідь:
Доброго дня. До тендерної документації на закупівлю «Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)” будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
16.03.2021 18:17
Відповідь надана
постачання товару саме на дерев’яних піддонах
Номер:
8550a3a723174936ac3456c27c9039d3
Дата опублікування:
11.03.2021 14:07
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 2 тендерної документації встановлено, що якщо товар іноземного походження надати відповідну довідку від уповноваженого органу про проходження фіто контролю пакування товару – дерев’янні піддони, який є предметом закупівлі щодо раніше ввезеного товару на митну територію України, але не раніше ніж за 2 місяці до дати оголошення процедури закупівлі. Також, документацією встановлено вид пакування: контейнери м’які петлеві для сипучих продуктів (біг-бег) на дерев’яних піддонах. Чому замовником вимагається постачання товару саме на дерев’яних піддонах? Якщо таке постачання можливо здійснювати на пластикових піддонах? Така вимога є необґрунтованою. Пластикові піддони широко використовуються у всьому світі та є більш безпечними ніж дерев’яні. Просимо врахувати дані зауваження та внести зміни до документації.
Відповідь:
Доброго дня. До тендерної документації на закупівлю «Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)” будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
16.03.2021 18:17
Відповідь надана
фіто контролю пакування товару
Номер:
e47d28e6fcb44ddfbee313702b75b485
Дата опублікування:
11.03.2021 14:06
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 2 тендерної документації встановлено, що якщо товар іноземного походження надати відповідну довідку від уповноваженого органу про проходження фіто контролю пакування товару – дерев’янні піддони, який є предметом закупівлі щодо раніше ввезеного товару на митну територію України, але не раніше ніж за 2 місяці до дати оголошення процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є сульфат алюмінію, а не дерев’яні піддони. У зв’язку з цим просимо відкоригувати дану вимогу тендерної документації. По-друге, наше підприємство здійснює постачання сульфату алюмінію на територію України навалом морським транспортом. Фасування товару здійснюється на території України в біг-беги та відвантажується на дерев’яних піддонах національного виробника. Тобто, фітоконтроль дерев’яних піддонів взагалі не здійснюється і не вимагається діючим законодавством України. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання даного документу лише у разі імпортного виробництва дерев’яних піддонів та ввезення їх на територію України.
Відповідь:
Доброго дня. До тендерної документації на закупівлю «Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)” будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
16.03.2021 18:16