• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»

Торги не відбулися

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період уточнення: 16.02.2021 17:01 - 22.02.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2ce35c4db8b140acb6a7be89c4e29b32
Дата опублікування: 19.02.2021 16:36
Опис: Замовником встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." У відповідності до оголошення предметом закупівлі є "Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ на 2021 рік". Беручи до уваги встановлену вимогу щодо аналогічного договору вона є дискрімінаційною адже підтвердити аналогічний досвід зможуть лише ті Учасники які проводили заміну та встановлення знаків у 2021 році. Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Дана вимога передбачена ч.3.п.2.ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Договір може бути попередніх років.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:29
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: fa5bc77a95d74922aebb7b054c48ff47
Дата опублікування: 19.02.2021 16:17
Опис: Шановний Замовник просимо привести у відповідність до вимог встановлених у Огошенні Додаток № 2 закупівлі, а саме проєкт договору. Адже у відповідності до пункту 4.1 проєкту договору не зазначено кількість календарних днів для відстрочки платежу теж у електронному полі у частині оголошення Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) зазначено "Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2022 рік" де теж не вказано кількість днів на відстрочку. Виходячи із вищенаведеного вимагаємо внести зміни у проєкт договору та вказати кількість днів для відстрочки платежу.
Відповідь: При підписанні договору буде зазначено кількість календарних днів для відстрочки платежу.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:29
Відповідь надана

Аналогічність договору

Номер: e64a65ed029c408fb4b0821778f5c749
Дата опублікування: 19.02.2021 15:55
Опис: Замовником у тендерній документації зокрема у додатку № 3 встановлено вимогу щодо аналогічного договору яка є дискримінаційною по відношенні до інших Учасників адже Замовником встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." У відповідності до оголошення розміщеного Замовником на сайті Уповноваженого органу предметом закупівлі є "Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста Тернополя та Тернопільської МТГ". Тобто виходячи із встановленої вимоги щодо Аналогічного договору підтвердити досвід встановлення та заміни знаків зможуть лише ті Учасники які раніше проводили заміну та встановлення знаків на території міста Тернопіль обо Тернопільської МТГ. Виходячи із вищесказаного просимо внести зміни до документації в цій частині та прибрати дискримінаційну вимогу із документації закупівлі і привести її у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Дана вимога передбачена ч.3.п.2.ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Дата відповіді: 22.02.2021 16:28
Відповідь надана

Уточнення технічного завдання

Номер: 6f03b1fa61c648b58267b55e1be2c7bb
Дата опублікування: 19.02.2021 15:33
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник просимо деталізувати технічну специфікацію до даної закупівлі адже у відповідності до якої передбачено встановлення трубчастих сталевих стояків у кількості 130 опор, а відповідно кількість знаків 5.35.1 та 5.35.2 передбачено лише 100 штук.
Відповідь: Доброго дня. Загальна кількість знаків для заміни та встановлення становить 398 шт., включаючи знаки 5.35.1./5.35.2 (з флоур.окантовкою) - 100 шт. та інформаційно-вказівні знаки - 10 шт.(50м2) Загальна кількість стійок - 130 шт. по 4 м кожна. Оскільки послуги щодо заміни та встановлення дорожніх знаків будуть відбуватись відповідно до листів Замовника стосовно необхідності встановлення того чи іншого дорожнього знаку, то можливе встановленння дорожніх знаків наступним чином: 1.Встановлення нових дорожніх знаків та металевих стійок. 2. Заміна нових дорожніх знаків на існуючих стійках. 3.Грунтування та фарбування існуючих стійок з встановленням на них нових дорожніх знаків. Уся інформація щодо заміни та встановлення дорожніх знаків та стійок буде вказана Виконавцю послуг у листах від Замовника.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:28
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 2bc04d14dbb14f8b9c57b5cd31ea3b92
Дата опублікування: 19.02.2021 15:26
Опис: У Додатку № 3 до тендерної документації Вами встановлено, що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі." Просимо деталізувати який саме договір буде вважатись Замовником аналогічним відповідно до предмету закупівлі, а саме суто заміна та встановлення нових дорожніх знаків чи можливо буде вважатись аналогічним договір із виконанням робіт по організації дорожнього руху із встановленням знаків?
Відповідь: Так, буде вважатися аналогічним договором.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:27