-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Паркова, 2 в с. Вороньків Бориспільського району Київської області
Торги відмінено
1 262 446.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 312.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 312.23 UAH
Період уточнення:
16.02.2021 02:31 - 22.02.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо неправомірної вимоги.. зміненої ТД.
Номер:
a7aaea1630894cbbbc3768857791a07e
Дата опублікування:
19.02.2021 16:52
Опис:
Після внесення змін у ТД, Вами було усуното невідповідності щодо п. 23 Додатку 1.
Однак просимо надати зозяснення з якіх підстав Ви вимагаете документи п. 29 Додатку 1 - "Сканований оригінал або нотаріально завірено копія довідки виданої уповноваженим на це органом (МВС України) про відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за злочини, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами
торгівлі людьми) виданої не більше 10 денної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про застосування спрощеної процедури закупівлі."????
Якщо ЗУ про Публічні Закупівлі згідно Ст. 17. (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі), п. 3 де зазначено що " Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель."
ВИМАГАЄМО п. 29. Додатку 1, ТД - видалити , внести відповідні зміни у ТД, та оприлюднити ТД в новій редакції.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
На Ваш запит щодо надання роз’яснення до пункту 29 Додатка 1 повідомляємо наступне:
Що всі учасники повинні користуватись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовуючи їх вірно до відповідної закупівлі/тендеру/аукціону чи спрощеної закупівлі.
Тому, відповідно до частини 1 та 2 статті 13 вищезазначеного Закону встановлено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
переговорна процедура закупівлі (як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону).
При цьому, стаття 17 Закону визначає підстави для відмови в участі у ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. Дана стаття не поширює свої вимоги на проведення спрощеної закупівлі Замовником.
Тому, Замовник самостійно та на свій розсуд встановлює критерії для відбору надійного учасника, який зможе виконати технічне завдання встановлене в даній спрощеній процедурі та за короткий час на підставі наданих документів учасником, які отримані в третьої сторони (державних органів чи інших замовників чи інших осіб) зможе оцінити стан учасника та відібрати найкращого та головне надійного, що не привиде до зриву виконання робіт.
Виходячи із цього було додатково встановлено надання відповідної довідки при внесенні змін до оголошення.
Додатково до відомо учасника!!! Щодо позиції, що стаття 17 Закону не поширюється на спрощені закупівлі, радимо ознайомитись зі статтею «Міфи та правда щодо спрощених закупівель» від 06.08.2020, що оприлюднена на Прозоро за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/mifi-zamovnika-shchodo-sproshchenih-zakupivel .
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної спрощеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Статтею 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ зазначатись ІНША інформація.
Частиною 7 статті 14 Закону України встановлено, що в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник МАЄ ПРАВО З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ТА/АБО ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, але ДО ПОЧАТКУ СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
При цьому, Закон не містить умов, які б забороняли внести зміни до переліку документів, які повинні бути подані учасниками під час подання пропозиції, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі, для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення про застосування спрощеної закупівлі відсутні підстави.
З повагою,
Уповноважена особа.
Дата відповіді:
21.02.2021 18:58
Відповідь надана
Уточнення стосовно кошторису
Номер:
d1ec89df2d45486db2c893742864cc4b
Дата опублікування:
19.02.2021 16:13
Опис:
Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення:
В позиції 214 Технічного завдання Замовником вказана кількість по установленню змішувачів 0,001 шт , що суперечить кількості матеріалу - змішувачів для умивальника - 1 штука, та є невірною згідно одиниці виміру даної роботи.
Також просимо роз'яснити в позиції 159-Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів та 160-Улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними або гіпсоволокнистими листами Технічного завдання Замовник не вказує матеріали, які повинні бути по пректу за розцінкою, отже ці матеріали потрібно застосовувати в розцінці? Зважаючи на те, що всі матеріали по проекту до даних позицій та після них Замовник виносить за розцінку.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
На Ваш запит щодо внесення змін до позиції 214 Технічного завдання повідомляємо, що буде внесено уточнення, а саме 0,001 шт. змінено на 1 шт.
Щодо позиції 159 та 160 Технічного завдання – так матеріали потрібно застосовувати в розцінці.
Дякуємо за звернення, буде внесено зміни в оголошення.
З повагою,
Уповноважена особа.
Дата відповіді:
21.02.2021 22:29
Відповідь надана
Щодо оформлення листа-відгуку
Номер:
b9e2498522574e65a71a24c0b0e7e0d1
Дата опублікування:
19.02.2021 12:11
Опис:
Згідно умов ТД, Додатку №1 п. 23 міститься вимога про надання -"Відгук (всі відгуки) від організації/підприємства/установи тощо (організацій/підприємств/установ тощо), з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку." АЛЕ НЕ ЗРОЗУМІЛО що за "пп 3.1" ВКАЗАНИЙ, відповідно якому повинен бути складено документ "Відгук (всі відгуки)".
ПРОСИМО НАДАТИ Информацію стосовно вищезазначеного , та внести відповідні зміни в документацію торгів.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
На Ваш запит щодо надання роз’яснення до пунктів викладених в пунктах 22-23 Додатка 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо, що в пункті 23 допущена технічна помилка щодо посилання на додаток 6, при цьому зазначено взамін інформації - пп.3.1.
Дякуємо за звернення, буде внесено зміни в оголошення.
З повагою,
Уповноважена особа.
Дата відповіді:
19.02.2021 14:18
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору.
Номер:
a4756beadb174480a4d22daa0f513a1d
Дата опублікування:
19.02.2021 10:22
Опис:
Доброго дня. Просимо надати розяснення, чи буде вважатись аналогічним договором за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
Згідно частини 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тому згідно вимог, аналогічним договором буде вважатись договір за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, за іншим кодом, наприклад таким, як ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, роботи будуть перевірятись за аналогічністю виконаних робіт до технічного завдання.
Дякуємо за запитання. До оголошення буде внесено додаткові уточнення щодо віднесення договорів до аналогічних.
З повагою,
Уповноважена особа.
Дата відповіді:
19.02.2021 14:09
Відповідь надана
Оплата
Номер:
1a2c304e06614fcebe9b510f6377bb19
Дата опублікування:
18.02.2021 10:24
Опис:
Розрахунки проводяться Підрядником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3),
(((та отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника))) -согласно это пункта можно понять, что если не будет денег на счету у заказчика то мы естественно будем очень долго ждать оплаты, Мы правильно поняли данный пункт. И какая гарантия заказчика по поводу своевременной оплаты выполненных работ.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розрахунки з бюджетом, а саме реєстрація та облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України регулюється Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 за № 309 (далі – Порядок).
Згідно абзацу другого пункту 2.2. розділу 2 Порядку розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі подають до відповідного органу Казначейства реєстр бюджетних зобов’язань.
Згідно абзацу другого пункту 2.4. розділу 2 Порядку розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань та оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.
При цьому, згідно пункту 2.10. розділу 2 Порядку органи Казначейства не реєструють зобов’язання у разі відсутності у розпорядника бюджетних коштів бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом та інших підстав, що передбачені Порядком.
Отже, всі розрахунки проводяться у відповідності до вищезазначеного Порядку і відповідно розрахунки за виконані роботи будуть проведені з підрядником протягом 15 банківських днів з моменту підписання Актів та Довідок.
Укладений договір з учасником-переможцем встановлює права та обов’язки та зобов’язання сторін, в тому числі щодо здійснення оплати та відповідно є документом, який гарантує їх виконання.
З повагою,
уповноважена особа
Дата відповіді:
18.02.2021 13:16
Відповідь надана
Експертиза
Номер:
f864aed464ff47379ed302ca5e19dffd
Дата опублікування:
17.02.2021 14:33
Опис:
Чи потрібно включати до ціни пропозиції (договірної ціни) витрати на здійснення експертизи кошторисної документації?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Технічним завданням з Капітального ремонту адміністративної будівлі по вул. Паркова, 2 в с. Вороньків Бориспільського району Київської області Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено в переліку робіт здійснення учасниками експертизи кошторисної документації.
Тому до ціни пропозиції (договірної ціни) витрати на здійснення експертизи кошторисної документації не потрібно.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
18.02.2021 11:32
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
6594edc982204860b1ecfa454a077761
Дата опублікування:
17.02.2021 11:07
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 24 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено подання Учасниками фінансової звітності за 2020 рік. Згідно п.5. Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Таким чином, фінансова звітність за 2020 рік подається згідно чинного законодавства до 28.02.2021 року.
Враховуючи той факт, що термін подання пропозицій фактично до кінця дня 24.02.2021р. - раніше терміну подання фінансової звітності, вказана вимога оголошення є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Просимо внести зміни до оголошення замінивши вимогу "2020 рік" на "останній звітний період", що буде відповідати вимогам чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок) річна фінансова звітність подається підприємствами органам, крім органів Казначейства, не пізніше 28 лютого наступного за звітним роком. При цьому, даним Порядком не встановлено обмеження щодо подання підприємствами України обмеження щодо подання річної фінансової звітності раніше ніж кінцевий термін подачі, який встановлений Порядком. Також і не встановлено, що 28 лютого є єдиним днем дня подачі річної фінансової звітності. А отже, підприємства починають подавати річну фінансову звітність починаючи з 01.01. по 28.02., при цьому кінцева можлива дата встановлена 28 лютого чи 1 березня, якщо 28 лютого припадає на вихідний день. Крім того, вимогами оголошення не встановлено надати звітність з квитанцією про прийняття відповідним уповноваженим органом даної звітності чи відміткою про її прийняття відповідним уповноваженим органом.
Тому, відносити такі умови встановлені в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як до дискримінаційних не можливо.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
18.02.2021 11:23