• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Паркова, 2 в с. Вороньків Бориспільського району Київської області

Торги відмінено

1 262 446.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 312.23 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 02:31 - 22.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (СКАРГА) про скасування рішення

Номер: 6b7661cb9bec4803adcb2cf8d8dcdfae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-000051-a.c1
Назва: ВИМОГА (СКАРГА) про скасування рішення
Вимога:
ВИМОГА (СКАРГА) про скасування рішення Згідно гідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-16-000051-a, Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області (далі - Замовник) проводиться закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Паркова, 2 в с. Вороньків Бориспільського району Київської області» ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)). За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ «УКРАРХБУД» (далі - Скаржник). Замовником, проведено розгляд тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам оголошення. За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «УКРАРХБУД» Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме: 1. Відповідно до вимог встановлених до оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf, jpg, jpeg) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «6. Копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємство та організацій України;» В підприємства відсутні будь які можливості взяти довідку з Управління статистики. Дана довідка береться за місцем реєстрації підприємства. ТОВ «УКРАРХБУД» було зареєстровано в м. Прилуки, Чернігівської області. Внаслідок структурних реформ державного сектору з 31.12.2019 Управління статистики у Прилуцькому районі закрито. Будь яка взаємодія з даним органом припинена. І так як підприємство створено після закриття територіального органу статистики будь які дані в органних статистики про підприємству відсутні. Окремо хотілося б додати, що аналогічні відомості про підприємство можна отримати з Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка присутня в складі тендерної пропозиції нашого підприємства. 2. Відповідно до вимог встановлених до оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf, jpg, jpeg) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «28. Довідки з обслуговуючих банків про всі наявні відкритий/і рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю.» З даного пункту випливає, що довідка повинна містити «про всі наявні відкритий/і рахунку(рахунків)» на що наше підприємство надало довідку. Якщо уважно подивитись то там під кожним рахунками вказано його призначення наприклад «транзитний рахунок» цей рахунок не є поточним він призначений для внутрішніх операцій підприємства з банком. Поточний рахунок один це той що використовується для операцій з контрагентами), що й вказано в ціновій пропозиції. Отже, уповноваженою особою, прийнято не правомірне рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо відхилення нашої пропозиції є неправомірним і підлягає скасуванню.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня учаснику! Розглянули Вашу вимогу від 09.03.2021 щодо усунення порушення про прийняття рішення про відхилення Вашої пропозиції та повідомляємо наступне. На підставі абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Тому, у відповідь на вимогу надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Оголошенням про проведення прошеної закупівлі встановлено пунктом 6 Додатка 1 оголошення що учасники надають копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємство та організацій України. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" не надав відомостей з Єдиного державного реєстру підприємство та організацій України. В той же час, в складі пропозиції надано пояснення в інформаційній довідці за вих.№022021-16 від 24 лютого 2021 року, в якій зазначено, що внесенні зміни наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 за №486 скасували можливість отримання довідок/витягів з ЄДРПОУ, тому відсутня можливість надати документ. За вимогами оголошення учасникам не пропонувалось надавати Довідок/Витягів з ЄДРПОУ, тому пояснення є не актуальними та не дійсними, оскільки наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 за №486 внесено конкретику в інформацію, яка видається на запит, а саме: внесені зміни до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, відповідно до якого на запит видаються відомості. Так як, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД" не надало всі документи, які встановлені для подачі учасниками в пропозиції, підлягає така пропозиція відхиленню. Крім того, за позицією АМКУ, щодо не надання відомостей з ЄДРПОУ в складі тендерної пропозиції та надання взамін Витягу з ЄДР є підставою для відхилення такої пропозиції учасника. Копію такого рішення АМКУ від 25.06.2019 № 8390 надаємо. Що стосується другої підстави зазначеної в рішенні про відхилення. За вимогами оголошення всі учасники подають пропозицію встановленої форми згідно з Додатком 2 до оголошення. В Даному додатку 2 зазначена вимога щодо зазначення всіх рахунків, а не поточних рахунків, оскільки, учасник надав довідку з банку, яка містила перелік відкритих рахунків ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД", необхідно було зазначити за вимогами всі рахунки в пропозицію, що подавалась. Учасник не виконав вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, що послуговало підставою для відхилення. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі, для задоволення Вашої вимоги щодо скасування рішення оформленого протоколом уповноваженої особи від 09.03.2021 року за № №09/03/21-001 не має підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАРХБУД". З повагою, Уповноважена особа
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.03.2021 16:22