• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

авіаційні паливозаправники (заявка 1666)

Торги відмінено

25 130 621.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 653.11 UAH
Період уточнення: 15.02.2021 16:16 - 05.03.2021 18:00
Без відповіді

Технічна специфікація

Номер: bebb93e1fb6543089357860dab45885e
Дата опублікування: 26.02.2021 15:50
Опис: В Додаток № 2 до конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 2. Технічні вимоги Вимоги до лічільно-дозуючьої системи замовником зазначено «Тип:SATAM або аналог». Для встановлення на ПЗА бажаної замовником лічільно-дозуючьої системи просимо вказати яку саме лічільно-дозуючу систему SATAM з функцією «запуск і зупинка двигуна» має на увазі замовник, так як виробник SATAM такою інформацією не володіє?
Без відповіді

Технічна Специфікація

Номер: 7dc75d6173c24e6f9258d9ae6105cb2d
Дата опублікування: 24.02.2021 17:03
Опис: Шановний Замовник, просимо Вас надати додаткові роз'яснення до питання, що було розміщено 23.02.2021 о 17:41, текст приводиться: "...Просимо розтлумачити в який спосіб ви плануєте при заправці літаків типу АН-124, АН-225 через два канали рукав діаметром 38мм з роздавальним пістолетом змінити на рукав діаметром 50мм з наконечником нижньої заправки? Адже згідно з вашим задумом на ПЗА будуть змонтовані на автоматичних барабанах: Рукав для нижньої заправки довжиною не менше 20 м, діаметром 50 мм з наконечником нижньої заправки; Рукав для верхньої заправки довжиною не менше 25 м, діаметром 38 мм з роздавальним пістолетом; Де ви плануєте взяти ще один рукав діаметром 50мм з наконечником нижньої заправки і яким чином будете під'єднувати його до ПЗА?..." Крім відповіді на це питання нас цікавить відповідь на питання, що витікає з попереднього: - У випадку одночасного використання двох рукавів діаметром 50 мм з наконечниками нижньої заправки необхідно передбачити встановлення на другій лінії системи регулювання тиску заправки Інлайн (що зумовлює необхідність дообладнання другої лінії видачі трубкою Вентурі з можливістю регулювання тиску) - чи буде це передбачене у Технічній Специфікації? - У випадку одночасного використання двох рукавів діаметром 50 мм з наконечниками нижньої заправки, швидкості потоку 1000 л/хв ±10% буде недостатньо для ефективного використання даної установки - чи буде передбачене, у Технічній Специфікації, збільшення швидкості потоку для одночасного використання двох рукавів нижньої заправки, до значення 1500-1900 л/хв?
Без відповіді

Технічна Специфікація

Номер: eb706b09c89e429bb16d8d8489231ba9
Дата опублікування: 24.02.2021 13:39
Опис: Шановний Замовник, прошу Вас надати роз'яснення, щодо необхідності обладнання ПЗА системою викачування авіаційного палива з баків повітряного судна (функція Defuelling) через систему обліку, без потрапляння викачаного палива до системи фільтрації.
Відповідь надана

Технічна Специфікація

Номер: f164a4eceefc45aa8d2d7f1acb54059a
Дата опублікування: 24.02.2021 13:24
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до відповіді на питання, що було задане 17.02.2021 року о 22:55, щодо ..."авіаційний паливозаправник" призначений для проведення заправки повітряних суден фільтрованим авіаційним пальним Jet-А1 (та аналогічним) як у чистому вигляді, так і в суміші з противодокристалізаційною рідиною (ПВКР) до 0,1 % по об’єму. Чи означає це, що ПЗА має бути обладнаний власною системою дозування противодокристалізаційної рідини (ПВКР), Чи мається на увазі що ПЗА лише повинен забезпечити заправку повітряних суден фільтрованим авіаційним пальним Jet-А1 в суміші з противодокристалізаційною рідиною, тобто не має бути облаштованим власною системою дозування противодокристалізаційної рідини (ПВКР)?".... Ви, 19.02.21 о 13:39, надали наступну відповідь: "... Доброго дня, шановний Учасник! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що ПЗА не має бути обладнаний власною системою дозування противодокристалізаційної рідини (ПВКР). ПЗА лише повинен забезпечити заправку повітряних суден фільтрованим авіаційним пальним Jet-А1 в суміші з противодокристалізаційною рідиною, тобто не має бути облаштованим власною системою дозування противодокристалізаційної рідини (ПВКР)..." Виходячи із вище наведеної відповіді, та відповідно до: 1. "ІНСТРУКЦІЇ з забезпечення заправлення повітряних суден паливно-мастильними матеріалами і технічними рідинами в підприємствах цивільного авіаційного транспорту України", що затверджена Наказом Державіаслужби від 14.06.2006 за N 416, а саме у підпункті 2.9.5. "... Додавання ПВК присадки в паливо здійснюється за допомогою дозаторів промислового виготовлення в потік палива після фільтра-сепаратора. У випадку відсутності дозаторів промислового виготовлення або їхньої несправності, тимчасово, до їх одержання, дозволяється вводити ПВК присадку за допомогою дозаторів, виготовлених і відтарованих на місці. Як виняток, допускається введення ПВК присадки в паливо безпосередньо у витратні резервуари і ПЗ за технологією, наведеною в додатку 5...." 2. JIG-1, Issue 12, January 2016, Chapter 3, Fuelling equipment design features. / JIG-1, випуск 12, січень 2016 р., Частина 3, Конструктивні особливості заправочного обладнання. "...В тих випадках, коли вимагається додавання противодокристалізаційної рідини у паливо для реактивних / газотурбінних двигунів (ПВКР - англ. DiEGME - FSII), повинні використовуватися фільтри-сепаратори, що забезпечуються фільтруючими елементами відповідного класу EI 1581 останнього видання (що підходять для використання в паливі реактивних / газотурбінних двигунів, змішанному з ПВКР). Однак, введення / закачування ПВКР (DiEGME - FSII) після фильтрації, є найкращим методом подачі палива для реактивних / газотурбінних двигунів, обробленого (змішанного) з ПВКР, в баки повітряного судна..." просимо внести до Технічної Специфікації відповідне маркування фільтруючих елементів для Фільтрів-Сепараторів, що придатні / підходять для використання в паливі для реактивних / газотурбінних двигунів, змішанному з ПВКР або внести до Технічної Специфікації розділ про облаштування ПЗА власною системою дозування ПВКР.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! У відповідь на Вашу пропозицію внести до технічної специфікації розділу по обладнанню паливозаправника власною системою дозування ПВК. – не приймаються: На нашому підприємстві змішування палива з присадкою ПВК здійснюється при заповнені паливозаправника на складі ПММ через дозуюче обладнання забезпечуючи рівномірне роз приділення ПВК присадки в об’ємі палива з точністю дозування в межах: 0,10 % ± 0,05%; 0,20% ± 0,02%; 0,30% ± 0,03%; по об’єму палива. Обладнання для змішування палива з ПВК присадкою встановлене на складі ПММ у відповідності до вимог «Інструкції із забезпечення заправки ПС паливо мастильними матеріалами та технічними рідинами на підприємствах цивільної транспортної авіації України» (далі Інструкція), затверджена Наказом №416 від 14.06.2006р. Що стосується «просимо внести до Технічної Специфікації відповідне маркування……» дане зауваження не приймається: фільтруючі елементи для фільтрів сепараторів повинні відповідати п.4.3.10 «Інструкції» в якому зазначено, що завершальна операція фільтрації палива, для реактивних двигунів повинна здійснюватися через фільтруючі-елементи які забезпечують: - вміст механічних домішок не більше 2.0 г/т; - вміст вільної води не більше 30.0 г/т; - тонкість фільтрації до 1-2 мк. - Пропускна здатність: від 2200 до 2400 літрів на хвилину; - Фільтруючі елементи (сепаратора та коагуляторів): придатні для використання в паливі реактивних / газотурбінних двигунів, змішаному з ПВКР (може бути використана ПВКР марки «И-М» або «Nicosol 13») - клас ЕІ 1581 6та редакція, - категорія С (цивільне використання), - тип S-LW, Тобто встановлений фільтр сепаратора повинен забезпечувати фільтрацію палива через фільтруючі-елементи у відповідності до вимог визначених даною інструкцією.
Дата відповіді: 02.03.2021 14:25
Без відповіді

Технічна специфікація

Номер: 249fee5fb58a41e48d7082436292b47a
Дата опублікування: 23.02.2021 17:41
Опис: Шановний замовник! Просимо розтлумачити в який спосіб ви плануєте при заправці літаків типу АН-124, АН-225 через два канали рукав діаметром 38мм з роздавальним пістолетом змінити на рукав діаметром 50мм з наконечником нижньої заправки? Адже згідно з вашим задумом на ПЗА будуть змонтовані на автоматичних барабанах: Рукав для нижньої заправки довжиною не менше 20 м, діаметром 50 мм з наконечником нижньої заправки; Рукав для верхньої заправки довжиною не менше 25 м, діаметром 38 мм з роздавальним пістолетом; Де ви плануєте взяти ще один рукав діаметром 50мм з наконечником нижньої заправки і яким чином будете під'єднувати його до ПЗА?
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: ae5e1bbc5b5c4f76b62835cf19d1497b
Дата опублікування: 23.02.2021 11:20
Опис: В Додаток № 2 до конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 2. Технічні вимоги Вимоги до роздавальних пристроїв замовником зазначено «Рукав для нижньої заправки довжиною не менше 20 м, діаметром 50 мм з наконечником нижньої заправки; Рукав для верхньої заправки довжиною не менше 25 м, діаметром 38 мм з роздавальним пістолетом;». При цьому в розділі Вимоги до функцій, що виконуються замовник зазначає «Для літаків Ан-124; Ан-225; нижня заправка повинна здійснюється через два канали одночасно». Просимо надати пояснення, яким чином замовник планує проводити для літаків Ан-124; Ан-225 нижню заправку через два канали одночасно за умови, що заправочні рукави мають різний діаметр, що зумовлює, відповідно, різний тиск в заправочних рукавах. Чи допускає це конструкція літаків Ан-124; Ан-225? Також просимо пояснити, яким чином замовник планує проводити для літаків Ан-124; Ан-225 нижню заправку через два канали одночасно, за умови, що рукав для верхньої заправки оснащено роздавальним пістолетом? Чи передбачено конструкцією літаків Ан-124; Ан-225 під’єднання роздавального пістолета надкрильної заправки до штатного роз’єма нижньої заправки?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Нижня заправка здійснюється через рукав діаметром 50мм. з наконечником нижньої заправки. Верхня заправка ПС здійснюється через рукав діаметром 38мм з роздавальним пістолетом. При необхідності заправки літаків типу АН-124, АН-225 через два канали рукав діаметром 38мм з роздавальним пістолетом змінюється на рукав діаметром 50мм з наконечником нижньої заправки.
Дата відповіді: 23.02.2021 15:32
Відповідь надана

ADR

Номер: 1ac83ee8edbd478bb3debe58d014a4ea
Дата опублікування: 22.02.2021 13:07
Опис: Шановний Замовнику, Технічна специфікація вимагає можливість для автомобільного транспортування палива відповідно до європейських норм (ADR). Це означає, що виробництво паливозаправника має отримати повне затвердження типу транспортного засобу для такого транспортного засобу. Це затвердження типу транспортного засобу є дуже дорогим і зазвичай робиться для стандартних вантажівок, таких як автоцистерни, або великих серій вантажних автомобілів, таких як військові паливозаправники. Ви питаєте про те, що паливозаправники повинні бути оснащені необхідним обладнанням ADR, і клієнт отримає "червону лінію" самостійно, або ви маєте на увазі, що паливозаправники повинні мати сертифікат ЄС?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Під даним пунктом розуміється, що: паливозаправники повинні відповідати всім вимогам та правилам ДОПНВ, а саме розділу 9.2 цих правил. Також дані паливозаправники повинні бути обладнані повним ADR комплектом.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:31
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 233d9b20b71747a6ae7203977e212f8f
Дата опублікування: 18.02.2021 19:12
Опис: В Додаток № 2 до конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 2. Технічні вимоги Коротка технічна характеристики абзац Вимоги безпеки, вимоги охорони довкілля замовником вимагається «Для унеможливлення накопичення статичної електрики обладнання авто паливозаправника повинно виготовлюватися з матеріалів, які мають питомий електричний опір не менше 105 ОМ м». Слід зазначити, що при виробництві ПЗА в цілому та його окремих вузлів та агрегатів використовуються різноманітні матеріали, які є за своїми характеристиками провідниками, напівпровідниками та діелектриками із різним питомим електричним опором. Таким чином для звичайного виробника ПЗА навіть теоретично не можливо виробити ПЗА з урахуванням зазначеної вище вимоги. При цьому виробники ПЗА керуються спеціальними нормативними документами, щодо безпечної конструкції ПЗА в цілому і його окремого обладнання. Зокрема це регламентує глава 9 ADR 2019. Просимо пояснити в який спосіб замовником передбачається можливість виробництва обладнання авто паливозаправника виключно з матеріалів, які мають питомий електричний опір не менше 105 ОМ м та надати перелік таких матеріалів.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що під даним пунктом розуміється: Опір розряду на землю, встановлене шляхом виміру, не повинно перевищувати 105 ОМ. Всі елементи корпуса повинні бути закільцьовані один з одним, з металевими деталями експлуатаційного та конструктивного обладнання цистерн з транспортним засобом. Опір між контактуючими елементами та обладнанням не повинен перевищувати 10 Ом. Першо-начальне вимірювання поверхневого опору та опору розряду на землю виконується на кожній виготовленій цистерні та/або зразку корпуса у відповідності до процедури визначеної компетентними органами.
Дата відповіді: 19.02.2021 13:29
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 914c2ed6747446e785004cb3c7e5404c
Дата опублікування: 18.02.2021 16:41
Опис: В Додаток № 2 до конкурсної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 2. Технічні вимоги Коротка технічна характеристики абзац Оснащення ПЗА замовником вимагається «Таблиці СІА». Просимо уточнити, що має на увазі замовник в контексті визначень нормативних документів ПРАВИЛА дорожнього перевезення небезпечних вантажів зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 р. за № 1041/32493, Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) та ADR 2019.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до Вашого запитання повідомляємо: під пунктом «Таблиці СІА» розуміється наступне, що Транспортний засіб, який перевозить небезпечні вантажі повинен бути обладнаний: інформаційними табло (клас небезпеки, група упаковки, номер ООН); знаками небезпеки (№3); знак небезпеки; (речовини небезпечні для навколишнього середовища; Розташування, розмір і кількість у відповідності до умов ADR.
Дата відповіді: 19.02.2021 15:28
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 2d2ef93f19e84f9db46b5ecbf26622d1
Дата опублікування: 18.02.2021 15:17
Опис: Шановний замовник (Організатор) 18.02.2021 14:10:02 надав відповідь на питання учасника розміщене 17.02.2021 о 13:11:46 При цьому відповідь замовника є не повністю зрозумілою. Просимо підтвердити, що замовник, не надавши вичерпного обгрунтування та посилання на нормативні документи, регламенти та інше, однозначно відмовив учаснику у задоволенні прохання надати можливість пропонувати еквівалент матеріалу – нержавіюча сталь, тим самим свідомо обмеживши коло потенційних учасників і порушивши принципи недискримінації учасників при проведенні публічної закупівлі. Такі дії замовника можуть призвести до закупівлі за завищеними цінами, що в свою чергу нанесе значної шкоди державному підприємству. Наголошуємо, що такі дії замовника, можуть свідчити про наявність протиправного умислу з боку замовника закупівлі, що є кримінально караною дією згідно до чинного законодавства України. Звертаємо увагу замовника, що згідно з тлумаченням словника української мови Академічного тлумачного словника (1970—1980) тип – це зразок, модель, форма, яким відповідає певна група предметів, понять, явищ. Таким чином алюміній чи його сплави відносяться до класу металів куди входить і нержавіюча сталь. Разом з нержавіючою сталлю алюміній чи його сплави відносяться до конструкційних матеріалів що використовуються при виробництві цистерн ПЗА, тобто є матеріалами певної групи і відповідно «типом» у значенні Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ ІІ.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! У відповідь на ваше повторне питання повідомляємо, що Замовник має право самостійно та на власний розсуд визначати технічну специфікацію предмету закупівлі, то ж інформуємо, що надання «еквіваленту» до нержавіючої сталі не передбачається. Алюмінієві цистерни не розглядаються нами по причині того, що більш схильні до мікробіологічного зараження авіаційного палива і електрохімічної корозії. Тому, відомі світові виробники авіаційних паливозаправників використовують саме нержавіючу сталь. Паливні баки виготовлені із сплаву алюмінію являється джерелом розмноження мікроорганізмів, що приводить до мікробіологічного зараження авіаційного палива. Забруднення авіаційного палива та паливних систем мікроорганізмами – реальна та серйозна загроза, яка напряму може впливати на якість характеристики авіа палива та безпеки польотів. Наприклад, згідно результатів аналізу при сильному забруднені в 0.5 мл. авіа паливо може жити більше 10 тисяч колоній мікроорганізмів, змінюючи його екофізичні та хімічні властивості погіршуються експлуатаційні показники. Найбільш активний процес їх розмноження проходить в зоні границі розділу фаз «паливо-вода», в нижній частині зберігання палива. Саме тут зосереджуються відклади продуктів життєдіяльності мікроорганізмів. Вода та водоналивна емульсія являється чудовим живильним середовищем для мікробів. Ріст колоній починається при товщині води менше 1мм. Мікробіологічне зараження авіаційного палива розпочинається з транспортування та зберігання палива, таке зараження виражається в утворені кислот та відкладень продуктів життєдіяльності мікроорганізмів, найбільшу небезпеку з яких представляють мініднальні грибки (мікроміцети), як правило, при біопошкоджені палива характерна наявність бартерної слизі в даній частині паливних баків та резервуарів. Дані дослідження підтверджують проведеними експертизами центру сертифікації «Державний науково-дослідний інститут цивільної авіації» дослідження на всіх ділянках технологічного ланцюга, від виробництва палива на нафтопереробних заводах до заправки в «крило» повітряного судна, показують: найвищий ріст забруднення мікроорганізмами спостерігається в ємностях зберігання при перекачуванні у паливні баки повітряних суден. Дані пошкодження (зараження) також підтверджують американські вчені з Державного університету Огайо США в статі «Коррозия алюминиевого сплава микроорганизмами, выделенными из топливных баков самолетов» Продукти життєдіяльності мікроорганізмів викликають забивку фільтрів та датчиків в наземній системі паливо забезпечення та паливної системи латуків, можуть руйнувати захисні покриття, що застосовуються в паливних баках та трубопроводах, а також появляється небезпека виникнення корозійних раковин металевої підкладки та розвитку між кришталевого розшарування конструкційних матеріалів, що негативно впливає на безпеку польотів. Що стосується Вашого твердження, що сучасні виробники паливозаправників не використовують нержавіючу сталь, наводимо перелік компаній з виготовлення паливозаправників, які використовують для виготовлення цистерн як алюміній так і нержавіючу сталь,: компанія «ROHR» компанія «TITAN» компанія «STOKOTA» компанія «SkyMark» У всіх цих компаній на їх офіційних сайтах вказано, що вони проектують та виготовляють резервуари із алюмінію, нержавіючої сталі та/або з листової вуглецевої сталі.
Дата відповіді: 22.02.2021 16:14