-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів
Торги не відбулися
41 176 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 411 765.54 UAH
мін. крок: 1% або 411 765.54 UAH
Період уточнення:
15.02.2021 15:58 - 11.04.2021 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
5056687596334250a156d8b49a2d2ad8
Дата опублікування:
05.03.2021 17:29
Опис:
Чи буде достатнім надання в складі Тендерної документації, як
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі штатних працівників
відповідної кваліфікації, копії наказів про прийняття на посаду за основним
місцем роботи, а не копії трудових книжок..
Відповідь:
Шановний учаснику!
В тендерній документації Замовника з даного питання встановлені наступні вимоги:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація стосовно працівників (про не менше як 128* працівників)):
1) Про працівників необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію:
- прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові;
- посада, а у випадку, якщо працівник працює за цивільно-правовим договором, вид робіт/ послуг, що виконує відповідний працівник;
- інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник співвиконавця.
Розрахунок мінімальної кількості працівників необхідних для належного надання послуг:
№ Найменування посади Кількість працівників
1 Добовий працівник (підтримуюче прибирання) не менше* 30
2 Прибиральник на ТПС "Дарниця" (основне прибирання) не менше* 63
3 Мобільна бригада (ген
ральне прибирання) не менше* 25
4 Адміністратор не менше* 8
5 Менеджер не менше* 2
Всього: не менше* 128
*в тендерній пропозиції Учасник зазначає конкретну кількість працівників необхідних для надання послуг.
- інформацію про співвиконавця, працівників якого Учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації, а саме: найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження.
На підтвердження наявності працівників інформація про яких зазначена в листі, Учасник надає наступні документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником співвиконавця) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше).
Дата відповіді:
11.03.2021 14:14
Відповідь надана
Про диспетчерську службу
Номер:
196d68785cd6482280f0cba1c79f3c30
Дата опублікування:
05.03.2021 17:26
Опис:
Шановний Замовнику! Із попередньої Вашої відповіді на питання про диспетчерську службу видно, що загальна кількість звернень БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО КОЛ-ЦЕНТРУ УЗШК складає 608 звернень, тобто в середньому 55 звернень за місяць та не більше двох звернень на день. При цьому неясно, чи були взагалі звернення стосовно прибирання вагонів. З відповіді Замовника вбачається, що виділити звернення стосовно прибирання вагонів неможливо. Поясніть, будь ласка, яка доцільність утримання Виконавцем диспетчерської служби (або кол-центру або іншої служби), яка працює цілодобово (без перерв і вихідних).
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога наявності диспетчерської служби у учасника встановлена, з метою оперативного реагування на можливі скарги пасажирів. Залізниця є обєктом стратегічного значення, приорітетом для філії "УЗШК" є якісне надання послуг пасажирам, тому вважаємо за доцільним у підрядної організації, що надає послуги з прибирання наявності диспетчерської служби.
Дата відповіді:
11.03.2021 14:28
Відповідь надана
Про диспетчерську службу
Номер:
d4bbfc25764a4499806e97d19220594d
Дата опублікування:
05.03.2021 17:26
Опис:
Шановний Замовнику! Із попередньої Вашої відповіді на питання про диспетчерську службу видно, що загальна кількість звернень БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО КОЛ-ЦЕНТРУ УЗШК складає 608 звернень, тобто в середньому 55 звернень за місяць та не більше двох звернень на день. При цьому неясно, чи були взагалі звернення стосовно прибирання вагонів. З відповіді Замовника вбачається, що виділити звернення стосовно прибирання вагонів неможливо. Поясніть, будь ласка, яка доцільність утримання Виконавцем диспетчерської служби (або кол-центру або іншої служби), яка працює цілодобово (без перерв і вихідних).
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога наявності диспетчерської служби у учасника встановлена, з метою оперативного реагування на можливі скарги пасажирів. Залізниця є обєктом стратегічного значення, приорітетом для філії "УЗШК" є якісне надання послуг пасажирам, тому вважаємо за доцільним у підрядної організації, що надає послуги з прибирання наявності диспетчерської служби.
Дата відповіді:
11.03.2021 14:29
Відповідь надана
Про фактичну кількість послуг
Номер:
23ab8f6347d846bc9de963c9dd742d67
Дата опублікування:
05.03.2021 17:25
Опис:
З метою визначення питань доцільності прийняття участі в закупівлі та формування тендерної пропозиції, просимо надати інформацію щодо фактичної кількості послуг із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів, що була надана в рамках аналогічного договору за період з 01.05.2020 по 31.01.2021 р.. Також просимо надати на 2021 рік графік курсування потягів, в яких планується проводити послуги з прибирання, із зазначенням кількості поїздів та вагонів з метою визначення кількості підтримуючих, основних та генеральних прибирань для прорахунку собівартості очікуваних послуг.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Про обєм послуг з попередніх періодів, Ви можете ознайомитися з інформації на електронному майданчику, де розміщено закупівлю та договір за 2020 рік. Тендерна документація містить всю необхідну інформацію для прорахунку вартості послуг. З графіком руху поїздів, Ви можете ознайомитися на офіційному сайті АТ "Укрзалізниця"
Дата відповіді:
11.03.2021 15:40
Відповідь надана
Щодо виключення дискримінаційної вимоги в частині виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Номер:
4448ee6100874d8b8690c10691a9f9d8
Дата опублікування:
05.03.2021 17:24
Опис:
В частині ІІІ розділу 5 Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлю договору (договорів)» зазначено, що під аналогічним договором у тендерній документації розуміється аналогічний договір (не менше одного) укладений учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг в період з 2018 по 2020 роки, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти виконаних робіт (наданих послуг), видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. Ми вважаємо, що вимога Замовника щодо встановлення мінімально допустимої суми договорів про надання аналогічних послуг (не менше третини від вартості предмета закупівлі) є дискримінаційною та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 5 Закону встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, частиною 4 статті 22 Закону, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внаслідок встановлення Замовником у Тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги, потенційний Учасник/Виконавець із досвідом роботи, але укладеними раніше договорами на загальну суму, менше ніж третина від вартості предмета закупівлі (а це більше ніж 13 мільйонів гривень), наявною матеріально-технічною базою та кваліфікованим персоналом не має змоги взяти участь у торгах та запропонувати свою економічно вигідну ціну. Тому, просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити цю дискримінаційну вимогу, що значно звужує коло потенційних учасників. Крім того, хочемо зазначити, що в аналогічних закупівлях минулих років такої вимоги не було.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до п.3.ч.1. ст. 16 ЗУ "Про Публічні закупівлі", замовник має право установити кваліфікаційний критерій процедури закупівлі: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ч3. ст. 22, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги закону Замовником не порушено. Законом не заборонено отримання від учасників документів на підтвердження аналогічної діяльності. Замовник вважає необхідним надання підтвердження аналогічних послуг в зазначеному обємі, з необхідними документами, так як вказана закупівля є стратегічно важливою, направленою на надання якісних послуг пасажирам.
Дата відповіді:
11.03.2021 16:13
Відповідь надана
Щодо Додатку 3
Номер:
496e6fbb85ca44299ca575278656f956
Дата опублікування:
05.03.2021 17:23
Опис:
Шановний Замовнику, чи не є помилкою відсутність у Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» пункту з переліком документів для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
У відповідь на дане питання повідомляємо про наступне.
Тендерна документація Замовника містить інформацію та перелік документів для підствердження відповідності Кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону у пункті 5 роділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Кожен учасник, який бажає взяти участь у закупівлі повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї тендерної документації.
Пунком 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" повідомляється, що Тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог тендерної документації повинна складатись з:
1) інформації та документів, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
2) документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (Додаток №3 тендерної документації);
3) довідки (інформації) щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону та в цій тендерній документації (зміст, якої повинен відповідати вимогам Додатку №1 тендерної документації) та документів;
4) іншої інформації та документів зазначених в Додатку №3 тендерної документації;
5) технічної частини тендерної пропозиції, зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку №5 тендерної документації;
6) інформацією про співвиконавця (співвиконавців) для закупівлі послуг у випадку, якщо Замовником передбачена вимога щодо їх залучення;
7) інших документів, відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.03.2021 11:56
Відповідь надана
Щодо Додатку 3
Номер:
4e5dbbffa43647948f014b486267466b
Дата опублікування:
05.03.2021 17:23
Опис:
Шановний Замовнику, чи не є помилкою відсутність у Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» пункту з переліком документів для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику!!!
У відповідь на дане питання повідомляємо про наступне.
Тендерна документація Замовника містить інформацію та перелік документів для підствердження відповідності Кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону у пункті 5 роділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Кожен учасник, який бажає взяти участь у закупівлі повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї тендерної документації.
Пунком 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" повідомляється, що Тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог тендерної документації повинна складатись з:
1) інформації та документів, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
2) документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (Додаток №3 тендерної документації);
3) довідки (інформації) щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону та в цій тендерній документації (зміст, якої повинен відповідати вимогам Додатку №1 тендерної документації) та документів;
4) іншої інформації та документів зазначених в Додатку №3 тендерної документації;
5) технічної частини тендерної пропозиції, зміст та форма якої повинні відповідати вимогам Додатку №5 тендерної документації;
6) інформацією про співвиконавця (співвиконавців) для закупівлі послуг у випадку, якщо Замовником передбачена вимога щодо їх залучення;
7) інших документів, відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
11.03.2021 11:55
Відповідь надана
Щодо закордонних паспортів
Номер:
975ff6585ef84ee0af470a34454b575e
Дата опублікування:
05.03.2021 17:19
Опис:
Замовником у складі Тендерної пропозиції вимагається надання гарантійного листа «про наявність працівників з належно оформленими закордонними паспортами (закордонний паспорт з візою або біометричний паспорт) для обслуговування швидкісного електропоїзду сполученням Київ – Перемишль – Київ». Просимо надати статистику за минулий рік, яка орієнтовна кількість співробітників задіяна в обслуговуванні даного напрямку. А також конкретизувати, якої кількості працівників Виконавця стосується вимога про необхідність мати належно оформлений закордонний паспорт (закордонний паспорт з візою або біометричний паспорт)?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Пункт 6.4.10. Договору, містить інформацію про обовязок виконавця послуг мати працівників з належно оформленими закордонними паспортами (закордонний паспорт з візою або біометричний паспорт) для обслуговування швидкісного електропоїзду сполученням Київ – Перемишль – Київ;
На підтвердження даного учасник надає гарантійний лист. Згідно загального графіку руху поїздів без обмежень на карантинні заходи, курсувало два поїзди на день. Кількість працівників клінінгу на даний склад поїзду не відрізняється від інших поїздів.
Дата відповіді:
11.03.2021 15:54
Відповідь надана
Щодо підголівників
Номер:
30b3c2b25a1f4d5bb6fe6449a4334ade
Дата опублікування:
05.03.2021 17:18
Опис:
У пункті 6.4.8. проекту договору вказано: «перед закупівлею кожної партії підголівників погоджувати із Замовником макет підголівників та кількість, що буде закуповуватись». Для розуміння кількості та прорахунку калькуляції просимо надати статистику кількості використаних підголівників за минулий період (січень 2020 р. - січень 2021 р.) та надати пояснення, яким чином та за фактом чого (кількість проданих квитків, кількість місць у поїзді, тощо) формується обсяг потрібної кількості підголівників для замовлення. Також, просимо чітко визначити, у які терміни Замовником здійснюється затвердження макету та кількості, що буде закуповуватись, адже виготовлення макету займає певний час.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Додаток А Загальні технічні умови
процесу прибирання швидкісних поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+ до тендерної документації містить повну інформацію для прорахунку кількості підголівників.
Первісний макет підголівника визначено в тендерній документації Замовника, погодження партії здійснюється з метою контролю відповідності підголоівника затвердженому макету.
Дата відповіді:
11.03.2021 14:41
Відповідь надана
Щодо виключення дискримінаційної вимоги в частині оплати за послуги
Номер:
f511991d636f4258baad90c1e7f229f6
Дата опублікування:
05.03.2021 17:15
Опис:
У пункті 4.2 проекту договору вказано: «Замовник після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг)».
Абзацами 14-16 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Тобто Учасник платник ПДВ отримає оплату за надані послуги пізніше, ніж Учасник не платник ПДВ, так як в нього не виникає необхідності реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
Вважаємо встановлення різних строків оплати по договору для платників та неплатників ПДВ таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них та просимо встановити однакові строки оплати по договору для ВСІХ учасників, а саме – період відтермінування оплати рахувати виключно від дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг.
Відповідь:
Доброго дня шановний учаснику!
Датою реєстрації податкової накладної може бути дата підписання акту приймання-передачі наданих послуг, в розумінні податкового кодексу України. Кодексом визначені граничні строки реєстрації податкової накладної, а не початкові. Тому, відсутні дискримінаційні умови для всіх участників щодо термінів оплати за договором.
Дата відповіді:
11.03.2021 11:37