-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів
Торги не відбулися
41 176 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 411 765.54 UAH
мін. крок: 1% або 411 765.54 UAH
Період оскарження:
15.02.2021 15:58 - 17.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови ТД
Номер:
6932b97ea12d4a099dc275088e85bd7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.b1
Назва:
Скарга на умови ТД
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі - Скаржник) ознайомившись із Тендерною документацією виявило ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", порушують права та законні інтереси Скаржника, значно обмежують коло потенційних учасників Закупівлі, зокрема, унеможливлюють участь у ній Скаржника. Суть порушеного права Скаржника наведено у Скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- запит постачальнику.pdf 12.03.2021 16:08
- відповідь постачальника.pdf 12.03.2021 16:08
- Аналогічний договір СШ.pdf 12.03.2021 16:08
- Акти виконаних робіт СШ.pdf 12.03.2021 16:08
- Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником.pdf 12.03.2021 16:08
- Пояснення УЗ Вагони.pdf 23.03.2021 15:43
- рішення від 16.03.2021№5133+лист замовнику.pdf 17.03.2021 14:14
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 25.03.2021№4450.pdf 25.03.2021 19:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 №7187.pdf 08.04.2021 16:12
- рішення від 07.04.2021№7187.pdf 12.04.2021 17:30
- АМКУ_Прибирання_поїздів.docx 22.03.2021 14:14
- Пояснення_АМКУ.PDF 22.03.2021 14:14
- АМКУ_Прибирання_поїздів.docx 22.03.2021 14:15
- Пояснення_АМКУ.PDF 22.03.2021 14:15
- АМКУ_Прибирання_поїздів.docx 22.03.2021 14:17
- Пояснення_АМКУ.PDF 22.03.2021 14:17
- щодо виконання рішення АМКУ прибирання поїздів.docx 13.04.2021 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 16:12
Дата розгляду скарги:
25.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 14:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2021 17:31
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2021 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник на підставі рішення Постійно діючої адмінстративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2021 №7187-р/пк-пз та завласної ініціативи вносить зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
b8b2cefbe1314cb1a268d390f8eef7f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі - Скаржник) ввжає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а також рішення про допуск до аукціону ТОВ "І Н В А Й Т" та ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"" неправомірним та прийнятим з порушенням вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Залізниця вагони.pdf 04.05.2021 10:57
- Доповнення_до_Скарги_Залізниця_ред_18_05_2021.docx 18.05.2021 16:48
- Доповнення_до_Скарги_Залізниця_ред_18_05_2021.pdf 18.05.2021 16:48
- рішення від 07.05.2021 № 10079 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 18:59
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.05.2021 № 8787.pdf 19.05.2021 18:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12151.pdf 02.06.2021 19:35
- рішення від 01.06.2021 № 12151.pdf 04.06.2021 21:04
- АМКУ_КЬю.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ_прибирання_поїздів.docx 13.05.2021 17:40
- Кью.Еф.Ем.pdf 13.05.2021 17:40
- На виконання вимог для АМКУ клінінг поїздів.docx 07.06.2021 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 12:37
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2021 21:05
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2021 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України за процедурою закупівлі — "Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-004458-a
Відповідно до ч. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, на виконання Рішення № 12151-р/пк-пз від 01.06.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" від 04.05.2021 № UA-2021-02-15-004458-a.c5 (надалі – Скарга) Замовником скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ" за процедурою закупівлі — "Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-15-004458-a.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Щодо допущення до аукціону ТОВ "Інвайт"
Номер:
e1a5616b28e8406dbde25e48f37bbb1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c9
Назва:
Щодо допущення до аукціону ТОВ "Інвайт"
Вимога:
Згідно вимоги Тендерної документації даної закупівлі : У випадку, якщо в установчому документі обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше).
В статуті ТОВ "ІНВАЙТ", що міститься у складі їх пропозиції Стаття 10 п.10. 15 Повноваження директора пп. 11 зазначено, що директор укладає будь-які угоди та юридичні акти в межах своєї компетенції , видає довіреності , відкриває в банках поточні, валютні та інші рахунки . Якщо предмет правочину перевищує 50 відсотків від вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, т о директор укладає такі правочини виключно після надання Загальними зборами Учасників згоди на укладання таких правочинів. Так як в статуті містить ся обмеження виражене не в грошовому еквіваленті, а у відсотку то учасник зобов'язаний додатково надати в складі тендерної пропозиції відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи . Такий документ в складі пропозиції ТОВ "Інвайт " відсутній, а отже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2021 18:29
Вирішення:
Згідно вимог Тендерної документації даної закупівлі : У випадку, якщо в установчому документі обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). Учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю – якщо очікувана вартість предмета закупівлі, що визначена Замовником та зазначена в оголошенні про проведення цих торгів, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів.
На підтвердження вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Інвайт» надано статут, протокол загальних зборів та наказ про призначення директора, протокол про надання повноважень директору від 19.02.2021 на подання тендерної пропозиції та укладення значного правочину, та довідку про відомості учасника вих. 127/16 від 17.02.2021, яка включає в себе інформацію про вартість чистих активів товариства в сумі 31 млн. 620,7 тис. грн. Вказана сума - це 76,7 % від суми очікуваної вартості закупівлі. Вимога стосувалась, товариств, у яких предмет правочину перевищує 50 відсотків від вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. В свою чергу, ТОВ «Інвайт» надав всі необхідні документи на підтвердження вищевказаної вимоги.
Тому, підстави для відхилення пропозиції учасника з даних причин у Замовника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо допущення до аукціону ТОВ «Алма Фасіліті Груп».
Номер:
b23a7b3451a04748a529b60e87e92134
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c8
Назва:
Щодо допущення до аукціону ТОВ «Алма Фасіліті Груп».
Вимога:
ЩОДО ТОВ «Алма Фасіліті Груп».
Згідно Тендерної Документації, в довідці про наявність метеріально -технічної бази повинно вказуватись:
- найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; В супереч вимозі ТОВ "Алма Фасіліті Груп" в довідці не вказує модель чи марку для наступних позицій
Візок для вивозу сміття 18 шт
Пилосос для волого прибирання з системою хімчистки текстильних поверхонь 8 шт.
Вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "Алма Фасіліті Груп"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2021 18:14
Вирішення:
В оборотно-сальдовій відомості учасника по рахунку №10 за 12.03.2021 наданої учасником ТОВ «Алма Фасіліті Груп» міститься інформація про візки та пилососи зазначені в довідці про матеріально-технічну базу. Учасник надав інформацію тотожну оборотно-сальдовій відомості. Відповідно вимог тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі).
Тому, підстави у Замовника на відхилення учасника з даного приводу, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
8e1db08de7e24558b873568edb328b90
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c7
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Повідомляємо, що TM TANA TANEX Gum-Ex засіб для видалення жувальної гумки, пластиліну». Відповідно до паспорту виробника даного засобу є очисником (засобом для чищення), а не мийним засобом а так як згідно вимог пункту 5 додатку № 3 тендерної документації ТІЛЬКИ на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі від 17.03.2021 № 6.17, в складі пропозиції надається Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо), тому на даний засіб надається тільки висновок санітарно - епідеміологічної експертизи, що не порушує вимоги тендерної документації . А отже пропозиція ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" дискваліфікована не правомірна. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції на перекваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- паспорт TANEX GUM-EX.pdf 04.05.2021 17:58
Дата подачі:
04.05.2021 17:58
Вирішення:
Відповідно до призначення продукту TANEX Gum-Ex викладеного в Додатку до наданого в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.04.2018 № 602-123-20-3/16212 на побутову хімію TM TANA в асортименті згідно з Додатком, TANEX Gum-Ex є миючим засобом д/видалення жувальної гумки/пластилину.
Крім того згідно витягу з характеристик виробника, отриманих з мережі Інтернет:
«Характеристики средства для удаления жевательной резинки и пластилина Tana Tanex Gum-Ex
• Тип: моющее средство
• Объём: 400 мл
• Уровень рН: 11
• Тип средства: жидкость
Производитель моющего средства для удаления жевательной резинки и пластилина Tanex Gum-Ex – тм Tana (Австрия)»
Згідно вимог пункту 5 додатку № 3 тендерної документації на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі від 17.03.2021 № 6.17, в складі пропозиції надається Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо).
Учасником не дотримано вимогу, листом зазначається що засіб є дезінфікуючий, що не відповідає Висновку СЕС та, відповідно, порушує вимоги Тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів на мийні засоби.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
90fb52a24d2d413dbd12158c5a361c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c6
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Учасником ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 13.04.2021 № 30/21, було усунено всі невідповідності.
Згідно п.2.4 тендерної документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ми , ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" завантажили нові документи, а саме "1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально тех бази1.pdf.zip", Оборотно сальдова відомість.pdf.zip та Договір оренди підмітальні машини.PDF.zip , що підтверджують наявність техніки яка вказана в довідці, які повністю відповідають усім вимогам Тендерної документації. Замовник зобов'язаний розглянути нові документи, чого він не зробив. Не зважаючи на це та порушуючи наші законні права нашу пропозицію було неправомірно дискваліфіковано. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2021 17:33
Вирішення:
Щодо вимоги № UA-2021-02-15-004458-a.c6 ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 13.04.2021 № 30/21. ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" завантажили нові документи, а саме "1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально тех бази1.pdf.zip", Оборотно сальдова відомість.pdf.zip та Договір оренди підмітальні машини.PDF.zip , які на їх розсуд, підтверджують наявність техніки яка вказана в довідці, які повністю відповідають усім вимогам Тендерної документації.
Однак, учасником довідкою від 17.03.2021 № 1.17 надається інформація про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з переліком такої техніки та обладнання, у тому числі:
П. 5.1. Машина підмітальна S 650 у кількості 3 шт;
П. 5.2. Машина підмітальна Stiga SWP 475 у кількості 3 шт.
На підтвердження наявності власних техніки та обладнання учасником надається оборотно-сальдова відомість.
Однак, відповідно інформації в оборотно-сальдовій відомості учасника, не підтверджено наявність «Машина підмітальна S 650» у кількості 1 шт, та не підтверджено наявність «Машина підмітальна Stiga SWP 475» у кількості 3 шт.
Отже, учасник на виконання вимог підпункту І «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно статті 16 Закону, в частині надання документів на підтвердження наявності власних техніки та обладнання, повинен надати: оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі).
Учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 13.04.2021 № 30/21, надано оборотно-сальдову відомість, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання – Машина підмітальна Karcher S 650 у кількості 2 шт.
Крім того, Машина підмітальна Stiga SWP 475 у кількості 3 шт – відсутня в наданій оборотно-сальдовій відомості.
Замовником чітко було сформульовано вимогу та оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 13.04.2021 № 30/21.
Відповідно до пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Підстави подання інших документів, не зазначених у повідомленні, не вбачаються.
Надання інших документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, не визначених в повідомленні, Законом не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
незаконна дискваліфікація
Номер:
ee6a4d880ca043349a2c05769f8f5089
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.c4
Назва:
незаконна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом №41-13/21 від 29.04.2021 розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі-Замовник) встановлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Клінінг-Про» (далі – Скаржник) не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Перелік тендерних пропозицій: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ГРУП", ТОВ "І Н В А Й Т", ТОВ ВІАЙТЕК Україна, ПП "Клінінг-Про", ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП", ТОВ "КРІСТ СЕРВІС", ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ".
У якості підстав прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено таке: Учасником порушено вимогу пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 20.04.2021 № 136/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації.
1. Учасником листом від 20.04.2021 № 136/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» в табличні формі надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі: пп. 10 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Засіб для догляду за меблями Queco. Польща. пп. 12 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща. При цьому, Учасник по кожному з цих пунктів засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років. Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 20.04.2021 № 136/04/2021.
2. Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 20.04.2021 № 136/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
3. В складі тендерної пропозиції учасника є Сертифікат від 16.04.2018 №UA.08.002.475 з Додатком №1 до Сертифікату №UA.08.002.475 на мийні засоби ТМ Queco, з терміном дії 15.04.2021. Таким чином, строк дії зазначеного документу закінчився до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 21 квітня 2021 17:00 та такий документ не може бути підтвердженням по підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 20.04.2021 № 136/04/2021, чим порушено вимоги пункту 5 додатку 3 Тендерної документації.
Скаржник не погоджується з вищезгаданими доводами Замовника за таких підстав:
ДОДАТОК №3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА тендерної документації містить таку вимогу:
4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, підголівники, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації.
5. Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації.
По пункту 1: Наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 містить інформацію про такі об’єкти експертизи: концентрат для прибирання всіх типів підлог, засіб для миття скла та дзеркал (зелене яблуко), універсальний засіб для чищення ванної кімнати, універсальний миючий засіб для кухні, універсальний засіб для догляду за меблями, країна-виробник Польща, заявник експертизи ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА». У складі тендерної пропозиції також надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів виробника мийного засобу або уповноваженого представника ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА» від 26.12.2019, яка підтверджує, що всі вищеперелічені засоби з їх описом належать до торгової марки (ТМ) Queco. Таким чином, будь-які сумніви щодо правильних найменувань та торгової марки цих засобів відсутні.
Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
По пункту 2: наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень). Так, зокрема, у тексті цього висновку зазначено: «Об’єкт експертизи ЕКО засіб для чищення сантехніки та кахлю ТМ «TORTILLA», заявник експертизи ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД». Цей засіб призначений для видалення мінеральних забруднень, про що є інформація у його технічних характеристиках, які наявні у вільному доступі у документах виробника.
Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
По пункту 3: вимог щодо строку дії Сертифікату тендерна документація Замовника, у тому числі і пункт 5 Додатку 3, не містить.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ПП Клінінг-Про
Пов'язані документи:
Замовник
- ТОВ клінінг про відхилення вимоги поїзди.docx 05.05.2021 16:54
Дата подачі:
30.04.2021 16:14
Вирішення:
ТОВ «Клінінг Про»
Вашу вимогу від 30.04.2021 № UA-2021-02-15-004458-a.c4, уважно розглянуто Замовником та повідомляється наступне.
Згідно Вашої вимоги по пункту 1: Наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 містить інформацію про такі об’єкти експертизи: концентрат для прибирання всіх типів підлог, засіб для миття скла та дзеркал (зелене яблуко), універсальний засіб для чищення ванної кімнати, універсальний миючий засіб для кухні, універсальний засіб для догляду за меблями, країна-виробник Польща, заявник експертизи ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА». У складі тендерної пропозиції також надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів виробника мийного засобу або уповноваженого представника ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА» від 26.12.2019, яка підтверджує, що всі вищеперелічені засоби з їх описом належать до торгової марки (ТМ) Queco. Таким чином, будь-які сумніви щодо правильних найменувань та торгової марки цих засобів відсутні. Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
Тендерною Документацією Замовника передбачено:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка: *У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний). Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, підголівники, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації.
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про:
1) найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічних завдань;
2) комплектацію санвузлів витратними матеріалами (у т.ч. туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів);
3) комплектацію поїздів підголівниками.
Учасником надано лист від 20.04.2021 № 136/04/2021, в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» в табличні формі надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі:
пп. 10 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Засіб для догляду за меблями Queco. Польща.
пп. 12 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща.
Учасник по кожному з цих пунктів засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років.
Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco.
В зв’язку з цим, інформація зазначена в листі не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» згідно листа від 20.04.2021 № 136/04/2021.
Вказане не відповідає пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 20.04.2021 № 136/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 1 Замовник не погоджується.
Згідно Вашої вимоги по пункту 2: наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень). Так, зокрема, у тексті цього висновку зазначено: «Об’єкт експертизи ЕКО засіб для чищення сантехніки та кахлю ТМ «TORTILLA», заявник експертизи ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД». Цей засіб призначений для видалення мінеральних забруднень, про що є інформація у його технічних характеристиках, які наявні у вільному доступі у документах виробника. Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
Тендерною Документацією Замовника передбачено:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, підголівники, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації.
Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
Так, учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 20.04.2021 № 136/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 2 Замовник не погоджується.
Згідно Вашої вимоги по пункту 3: вимог щодо строку дії Сертифікату тендерна документація Замовника, у тому числі і пункт 5 Додатку 3, не містить.
В складі тендерної пропозиції учасника є Сертифікат від 16.04.2018 №UA.08.002.475 з Додатком №1 до Сертифікату №UA.08.002.475 на мийні засоби ТМ Queco, з терміном дії 15.04.2021.
Наявність екологічного сертифікату та знака екологічного маркування у поєднанні з номером екологічного сертифіката на етикетці, пакуванні в рекламних матеріалах є доказами того, що засіб пройшов компетентне оцінювання і підтвердив відповідність встановленим критеріям згідно з ISO 14024. З переліком чинних сертифікатів, виданих українським органом з екологічного маркування, можна ознайомитись на сайті http://www.ecolabel.org.ua/ в розділі Реєстр сертифікатів.
Строк дії зазначеного документу закінчився до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 21 квітня 2021 17:00 та такий документ не може бути підтвердженням по підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 20.04.2021 № 136/04/2021, так як є недійсним на дату подання тендерної пропозиції.
Крім того, термін дії екологічного сертифікату 3 роки.
Враховуючи вищевикладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 2 Замовник не погоджується.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника Замовником відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a0e5d1249ef949049d8d9ef35dc4ce7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.b3
Назва:
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом від 29.04.2021 Приватне підприємство «Клінінг-Про» дискваліфіковано незаконно, висновки про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації зроблено на підставі поверхово вивчених документів учасника з ознаками упередженого ставлення замовника до учасника. Так, замовником зазначено наступне:
Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
5.1. Учасником порушено вимогу пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 20.04.2021 № 136/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації. Учасником листом від 20.04.2021 № 136/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» в табличні формі надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі: пп. 10 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Засіб для догляду за меблями Queco. Польща. пп. 12 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща. При цьому, Учасник по кожному з цих пунктів засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років. Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 20.04.2021 № 136/04/2021
Доводи учасника: у тексті згаданого висновку є лише назви засобів, а назва торгової марки цих же засобів міститься у наданій Декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів, виданої 26.12.2019. Таким чином замовник розглядом цих двох документів у сукупності має реальну можливість визначити і торгову марку і назву усіх запропонованих засобів ТМ Queco.
Слід окремо зазначити, що вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника викладено так: “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.»
Таким чином, про обов’язкову наявність у цих висновках торгової марки або назви засобу не йдеться, а тому дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції через відсутність саме таких даних, є неправомірними і такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення Замовника, викладене у протоколі від 29.04.2021 (без підпису і номеру), про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Клінінг-Про»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 13:08
Опис причини скасування:
суттєві помилки у тексті, які впливають на зміст
Дата скасування:
30.04.2021 16:12
Вимога
Відкликано скаржником
незаконне відхилення Учасника
Номер:
ac5ad952b25443cb9deca7089fb506fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-15-004458-a.b2
Назва:
незаконне відхилення Учасника
Вимога:
Протоколом від 29.04.2021 Приватне підприємство «Клінінг-Про» дискваліфіковано незаконно, висновки про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації зроблено на підставі поверхово вивчених документів учасника з ознаками упередженого ставлення замовника до учасника. Так, замовником зазначено наступне:
Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
1. Учасником листом від 16.04.2021 № 106/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі: пп. 4 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 6 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 9 листа – ТМ Queco. Засіб для миття скла та дзеркал Queco. Польща. пп. 10 листа – ТМ Queco. Засіб для кухні Queco. Польща. пп. 11 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. пп. 13 листа – ТМ Queco. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща. пп. 18 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. При цьому, Учасник по кожному пункту засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років. Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 4, 6, 9, 10, 11, 13 та 18 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021.
Доводи учасника: у тексті згаданого висновку є лише назви засобів, а назва торгової марки цих же засобів міститься у наданій Декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів, виданої 26.12.2019. Таким чином замовник розглядом цих двох документів у сукупності має реальну можливість визначити і торгову марку і назву усіх запрпонованих засобів ТМ Queco.
2. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
Доводи учасника: у згаданому висновку № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 чітко зазначено назву ЕКО-засобу, а саме: «ЕКО засіб для чищення сантехніки та кахлю ТМ «TORTILLA».
Слід окремо зазначити, що вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника викладено так: “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.»
Таким чином, про обов’язкову наявність у цих висновках торгової марки або назви засобу не йдеться, а тому дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції через відсутність саме таких даних, є неправомірними і такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення Замовника, викладене у протоколі від 29.04.2021 (без підпису і номеру), про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Клінінг-Про»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 12:59
Опис причини скасування:
помилки в тексті
Дата скасування:
30.04.2021 13:02