• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт складів господарського двору Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

1 453 107.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 270.00 UAH
Період уточнення: 10.02.2021 19:07 - 16.02.2021 10:00
Відповідь надана

Надання роз'яснень положень проєкту договору, усунення невідповідностей

Номер: 8c1ecedeed3e4057a29c3badcd69a8ac
Дата опублікування: 15.02.2021 19:36
Опис: Пунктом 4.4.2. проєкту Договору передбачено можливість залучення до виконання робіт субпідрядників згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в обсязі що не перевищує 20 відсотків від загальної вартості договору. Водночас пунктом 7.1. проєкту Договору зазначено, що Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників, при цьому Підрядник зобов'язаний виконати не менше 60 відсотків робіт за Договором. 60 відсотків це також не менше 60 відсотків. Якщо на Вашу думку в договорі немає жодних розбіжностей, то надайте відповідь, хто буде виконувати залишковий обсяг робіт, якщо субпідрядник виконає 20%, а підрядник 60%.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Ще раз наголошуємо Вам на тому, що жодних розбіжностей у проекті договору в частині залучення до виконання робіт субпідрядників не має. Підрядник має право залучити до виконання робіт субпідрядників в обсязі що не перевищує 20 відсотків від загальної вартості договору, але при цьому Підрядник зобов'язаний виконати не менше 60 відсотків робіт за Договором. Термін «загальна вартість договору» та термін «виконання робіт» (у відсотковому значенні) мають різне змістовне навантаження.
Дата відповіді: 16.02.2021 10:03
Відповідь надана

Надання роз'яснень положень оголошення

Номер: 15e9508098584bd8925efe0844aceb76
Дата опублікування: 15.02.2021 19:35
Опис: Просимо обґрунтувати надання учасником у складі пропозиції довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку та одночасного надання у складі пропозиції довідки (листа, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Зазначені документи вимагаються для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України, а також довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку. Дані документи підтверджують, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови виконання робіт. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків видача таких довідок здійснюється через електронний документообіг.
Дата відповіді: 16.02.2021 10:03
Відповідь надана

Про обмеження конкурентності

Номер: ca5a7dae54a94a56af4280730bc1ce7a
Дата опублікування: 15.02.2021 09:26
Опис: Шановна, уповноважена особа, уважно вивчивши зміст оголошення виникло декілька запитань стосовно доцільності деяких пунктів зазначених в розділі «ІНША ІНФОРМАЦІЯ», які ускладнюють подання пропозиції учасниками і призводять до обмеження конкуренції та можливості зловживання з боку посадової особи Замовника. А саме, поясніть з якою метою : 1) обмежується можливість в якості підтвердження досвіду роботи надання тільки договорів з капітального ремонту, і чому не можна надавати аналогічні договори, які підпадають до більш відповідального класифікатору закупівель, наприклад – реконструкція; 2) збираються персональні данні працівників учасника, і хто буде нести відповідальність за їх оприлюднення, якщо працівник не надає надає на це згоди; 3) вимагається дотримання певної форми позитивного відгуку від замовника робіт аналогічного договору; 4) вимагається необхідність надання довідок, з усіх банківських установ, де відкриті рахунки Учасників, якщо для розрахунків достатньо одного поточного рахунку; 5) вимагається надання довідки (листа) від державної податкової служби про всі рахунки Учасника, якщо це не впливає на якісні чи технічні характеристики предмета закупівлі ; 6) зазначається необхідність подання документів, датованих не раніше дати публікації оголошення і як це може впливає на якісні чи технічні характеристики предмета закупівлі , особливо, якщо документ необхідно надавати від іншої установи чи організації; Прошу переглянути та видалити всі ці обмеження з оголошення про спрощену закупівлю.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення статті 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. В той же час, зазначене Вами твердження «1) обмежується можливість в якості підтвердження досвіду роботи надання тільки договорів з капітального ремонту, і чому не можна надавати аналогічні договори, які підпадають до більш відповідального класифікатору закупівель, наприклад – реконструкція;» є хибним, та свідчить в свою чергу про те, що Вами не достатньо уважно було вивчено зміст оголошення, оскільки зміст оголошення передбачає визначення терміну «аналогічний договір». Щодо решти перелічених Вами так званих «обмежень», повідомляємо, що перелічені вимоги жодним чином не обмежують учасників та не призводять до їх дискримінації. Небажання Учасника або неспроможність такого Учасника підготувати належним чином згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі документи пропозиції, або так само отримати такі документи у інших підприємств, установ, організацій (в межах їх компетенції) не означає, що замовником встановлені дискримінаційні вимоги або вимоги що обмежують конкуренцію. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.02.2021 10:03
Відповідь надана

Вимога про вилучення надмірних вимог

Номер: 82fe04e61f674131be55da35de35c232
Дата опублікування: 14.02.2021 15:20
Опис: Пунктом 14.2.4. Оголошення визначено вимогу про надання копії аналогічного договору, інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель. Ця вимога є неправомірною у зв’язку із тим, що обов’язок розміщення інформації про укладені договори про закупівлю покладено на уповноважену особу/тендерний комітет Замовника та Учасники не можуть відповідати за порушення законодавства у сфері закупівель Замовника в частині публікації чи не публікації відповідної інформації у системі закупівель у відповідності до діючого законодавства. Тому факт відсутності інформації про аналогічний договір у електронній системі закупівель не може порушувати права потенційних учасників на можливість бути обраними в якості переможця закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, в частині підтвердження відповідності учасника вимозі щодо виконання аналогічного договору залишається без змін.
Дата відповіді: 15.02.2021 20:11
Відповідь надана

Надання роз'яснень положень проєкту договору, усунення невідповідностей

Номер: e51b91b8e13c48b39a6bbffa9fd954d1
Дата опублікування: 14.02.2021 00:39
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно реалізації п. 4.3.3. Договора, а саме яким чином потрібно реалізувати зобов’язання Підрядника щодо забезпечення Об'єкта охороною (огородження, освітлення тощо), електроенергією, водопостачанням. Окрім цього, пунктом 4.4.2. проєкту Договору передбачено можливість залучення до виконання робіт субпідрядників згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в обсязі що не перевищує 20 відсотків від загальної вартості договору. Водночас пунктом 7.1. проєкту Договору зазначено, що Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників, при цьому Підрядник зобов'язаний виконати не менше 60 відсотків робіт за Договором. Просимо узгоити розбіжності та внести зміни до проєкту договору.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Стосовно зобов’язань підрядника в частині забезпечення Об'єкта охороною (огородження, освітлення тощо), електроенергією, водопостачанням, вжиття інших необхідних заходів щодо матеріально-технічного забезпечення будівництва, то даний обов’язок згідно проекту договору підряду покладається безпосередньо на підрядника, який в свою чергу на власний розсуд, власними силами та у законний метод і спосіб зобов’язаний забезпечити виконання даних зобов’язань. Щодо залучення до виконання робіт субпідрядників, то одних розбіжностей у проекті договору в частині залучення субпідрядників не має. Підрядник має право залучити до виконання робіт субпідрядників в обсязі що не перевищує 20 відсотків від загальної вартості договору, але при цьому Підрядник зобов'язаний виконати не менше 60 відсотків робіт за Договором.
Дата відповіді: 15.02.2021 19:13
Відповідь надана

Вимога про вилучення надмірних вимог

Номер: acf173b85d5e48a7bbfe97139e9ebda4
Дата опублікування: 13.02.2021 22:57
Опис: Звертаємось з вимогою викладення додатку 2 до оголошення – проєкту Договору у форматі Word або іншому редагуємому форматі або вилучення вимоги надання заповненого проєкту договору учасником. Вимога надання у складі пропозиції проєкту договору, складеного та заповненого учасником (в тому числі з банківськими та іншими реквізитами сторін) у відповідності до додатку 2 оголошення є надмірною, не маючою інформативного чи будь-якого підтвердного характеру, необґрунтованою та принаймні висловлює неповагу до потенційного учасника у зв’язку із незаповненням обов’язкових реквізитів договору самим Замовником (найменування Замовника, особа підписант від Замовника, назва робіт за договором, місцезнаходження об’єкта, місцезнаходження та банківські реквізити Замовника). Окрім цього, просимо обґрунтувати надання учасником у складі пропозиції довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку та одночасного надання у складі пропозиції довідки (листа, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної статті доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю згідно даної спрощеної закупівлі знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлене у машинозчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли до оголошення окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі згідно ст. 10 Закону.
Дата відповіді: 15.02.2021 18:59