• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт складів господарського двору Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

1 453 107.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 270.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2021 19:07 - 16.02.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1e7849ec73ac41e4ab97272e8ec60dfa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.a6
Назва: Оскарження щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Просимо роз’яснити рішення, згідно протоколу б/н від 05.03.2021 року, щодо відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» на закупівлю «Капітальний ремонт складів господарського двору Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» Першою підставою для відхилення тендерної пропозиції є відсутність в тендерній документації згоди суб’єкта персональних даних уповноваженої особи учасника закупівлі. В тендерній документації не наведено зразок згоди на обробку персональних даних, тому згода уповноваженої особи підтверджується в довідці про наявність працівників с підписом фізичної особи про згоду на обробку персональних даних. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції є надання у складі документів пропозиції учасника проекта договору заповненого не в повному обсязі, тому просимо надати детальні роз′яснення, щодо неповного обсягу заповнення проекту договору викладеного учасником закупівлі, а саме, які реквізити договору не були заповненні в проекті договору. Виходячи з вищевикладеного, прошу переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником відповідно до абз. 2 частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надається наступна інформація. Відповідно до умов пункту п. 14.2.1. розділу «Інша інформація» форми оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається надання учасником переліку документів, які підтверджують повноваження відповідної особи (осіб) щодо підпису документів пропозиції учасника. Такі документи передбачені як для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, так і для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, а також для фізичних осіб-підприємців та/або їх представників. Умовами цього ж пункту передбачається, що саме особа (особи), яка (які) уповноважені учасником підписувати документи пропозиції та повноваження якої (яких) підтверджуються згідно наданих вищезазначених документів повинна скласти та надати у складі пропозиції згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. Зазначена умова оголошення передбачає надання окремої згоди суб’єкта персональних даних від особи (осіб), яку (яких) уповноважено підписувати від імені учасника документи пропозиції, тобто надання такої згоди у вигляді окремого документу, який, в свою чергу, відсутній у складі документів Вашої пропозиції. В той же час, пунктом 14.3.3. форми оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога до змісту документу, який має бути наданий учасником у складі пропозиції для підтвердження наявності в учасника працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме до довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт передбачених оголошенням. Зазначена вимога передбачає складення учасником вищевказаної довідки з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та передбачає обов’язкове розміщення у такій довідці особистих підписів відповідних працівників та/або виконавців, які зазначені у такій довідці, з метою засвідчення згоди цих працівників на використання їх персональних даних про проведенні закупівлі. Водночас, зміст вимоги пункту 14.3.3. оголошення не передбачає складення згоди суб’єкта персональних даних та надання такої згоди у складі пропозиції, а передбачає лиш засвідчення такої згоди шляхом розміщення особистого підпису особи у відповідній довідці. Щодо надання у складі пропозиції проекту договору заповненого не в повному обсязі. Пунктом 14.5. форми оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник надає у складі пропозиції проект договору, складений та заповнений учасником (в тому числі з банківськими та іншими реквізитами сторін) у відповідності до додатку 2 цього оголошення та умов цієї закупівлі. Наданий у складі Вашої пропозиції проект договору не містить зазначеної інформації щодо строку виконання робіт, який передбачений умовами закупівлі, не містить зазначеної інформації щодо строку умов оплати, які передбачені умовами закупівлі, а також не містить інформації щодо тривалості гарантійного строку на виконані роботи. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.03.2021 19:13
Вимога
Вирішена

Про недоцільність та необгрунтованість вимоги

Номер: 056cdf0106ca47078f647ddab604d4de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.a5
Назва: Про недоцільність та необгрунтованість вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 14.5. Учасник , для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі учасник повинен надати у складі пропозиції довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку. Вважаємо що це необґрунтована вимога, так як розрахунки між сторонами договору здійснюються тільки через поточні рахунки, зазначені в договорі, тому не має потреби Замовнику в інформації про всі наявні відкриті рахунки Учасника. Вимагаємо внести зміни в ОГОЛОШЕННЯ , та видалити вимогу про надання у складі пропозиції Учасника необгрунтованих документів, а самє довідок з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Зазначені документи вимагаються для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України, а також довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку. Дані документи підтверджують, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови виконання робіт. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків видача таких довідок здійснюється через електронний документообіг.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Про необгрунтованість вимог

Номер: c546f0febead494e8b1925f77ddac49b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.a4
Назва: Про необгрунтованість вимог
Вимога:
Відповідно до пункту 14.7.2. розділу «Інша інформація» оголошення проведення спрощеної закупівлі Додатково до документів, що передбачені згідно оголошення, учасник повинен надати у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України. Крім того Згідно п. 14.1.1. розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається, щоб документи, необхідність подання яких передбачена у складі пропозиції, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель. Довідки (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України може ускладнити завчасну подачу пропозиції, так, як Державної податкової служби України має свої регламенти та строки надання відповідей на запити про таку інформацію. Вважаємо, що ця вимога необґрунтована, та має на меті тільки ОБМЕЖИТИ КОНКУРЕНЦІЮ та ускладнити підготовку документів, що вимагається додавати до пропозиції, через фактори, які не залежать від волі учасників. Вимагаю видалити ці положення ОГОЛОШЕННЯ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Зазначені документи вимагаються для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України, а також довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку. Дані документи підтверджують, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови виконання робіт. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків видача таких довідок здійснюється через електронний документообіг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про порушення законодавства

Номер: e3dc74e89aa74e589e70fd99b21082b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.a3
Назва: Про порушення законодавства
Вимога:
Шановна уповноважена особа замовника, враховуючи вашу відповідь від 12.02.21, на вимогу UA-2021-02-10-013726-a.c1, наголошую, Ви вимагаєте від учасника надати згоду від працівників на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Проте, замовник, висуваючи таку вимогу, сам ГРУБО ПОРУШИВ норми Закону України "Про захист персональних даних" стосовно своїх обов'язків щодо збору та обробки персональних даних учасників. Зокрема, відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"). Проте, оголошення НЕ МІСТИТЬ відомостей щодо сформульованої замовником спрощеної процедури відповідно до законодавства МЕТИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ учасників процедури чи їх працівників, що є законодавчою підставою учасникам не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, замовник, всупереч вимог абзацу третього статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" НЕ ЗАЗНАЧИВ в тендерній документації СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ ЙОМУ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником. Також замовник, порушуючи вимоги частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", НЕ ПОВІДОМИВ в оголошенні учасників "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Отже, відсутність в оголошенні обов’язкових, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", умов отримання замовником спрощеної процедури згоди від учасників на оброблення їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; склад персональних даних; визначеної процедури оброблення персональних даних, є законодавчою підставою для учасників спрощеної процедури не надавати згоди на обробку персональних даних. Крім того, наявність в оголошенні такої вимоги до учасників щодо надання згоди на обробку персональних даних є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки створює передумови для відхилення пропозиції того з учасників, який відповідно до зазначених вище законодавчих підстав не надасть згоди на обробку персональних даних. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО зазначене положення ОГОЛОШЕННЯ про спрощену процедуру ВИКЛЮЧИТИ як таке, що СУПЕРЕЧИТЬ Закону України "Про захист персональних даних".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання учасником у складі пропозиції довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом (досвід роботи, тощо), та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками та/або виконавцями, зазначеними в довідці про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А також вимога про те, що довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання робіт передбачених цим оголошенням, та подається у складі пропозиції згідно вимог цього оголошення, має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», тобто в зазначеній довідці напроти прізвища, ім’я та по-батькові працівника/виконавця повинен бути розміщений особистий підпис такої особи, що засвідчує згоду на використання її персональних даних при проведенні даної закупівлі, залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про ускладнення виконанання певних вмимог Замовника

Номер: 235106847c88438e93f8bd80e1039623
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.c2
Назва: Про ускладнення виконанання певних вмимог Замовника
Вимога:
Відповідно до п 14.5. Оголошення про спрощену процедуру Учасник надає у складі пропозиції проект договору, складений та заповнений учасником (в тому числі з банківськими та іншими реквізитами сторін) По перше, заповнити проект договірe, який викладений в додатку ускладнено тим, що він розміщений у вигляді графічного файлу дуже поганої якості, крім того, в поля для зазначення Найменування Учасника; вартості робіт; реквізитів сторін, тощо не можливо вмістити прописом від руки повну інформацію, що стосується умов договору, що в свою чергу може призвести до дискваліфікації учасника за формальним ознаками. Вимагаємо видалити вимогу заповнення Учасником проекту договору, або викласти проект договору у форматі текстового редактора - Документ Microsoft Office Word для можливості його коректного заповнення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної статті доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю згідно даної спрощеної закупівлі знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлене у машинозчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли до оголошення окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі згідно ст. 10 Закону. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про виключення вимог, що приводять до дискримінації учасників

Номер: 4eebc79952fb48e0b6c2b546c1b89cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-10-013726-a.c1
Назва: Про виключення вимог, що приводять до дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до п. 14.2.3. оголошення учасник повинен надати наступні документи Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом (досвід роботи, тощо), та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками та/або виконавцями, зазначеними в довідці про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, або цивільно-правові договори (угоди), тощо. Крім того пунктом 14.3.3. оголошення передбачається, що Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання робіт передбачених цим оголошенням, та яка подається у складі пропозиції згідно вимог цього оголошення, має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», тобто в зазначеній довідці напроти прізвища, ім’я та по-батькові працівника/виконавця повинен бути розміщений особистий підпис такої особи, що засвідчує згоду на використання її персональних даних при проведенні даної закупівлі. Наше підприємство має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, потрібні для виконання робіт з капітального ремонту, проте, працівники можуть не надати згоди на оприлюднення документів, що містять їхні персональні данні, а оприлюднення документів з інформацією про особу, без її згоди на обробку персональних даних підпадає під кримінальну відповідальність. Наведені вище умови тендерної документації (у разі відмови працівників учасника від оприлюднення персональних даних) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі, що порушує статтю 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести зміни в документацію закупівлі, та виключити дискримінаційні вимоги з оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону замовником надається наступна інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Стаття 1 Закону містить визначення основних термінів, які вживаються у Законі. Так, згідно пункту 31 ст. 1 Закону ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - документація щодо умов проведення ТЕНДЕРУ, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; згідно пункту 32 ТЕНДЕРНА пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ подає замовнику відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. В той же час, зазначена стаття містить ряд визначень, які безпосередньо стосуються спрощеної закупівлі, яка в свою чергу не є ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ (тендером), що передбачені ст. 13 Закону. Отже, як наслідок, терміни «тендерна документація», «тендерна пропозиція», «процедура закупівлі», тощо не мають жодного відношення до даної СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Звертаємо Вашу увагу, що дана СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ проводиться замовником у відповідності до ст. 14 Закону. Зазначена стаття не містить жодних вимог щодо розроблення замовником тендерної документації, а передбачає виключно оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі з обов’язковим зазначенням інформації, що передбачена ч. 3 ст. 14 Закону. В той же час, щодо Вашого звернення «Про виключення вимог, що приводять до дискримінації учасників», доводимо до Вашого відома, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур/спрощених закупівель – це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які не суперечить законодавству. Обставини викладені у Вашій вимозі, свідчать лише про небажання Вас як учасника готувати належним чином документи пропозиції, що є виключно суб’єктивним фактором, що залежить виключно від Вашої волі, а не від умов передбачених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, Вами не доведено неможливості надання відповідної довідки складеної в довільній формі про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розміщеними особистими підписами таких осіб, що засвідчує згоду на використання персональних даних таких осіб при проведенні даної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не може бути задоволеною. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні