• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об'єкту "Капітальний ремонт шаф управління зовнішнім освітленням у м.Бахмут"

Тендерні пропозиції викладаються українською мовою

Завершена

1 456 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 281.90 UAH
Період уточнення: 10.02.2021 14:27 - 16.02.2021 14:05
Без відповіді

Чи передбачено пуско наладжувальні роботи

Номер: 31dd136ab04942799ef4a6b9c68271a2
Дата опублікування: 16.02.2021 14:03
Опис: Чи передбачено пуско наладжувальні роботи. Чи потрібні протоколи випробувань, якщо не передбачено матеріал для заземлення шафи І-710/ЯОУ
Без відповіді

Ящик управління

Номер: 9407048ee4584cb5bfe3fccb5412030e
Дата опублікування: 16.02.2021 14:03
Опис: 2. Ящик управлінняч ЯУО має на передній панелі кнопки управління та індикації. Згідно дефектного акту ЯУО монтується на Ж/Б опору СВ за допомогою хомута. Чи має вільний доступ пересічний громадянин?
Без відповіді

Лічильник

Номер: afb08b010a42470f95edf5def9db5b90
Дата опублікування: 16.02.2021 14:02
Опис: Якщо лічильник монтується в окремому ящику, за чий рахунок буде виконуватись підключення до ЯОУ, якщо матеріалів для цієї роботи не передбачено в дефектному акті.
Відповідь надана

Огляд об’єкта

Номер: 06fc5fe244eb4222bfc3a82270031d6f
Дата опублікування: 15.02.2021 17:19
Опис: Доброго дня, шановний Замовник! Виходячи з наданого технічного завдання, всі умови та обставини надання послуги та їх обсяги зрозумілі та не створюють додаткових уточнюючих запитань. Операючись на багаторічний досвід в сфері електромонтажних робіт, не бачимо сенсу здійснювати виїзд на об’єкт для попереднього його огляду. Чи є можливим замість довідки про огляд об’єкту надання гарантійного листа щодо огляду об’єкту після оголошення переможця за результатами закупівлі. Із Львівської області дуже далеко їхати (понад 2500 км), тому слід вважати цю вимогу дискримінаційною для учасників із віддалених областей! У разі ігнорування даної вимоги Вашу тендерну документацію буде оскаржено в постійно діючій Адміністративній Колегії Антимонопольного Комітету України!!!
Відповідь: Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Дата відповіді: 16.02.2021 10:31