-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яловичина б/к охолоджена
Завершена
619 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 098.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 098.75 UAH
Період уточнення:
09.02.2021 18:52 - 10.03.2021 00:00
Відповідь надана
сортність товару
Номер:
a16fdb8e379b471c96811c030a5de683
Дата опублікування:
12.02.2021 13:36
Опис:
Ви вимагаєте у своей тендерной документації замість детального опису предмету закупівлі Яловичина б/к виготовленого з яловичини 1 категорії, 10 працівників та три автотранспортних засоба з кожного Учасника. При цьому в опису товару не вказана його сортність, так як саме це впливає на ціну предмету закупівлі.
Запит: 1. Прошу вказати сорт м'яса якє плануєте закуповувати (сорт, це частини туши)?
2. Перерахувати частини туші, які плануєте закуповувати?
3. Як це будє контролюватися?
4. Як це будє записано у декларації виробника?
Відповідь:
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Яловичина б/к охолоджена - напівфабрикати крупнокускові натуральні з яловичини охолоджені виготовлені з яловичини 1 категорії. М’ясо без ознак пошкоджень та дефектів, відповідного кольору та запаху. Дозволяється до постачання тільки м’ясо тварин, забій яких здійснюється на бойні або м’ясокомбінаті, виготовлення та переробка на м’ясопереробному підприємстві або на потужностях з розбирання та обвалювання м’яса, які мають відповідний експлуатаційний дозвіл. Забороняється постачати м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю.
Якість та терміни реалізації продукції (яловичини б/к охолодженої) повинна відповідати нормам Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Наказу МОЗ України «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» № 2205 від 25.09.2020 р.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
16.02.2021 14:18
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
6c858114571040948d45cbc5e6140d72
Дата опублікування:
12.02.2021 13:19
Опис:
п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” вказано, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Ваши вимоги у тендернії документації про наявність трьох екипажів з девятьох працівників та десятого — комплектувальника, трьох автотранспортних засобів відносится до закупівлі послуг пов'язаних з постачанням товару. При вимогах 10 працівників та трьох автотранспортних засобів з Учасника робить вартість такої послуги з постачання яловичини більш ніж вартість самого товару.
Запитання: 1. Прошу Вас вказати що саме є предметом закупівлі, послуга з постачання або товар? 2. Чому саме Учасник — фізічна особа підприємець, який працює самостийно не має можливасти пройти кваліфікаційний відбір та стати Переможцем?
Відповідь:
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
З приводу кількості транспортних засобів повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а) п. 1 ч. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження матеріально-технічної бази, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт).
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації (далі - ТД) «Дислокація закладів управління освіти культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради», поставка товару буде здійснюватися до вісімнадцяти закладів освіти, серед яких дванадцять закладів загальної середньої освіти, один навчально-виховний комплекс та п’ять закладів дошкільної освіти (ясла-садків). Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Дергачі, а в інших населених пунктах, а саме: смт. Слатино, смт. Козача Лопань, с. Руська Лозова, с. Великі Проходи, с. Гоптівка, с. Безруки, смт. Прудянка, с. Цупівка
Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку виконає поставку товару, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів).
З приводу кількості працівників повідомляємо наступне:
Відповідно до пп. а ч. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних і одного комірника.
Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
У абз. 4 пп. а ч. 2 Розділу та пп. в ч. 2 Розділу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо запитання.
Дата відповіді:
16.02.2021 14:17
Відповідь надана
Тривалість робочого часу працівників закладів (18 закладів), а саме медичної сестри, комірника (кухаря).
Номер:
d0f1180526964a1b949a681b771574c7
Дата опублікування:
12.02.2021 12:19
Опис:
У розділу 6 тендерної документації вказано графік постачання Яловичини б/к охолодженої - у період з моменту підписання договору по 31.12.2021р.- 1 раз на тиждень з 6-00 до 13-00.
Згідно п. 1.35. та п. 4.4. наказу №298/227 від 17.04.2006 Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах продукти харчування та продовольчої сировини, які надходять до закладу приймає медична сестра та комірник (кухар). Тобто, о шостій годині ранку два працівника повинні бути на роботи.
Запитання:
1. Вказати час початку робочого дня вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря),вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
2. Вказати час закінчення робочого дня вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря), вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
3. Вказати тривалість робочого дня в годинах вищезазначених працівників, а саме медичної сестри, комірника (кухаря), вказаних у додатку 2 до тендерної документації (18 закладів);
4. Чому вищезазначені працівникі, а саме медична сестра, комірник (кухар) не взмозі прийняти продукцію протягом робочого дня, а саме з 8.00 до 16.00 годин? Вказати яким законодавством Ви керуєтесь, коли вимагаєте з Постачальника постачати продукти харчування (м'ясо яловичини) з 6.00 годин ранку до 13.00 годин за умовами, що Ви з цієї продукції готуєте дітям їжу на наступного дня.
Відповідь:
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
У Додатку № 2 до тендерної документації зазначена наступна інформація: Дислокація закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради.
Інформація щодо наступних працівників: кухар (комірник), медична сестра, у дислокації закладів управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської міської ради не зазначено. Що стосується графіку поставки товару, замовник зазначає терміни поставки, їх кількість у тиждень, час протягом якого будуть отримувати товар залежно від потреб самих закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти (дошкільних навчальних закладів)
Графік поставки з 6-00 год. по 13-00 год. є загальним та під час поставок буде деталізуватись залежно від потреб самих закладів.
Відповідно до. п. 6.1.3 Проекту договору, що викладений у Додатку № 3 до тендерної документації, замовник щосереди складає заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказує найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передає її Учаснику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку.
Зазначаємо, що відповідно до п. 6.3.1 Проекту Договору. учасник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки та у стані, встановленими цим Договором.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
16.02.2021 14:12