• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул.Калініна, 48а, Слов’янськ, Донецька обл.;4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: Донецька обл., місто Слов’янськ пров. Калініна 1 та отримання експертного звіту)

«Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул.Калініна, 48а, Слов’янськ, Донецька обл.;4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: Донецька обл., місто Слов’янськ пров. Калініна 1 та отримання експертного звіту)

Торги відмінено

355 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
Період уточнення: 09.02.2021 16:36 - 15.02.2021 00:00
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: 95bbc8628c984153a623a11e4ca184b8
Дата опублікування: 12.02.2021 14:43
Опис: Шановний замовнику. Відповідно до "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню є: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Виходячи з вищенаведеного переліку ліцензія на Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ. Також, відпоавдно до ст. 19 Закону України "Про архітектурну діяльність №687 від 20.05.1999 р."Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Враховуючи вищевикладене, просимо вимогу щодо наяності ліцензії виключити або скоригувати та викласти її як НЕ ОБОВЯЗКОВУ. З повагою.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що розділом п. 1.4 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (документ повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій). Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати оригінал або копію наказу ДСНС України з інформацією про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В той же час, розділом ІІІ та Додатоком №1 тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, Учасником надається лист-пояснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді: 15.02.2021 15:39
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 54e57a128a0b4337b074c55523e62b3b
Дата опублікування: 12.02.2021 09:36
Опис: У ТД наявна вимога надати Підтверджуючий документ (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 9001, 45001, 14001:2015 в сфері застосування «Проектування, монтаж та технічне обслуговування (огляд) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, систем протидимного захисту, систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), пристроїв блискавкозахисту на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.». Надається копія завірена відповідно до законодавства, у якості підтвердження дотримання Учасником норм чинного природоохоронного законодавства України під час надання послуг що є предметом закупівлі. При чому тут взагалі блискавкозахис, якщо тз не передбачається розроблення проекту на встановлення пристроїв блискавкозахисту? Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Читайте уважніше тендерну документацію та зміни, а також на попередні відповіді на звернення!
Дата відповіді: 12.02.2021 10:37
Відповідь надана

Щодо приведення у відповідність до законодавства строків

Номер: 9f0ded0c6ae944899f9ace96b837628d
Дата опублікування: 11.02.2021 15:14
Опис: Відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) та ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» термін проведення експертизи може складати 15 – 30 днів. Скільки часу Замовник відводить на розробку проектної документації, якщо виконання роботи передбачається з 15 по 31 березня 2021 р. Встановлення такого строку виконання робіт має ознаки корупційної діяльності і може свідчити про наявність повністю, або частково виконаної проектної документації в одного з учасників. Просимо зазначити реальні строки виконання робіт.
Відповідь: Відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) та ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» термін проведення експертизи може складати 15 – 30 днів. В свою зазначена чергу, постанова не містить умов щодо мінімального терміну виконання робіт/надання послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що термін надання послуг складає з дати підписання договору до 31 березня 2021 року, тобто понад 30 календарних днів, чого цілком достатньо для надання зазначених послуг, за умови достатнього кваліфікаційного рівня виконавців.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:41
Відповідь надана

Щодо обов'язкового огляду

Номер: caf0a3ab3c574f2eb8c5a115d63c1eeb
Дата опублікування: 11.02.2021 15:12
Опис: Просимо Вас скасувати вимогу щодо обов’язкового огляду об’єктів до проведення тендерних торгів. Вартість роботи можливо визначити на підставі вже наданих матеріалів відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.» Згідно збірників цін на проектні роботи для будівництва основним критеріем вартості робіт для систем протипожежного захисту є площа що захищається (див. Збірку № 60).
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що умова обов’язкового огляду Учасником об’єктів проектування обумовлена вимогами Додатку 5 «ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ДАНИХ ТА ВИМОГ» - ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», у відповідності до якого повинна бути виконана проектна документація згідно Додатку 3 тендерної документації. Кожен потенційний учасник може попередньо оглянути об’єкти в будь-який час передбачений правилами внутрішнього трудового розпорядку як робочий, а саме з 8:30 до 17:15 з понеділка по четвер, п’ятниця до 16:00. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці визначити реальний об’єм послуги ще до початку виконання робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 11.02.2021 18:42
Відповідь надана

Щодо умов огляду

Номер: 65116385192141c9a843b6a71b0a219a
Дата опублікування: 11.02.2021 15:11
Опис: Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції «Акт обстеження об’єкту», складений в довільній формі, підписаний керівником закладу освіти та уповноваженою особою учасника». Просимо змінити назву «Акт обстеження об’єкту» на «Акт огляду об’єкту», так як в період уточнень учасник не знає чи переможе він в торгах і не повинен проводити обстеження в повному обсязі, яке зазвичай виконується під час проектування. Також просимо замінити підписання цього акту керівником закладу освіти, на уповноваженого представника замовника, бо керівник може бути відсутній на місці під час проведення огляду об’єктів.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що у документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:44
Відповідь надана

Щодо вимог щодо деяких сертифікатів

Номер: 78446ca4c2784ed08489915ce1ab1a1d
Дата опублікування: 11.02.2021 15:10
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації в переліку «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» є вимога надати «Підтверджуючий документ (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 в сфері застосування…». Отримання сертифікату за ДСТУ ISO 14001:2015 є добровільним і не вимагається нормами діючого законодавства. Просимо скасувати цю вимогу, як таку що не відповідає діючим вимогам законодавства України та лобіює інтереси окремого учасника (який має цей сертифікат) та призводить до дискримінації інших учасників, що не відповідає п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Або просимо навести посилання на нормативно-правові акти України в яких зазначена обов’язковість отримання цього сертифікату.
Відповідь: Стосовно вимоги надання у складі пропозиції сертифікату системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, у документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:46
Відповідь надана

Щодо умов ISO

Номер: 7557838adf9f4a029244d9a64054fa2a
Дата опублікування: 11.02.2021 15:08
Опис: В п.2 Додатку 1 до тендерної документації присутня вимога надати «Підтверджуючі документи (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) …..». В частини 2  статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги надання документів. які підтверджують впровадження у Виконавця системи управління охороною  здоров’я та безпекою праці власних виробників. Отримання сертифікату за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) є добровільним і не вимагається нормами діючого законодавства. Просимо скасувати цю вимогу, як таку що не відповідає діючим вимогам законодавства України та лобіює інтереси окремого учасника (який має цей сертифікат) та призводить до дискримінації інших учасників що не відповідає п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Або просимо навести посилання на нормативно-правові акти України в яких зазначена обов’язковість отримання цього сертифікату.
Відповідь: На Ваше звернення, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «... інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». В свою чергу, стандарт системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) введений в дію у відповідності Наказу від 26.12.2019 № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів», є чинним на території України та не має обмежень щодо сфери застосування. Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів відповідності систем є стандартними характеристиками та вимогами та в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на сьогодняшній день є загальнодоступним і будь-яка компанія, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідний сертифікат, за умови відповідності зазначеному стандарту. Таким чином, вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату жодним чином не обмежує кількість потенційних Учасників та не створює дискримінаційних вимог. В той же час, наявність в учасників сертифікованої системи охорони здоров’я та безпеки праці підтверджує дотримання Учасником у своїй діяльності норм чинного стандарту, враховуючи значний обсяг робіт та стислий період надання послуг.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:47
Відповідь надана

Щодо окремих умов закупівлі

Номер: 79adfe7621f04d7dadbf505d8af83b87
Дата опублікування: 10.02.2021 15:58
Опис: 1. В п.2 Додатку 1 до тендерної документації присутня вимога надати «Підтверджуючі документи (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) …..». В частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги надання документів. які підтверджують впровадження у Виконавця системи управління охороною здоров’я та безпекою праці власних виробників. Отримання сертифікату за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) є добровільним і не вимагається нормами діючого законодавства. Просимо скасувати цю вимогу, як таку що не відповідає діючим вимогам законодавства України та лобіює інтереси окремого учасника (який має цей сертифікат) та призводить до дискримінації інших учасників що не відповідає п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Або просимо навести посилання на нормативно-правові акти України в яких зазначена обов’язковість отримання цього сертифікату. 2. В Додатку 1 до тендерної документації в переліку «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» є вимога надати «Підтверджуючий документ (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 в сфері застосування…». Отримання сертифікату за ДСТУ ISO 14001:2015 є добровільним і не вимагається нормами діючого законодавства. Просимо скасувати цю вимогу, як таку що не відповідає діючим вимогам законодавства України та лобіює інтереси окремого учасника (який має цей сертифікат) та призводить до дискримінації інших учасників, що не відповідає п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Або просимо навести посилання на нормативно-правові акти України в яких зазначена обов’язковість отримання цього сертифікату. 3. Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції «Акт обстеження об’єкту», складений в довільній формі, підписаний керівником закладу освіти та уповноваженою особою учасника». Просимо змінити назву «Акт обстеження об’єкту» на «Акт огляду об’єкту», так як в період уточнень учасник не знає чи переможе він в торгах і не повинен проводити обстеження в повному обсязі, яке зазвичай виконується під час проектування. Також просимо замінити підписання цього акту керівником закладу освіти, на уповноваженого представника замовника, бо керівник може бути відсутній на місці під час проведення огляду об’єктів. 4. Просимо Вас скасувати вимогу щодо обов’язкового огляду об’єктів до проведення тендерних торгів. Вартість роботи можливо визначити на підставі вже наданих матеріалів відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.» Згідно збірників цін на проектні роботи для будівництва основним критеріем вартості робіт для систем протипожежного захисту є площа що захищається (див. Збірку № 60). 5. Відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) та ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» термін проведення експертизи може складати 15 – 30 днів. Скільки часу Замовник відводить на розробку проектної документації, якщо виконання роботи передбачається з 15 по 31 березня 2021 р. Встановлення такого строку виконання робіт має ознаки корупційної діяльності і може свідчити про наявність повністю, або частково виконаної проектної документації в одного з учасників. Просимо зазначити реальні строки виконання робіт.
Відповідь: На Ваше звернення, повідомляємо, щодо поставлених запитань відповіді вже надані.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:52
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: cb9a0bc9900543c2b79d32c6a1479d3e
Дата опублікування: 10.02.2021 14:50
Опис: Шановний замовнику. Просимо надати роз'яснення: для яких цілей неохдідно надати «Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» де чітко визначено вид ліцензії і міститься чіткий перелік видів робіт, а саме: проектування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуації людей; - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; -спостерігання за системами протипожежного захисту та інше."? ( додаток 3 пунк 8)
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що розділом п. 1.4 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (документ повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій). Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати оригінал або копію наказу ДСНС України з інформацією про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В той же час, розділом ІІІ та Додатоком №1 тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, Учасником надається лист-пояснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:40
Відповідь надана

сертифікат

Номер: 3642d47abd6d4755be2523e7a0512a28
Дата опублікування: 10.02.2021 00:06
Опис: Навіщо , чим обумовленно та регламентовано наявність вимоги - наявніст (сертифікату) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) в сфері застосування «Проектування, монтаж та технічне обслуговування (огляд) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, систем протидимного захисту, систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), пристроїв блискавкозахисту на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.»
Відповідь: На Ваше звернення, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «... інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». В свою чергу, стандарт системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) введений в дію у відповідності Наказу від 26.12.2019 № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів», є чинним на території України та не має обмежень щодо сфери застосування. Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів відповідності систем є стандартними характеристиками та вимогами та в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на сьогодняшній день є загальнодоступним і будь-яка компанія, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідний сертифікат, за умови відповідності зазначеному стандарту. Таким чином, вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату жодним чином не обмежує кількість потенційних Учасників та не створює дискримінаційних вимог. В той же час, наявність в учасників сертифікованої системи охорони здоров’я та безпеки праці підтверджує дотримання Учасником у своїй діяльності норм чинного стандарту, враховуючи значний обсяг робіт та стислий період надання послуг.
Дата відповіді: 11.02.2021 18:39