«Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул.Калініна, 48а, Слов’янськ, Донецька обл.;4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: Донецька обл., місто Слов’янськ пров. Калініна 1 та отримання експертного звіту)
«Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул.Калініна, 48а, Слов’янськ, Донецька обл.;4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: Донецька обл., місто Слов’янськ пров. Калініна 1 та отримання експертного звіту)
Торги відмінено
355 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
Період оскарження:09.02.2021 16:36 - 21.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:c7a5168182494810a72fae0a4ffacfa4
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ", UA-EDR 35049500
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.a7
Назва:Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Державним вищий навчальним закладом "Донбаський державний педагогічний університет" було оголошено закупівлю UA-2021-02-09-003128-c за предметом : « «Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015 (Розробка проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул.Калініна, 48а, Слов’янськ, Донецька обл.;4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: Донецька обл., місто Слов’янськ пров. Калініна 1 та отримання експертного звіту)»
За результатами розгляду пропозицій учасника ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" було визнано переможцем. Проте дане рішення Замовника грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення публічних закупівель, оскільки:
1. Відповідно до п.п. 1.7 п. 1 тендерної документації передбачено, що Учасник з організаційно-правовою формою - товариство з обмеженою відповідальністю/товариство з додатковою відповідальністю у складі тендерної пропозиції обов'язково надає довідку в довільній формі з інформацією про вартість чистих активів за останній звітний період.
У складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" відсутній даний лист та не міститься інформації про вартість чистих активів за останній звітний період., що прямо порушує вимогу тендерної документації, при цьому Замовник ігнорує даний факт не відповідності пропозиції Учасника та визнає його переможцем.
2. Відповідно до п. 1 Таблиці 1 тендерної документації передбачено, що Учасник має надати : « 1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору. 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ обладнання/тощо).»
У складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" надано Довідку Вих.№3128/8 від 22.02.2021р. про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази , відповідно до інформації наданої в даній довідці ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" повідомляє, що має достатню матеріально-технічну базу для виконання договору за результатами процедури закупівлі, зокрема:
- компютер (Ноутбук для програмування ППК) ASUS – 1 шт.
- принтер Samsung SCX – 4650 – 1 шт.
- приміщення за адресою смт. Овідіополь, вул. Одеська, буд. 4 – 1 шт.
- спеціалізований вантажний фургон Renault Kargoo – 2 шт.
Відповідно до п. 3 Технічного завдання, Замовник передбачає процес проектування по об'єкту «Монтаж системи пожежної сигналізації; оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного універсистету» (включаючи виготовлення та надання замовнику проектно-кошторисної документації, позитивного експертного висновку проектної документації та кошторисної частини об'єктного кошторису)» має включати в себе основні етапи:
- Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для виготовлення проектно-кошторисної документації;
- отримання достовірних початкових даних від Замовника;
- особиста присутність проектувальника на об’єкті (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних);
- розробка проектної документації системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;
- передача проектної документації, завіреної підписом та печаткою та підтверджена сертифікатом головного інженера проекту в друкованому паперовому та електронному вигляді.
Відповідно у складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" відсутня будь- яка інформація щодо наявності програмного забезпечення для розробки кошторисної та проектної документації!
Відповідно до п. 6. Технічного завдання Замовник самостійно встановлює вимоги щодо якості робіт, а саме: «Проектно-кошторисна документація повинна відповідати вимогам:
- ДБН В.1.1-7: 2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги»;
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
-ДБН В.2.2-10:2017 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я»;
-ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДСТУ Б А.2.4-4: 2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації»;
- Наказ Мінрегіонбуду № 45 від 16.05.2011року «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів»;
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
- ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- «Правила улаштування електроустановок» ПАУ 2010 р.;
- ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту. Зміна №1»;
-ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення.Ч.14;
- ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзівність будівель і споруд»;
- ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та Колір»;
- НАПБ А.01.003-2009 «Правила улаштування та експлуатації систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будинках та спорудах».
Окрім цього, відповідно до Листа №9/5-1279 від 26.12.2008 Міністерства регіонального розвитку та будівництва України «Про програмні комплекси з визначення вартості будівництва» передбачено що: «Відповідними листами колишнього Держбуду рекомендовано до використання учасниками будівництва вісім програмних комплексів з визначення вартості будівництва (перелік додається), в тому числі чотири з них взаємодіють між собою за допомогою інформаційного блоку даних (ІБД) ("АВК-3"; "Будівельні технології - "КОШТОРИС"; "АС-4"; "Смета-21"). Одночасно повідомляємо, що на сьогодні Міністерством розглянуто програмний комплекс з визначення вартості будівництва "АВК-5", розробником якого є ТОВ "НВК "АВК Созидатель". Найближчим часом зазначений програмний комплекс отримає рекомендації Мінрегіонбуду щодо можливості його використання учасниками інвестиційного процесу.»
Відповідно, Замовник не може бути впевнений, що якість робіт буде відповідати зазначеним вище вимогам та буде розроблена якісно та в строк, якщо у складі пропозиції відсутня інформація про ліцензійні програмні комплекси, що використовуються при розробці проектно-кошторисної документації. Таким чином ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" не підтвердив наявність достатньої матеріально-технічної бази для виконання договору за результатами процедури закупівлі.
3. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник встановлює: «Загальна вартість пропозиції має відповідати загальній вартості робіт зазначеній в кошторисній документації, що додається до цієї пропозиції. Кошторисна вартість проектних робіт визначається за кошторисами, які складаються за формою № 2-П, та повинна бути складена у відповідності правил визначення вартотсті проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Учасник визначає ціни на роботи/послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору, та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується Замовником окремо, а вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, про що у складі пропозиції учасником надається гарантійний лист.»
У складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" надані кошторисні розрахунки, що не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: Кошториси Спортивний корпус, Навчальний корпус №1, Головний корпус, Гуртожиток №3 та Навчальний корпус №2 складено з порушенням ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013)
1) Не враховано коефіцієнт к=1,5 на оповіщення про пожежу, згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 3 Технічного завдання. Згідно Збірника цін на проєктні роботи для будівництва Розділ 60 «Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної і охоронної сигналізації» табл. 60-5 примітка п.7.
2) Учасник ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" не надав Зведений кошторис, згідно п. 5.10. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013: «Якщо вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт складається за декількома кошторисами, складеними за формами № 2−П та/або № 3-П (додаток Д), загальну кошторисну вартість визначають за зведеним кошторисом, складеним за формою № 1-П (додаток В)». Надання Договірної ціни не відміняє п. 5.10 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Також не вказаний вид Договірної ціни – тверда чи динамічна.
3) Також зазначаємо, що Кошторис №1 та №2 складений з порушенням Додатку Г та Д ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013. Згідно Зміни №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 № 290) сторінка 8: «Додаток Г. Виключити рядки «ПДВ», «Всього з урахуванням ПДВ», підпис «Керівник проектної організації»». Тому у кошторисі, розрахованому за формою 2-П та 3-П мають бути підписи тільки головного архітектора проекту (головного інженера проекту) та особи, яка склала кошторис. А у Кошторисах №1 та №2 відсутній підпис Головного архітектора проекту (головного інженера проекту). Без підпису відповідальної сертифікованої особи, яка в подальшому несе відповідальність за виконання робіт згідно Технічного завдання, ставить під сумнів якість та достовірність наданої кошторисної документації.
Відповідно до п.п. 3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що : «На підтвердження наданої в довідці відповідно до пп.3.1. інформації, учасник надає копії 3 (трьох) договорів у повному обсязі із всіма додатками що є його (їх) невід’ємною частиною, зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копія документу (-ів), передбаченого (-их) умовами такого договору (акт приймання-передачі тощо), що підтверджує його виконання.»
У складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" у якості аналогічних договорів надано:
-Договір №012-02/20 від 14.02.2020р.
- Договір №013-02/20 від 14.02.2020р.
-Договір №28/05-20 від 28.05.2020р.
Відповідно до п. 3.2 Договору №012-02/20 від 14.02.2020р. передбачено: « 3.2 Вартість робіт визначається Договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього Договору» . У складі пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" не надано Договірну ціну до Договору №012-02/20 від 14.02.2020р. , що є невідємною частиною договору, тим самим порушено вимогу про надання копій 3 (трьох) договорів у повному обсязі із всіма додатками що є його (їх) невід’ємною частиною.
Зазначене вище, свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" вимогам тендерної документації.
Враховуючи наявне протиправне рішення Замовника, грубе порушення принципів передбачених ч. 1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" .
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде вимушене скористатися своїм правом на звернення до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.03.2021 17:27
Вирішення:Доброго дня!
Дякуємо за звернення, ваші зауваження розглянуті та прийняті до уваги.
Статус вимоги:Задоволено
e3f71372556bf1b2a2520640c91241e1
resolved
answered
Вимога
Є відповідь
вимагаємо переглянути рішення
Номер:7e5aedb3567f48d4af082f0494b6be36
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", UA-EDR 43103326
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.b6
Назва:вимагаємо переглянути рішення
Вимога:
До чого тоді Замовник в документації вказує: Не врахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується Замовником окремо, а вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.? Чому експертиза не може вважатися врахованою у вартість? Чи ця умов діє не для всіх учасників? Кошториси у формі 2П надані, кошторис на екпертизу у формі 2П розраховується в залежності від вартості будівельних робіт та вартості устаткування, що визначене у вже розробленому проекті, тому не може бути коректно розрахований, і фактична ціна не буде співпадати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.03.2021 15:24
Вирішення:На Ваше звернення повідомляємо, що експертиза не може вважатися врахованою у вартість бо інформація щодо витрат пов’язаних з її отриманням відсутня в наданому кошторисі. Оскільки предмет закупівлі передбачає окрім розробки проектної документації ще й отримання експертного звіту, згідно пункту 6.3 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектно-вишукувальних робіт», Учасник повинен врахувати кошти на отримання експертного звіту, при цьому, при складанні договірної ціни, вартість зазначених послуг включається до зведеного кошторису окремими рядками. Наданий кошторисний розрахунок у складі пропозиції ТОВ «Всесвіт телеком», не містить вартості експертизи проектної документації, а одже не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відтак, пропозиція Учасника повинна бути відхилена за пунктом 2 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:Не задоволено
e3f71372556bf1b2a2520640c91241e1
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника щодо відхилення
Номер:b6dc34df872d48bc9740acadfd181ac0
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", UA-EDR 43103326
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.b5
Назва:Оскарження рішення замовника щодо відхилення
Вимога:
Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не погоджується з відхиленням. Детальніше у прикріпленому файлі
Вирішення:На Ваше звернення повідомляємо, що згідно додатку 4 до тендерної документації, складі тендерної пропозиції учасники повинні надати кошторисну документацію, яка визначається за кошторисами, що складаються за формою № 2-П, та повинна бути складена у відповідності правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Оскільки предмет закупівлі передбачає окрім розробки проектної документації ще й отримання експертного звіту, згідно пункту 6.3 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектно-вишукувальних робіт», Учасник повинен врахувати кошти на отримання експертного звіту, при цьому, при складанні договірної ціни,, вартість зазначених послуг включається до зведеного кошторису окремими рядками. Наданий кошторисний розрахунок у складі пропозиції ТОВ «Всесвіт телеком», не містить вартості експертизи проектної документації, а одже не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відтак, пропозиція Учасника повинна бути відхилена за пунктом 2 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі
Статус вимоги:Відхилено
e3f71372556bf1b2a2520640c91241e1
declined
answered
Вимога
Залишено без розгляду
обстеження
Номер:648ffc9b63a4431ebd2a3280163375a1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.c4
Назва:обстеження
Вимога:
Шановний замовнику!. ВАША відповідь по обсткженню -"що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою" ВІДНОСИТЬСЯ до виконавців які будуть проектувати цю систему - тобто виконувати РОБОТУ, яка буде оплачена. Ми поки що УЧАСНИКИ. на нашу думку є логіка в тому що оглянути повинен той хто буде проектувати - ПЕРЕМОЖЕЦЬ. Давайте поважати один одного, його час та витрати на зайву роботу. ПРИБЕРІТЬ БУДЬ ЛАСКА ВИМОГУ ДО ОБСТЕЖЕННЯ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.02.2021 11:56
Вирішення:На Ваше вимогу, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В той же час, умова обов’язкового огляду Учасником об’єктів проектування обумовлена вимогами п.12 та п. 14 Додатку Б «ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ДАНИХ ТА ВИМОГ» - ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», задля коректного складання завдання на проектування у відповідності до фактичних основних архітектурно-планувальних вимог і характеристики об'єкта будівництва та розрахунку класу (наслідків) відповідальності, категорії складності та встановленого строку експлуатації.
Крім того, вимога обов’язкового попереднього огляду об’єкту не суперечить вимогам Законодавства та не створює дискримінаційних вимог, оскільки жоден з Учасників не обмежений в доступі до об’єктів проектування та має рівну кількість часу для цього. Слід зазначити, що Учасник, який оглянув об’єкт, не надає жодної інформації стосовно вартості пропозиції до початку аукціону та не зобов’язаний брати участь в закупівлі, тобто інформація стосовно фактичній кількості учасників та вартості їх пропозицій залишається конфіденційною до оголошення результатів аукціону.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:25.02.2021 17:04
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Щодо ліцензій
Номер:cec938c95c6f4c269d5250ae00a42126
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.a3
Назва:Щодо ліцензій
Вимога:
Відповідно до умов тендерної пропозиції передбачено, що Учасник має надати «Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» де чітко визначено вид ліцензії і міститься чіткий перелік видів робіт, а саме: проектування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуації людей; - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; -спостерігання за системами протипожежного захисту та інше."
Звертаємо увагу Замовника, що предметом закупівлі є «Послуги з інженерного проектування» код 71320000-7 за ДК 021:2015. Відповідно до Постанови КМУ від 27.02.2012 року №148 внесено зміни до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженого постановою КМУ від 05.12.07 №1396. Внесеними змінами передбачається, що ліцензуванню підлягають лише будівельні роботи. При цьому проектні роботи та роботи з оцінки та обстеження ліцензуванню не підлягають.
Для інженерів – проектантів існує індивідуальна обов’язкова сертифікація без якої не можна виконувати проектні роботи в сфері будівництва.
Відповідно для уникнення непорозумінь при розгляді пропозицій, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.02.2021 10:51
Вирішення:На Вашу вимогу повідомляємо, що розділом п. 1.4 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (документ повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій). Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати оригінал або копію наказу ДСНС України з інформацією про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
В той же час, розділом ІІІ та Додатоком №1 тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, Учасником надається лист-пояснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
ISO
Номер:5751dab1096d43a68b2e94c941d3f38e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.b2
Назва:ISO
Вимога:
доброго дня. предмет закупівлі - проектування системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Приберіть будь ласка в документах ISO речення: "устаткування передавання тривожних сповіщень, систем протидимного захисту, систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), пристроїв блискавкозахисту на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки." якіі не відносяться до предмету закупівлі. Напішіть по суті - ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМ пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:10.02.2021 17:08
Вирішення:У документацію будуть внесені відповідні зміни.Беручи до уваги, що предметом закупівлі є послуги з інженерного проектування, а саме розробка проектної документації по об’єкту «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей», зміна вимоги щодо надання зазначених сертифікатів на «проектування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу» не є можливим, оскільки не в повній мірі відповідає предмету закупівлі.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
огляд
Номер:4548dd0ddb0641618dde50b02266e5ce
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-09-003128-c.b1
Назва:огляд
Вимога:
В тендерній документації міститься вимога:- Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для виготовлення проектно-кошторисної документації. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника довідки (акту) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:10.02.2021 17:00
Вирішення:На Вашу вимогу повідомляємо, що умова обов’язкового огляду Учасником об’єктів проектування обумовлена вимогами Додатку 5 «ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ДАНИХ ТА ВИМОГ» - ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», у відповідності до якого повинна бути виконана проектна документація згідно Додатку 3 тендерної документації. Кожен потенційний учасник може попередньо оглянути об’єкти в будь-який час передбачений правилами внутрішнього трудового розпорядку як робочий, а саме з 8:30 до 17:15 з понеділка по четвер, п’ятниця до 16:00.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці визначити реальний об’єм послуги ще до початку виконання робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:25.02.2021 17:04