-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015–51700000-9 -Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Кризьке, вул. Миру, 12-а; Марківська ЗОШ № 1 І-ІІ Марківської селищної ради, смт Марківка, вул.Задорожнього, 2; Сичанська ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Сичанське, вул. Єременка, 1).
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Кризьке, вул. Миру, 12-а; Марківська ЗОШ № 1 І-ІІ Марківської селищної ради, смт Марківка, вул.Задорожнього, 2; Сичанська ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Сичанське, вул. Єременка, 1.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2021 15:55 - 15.02.2021 00:00
Відповідь надана
Акт огляду об'єкта
Номер:
3c453868c5df4372952c754bcab11ea1
Дата опублікування:
10.02.2021 11:02
Опис:
В Розділі III тендерної документації п.п 8 зазначено «8.Обов’язкове обстеження об’єкту», а також в Додатку 1 п.п 4. міститься вимога «4. Обов’язковим є особисте ознайомлення керівника робіт Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний керівником робіт Учасника та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов'язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів з вказанням, дати та часу складання та підписання цього акту.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт, підписаний керівником робіт Учасника та Замовником.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Встановлена вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже ми зацікавленні в найякіснішому капітальному ремонті закладу соціальної сфери Марківської селищної ради Луганської області. Замовник чекає всіх зацікавлених Учасників даної закупівлі з понеділка по п’ятницю з 09.00 – 16.00 перерва 12.00-13.00.
Дата відповіді:
12.02.2021 11:55
Відповідь надана
додаток 6
Номер:
8c6e3b8574244ac9b8d893c09dbcda08
Дата опублікування:
09.02.2021 22:44
Опис:
Згідно Додатку 2 п.1.Використати дані з додатку 6 - проектування автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Кризьке, вул. Миру, 12-а; Марківська ЗОШ № 1 І-ІІ Марківської селищної ради, смт Марківка, вул.Задорожнього, 2; Сичанська ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Сичанське, вул. Єременка, 1. В тендерній документації ВІДСТУНІЙ ДОДАТОК 6. Просимо дозавантажити інформацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Внешено зміни до Тендерної докуументації , дозавантажено "Робочий проєкт".
Дата відповіді:
10.02.2021 09:12