• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015–51700000-9 -Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Кризьке, вул. Миру, 12-а; Марківська ЗОШ № 1 І-ІІ Марківської селищної ради, смт Марківка, вул.Задорожнього, 2; Сичанська ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Сичанське, вул. Єременка, 1).

Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей,система передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Кризьке, вул. Миру, 12-а; Марківська ЗОШ № 1 І-ІІ Марківської селищної ради, смт Марківка, вул.Задорожнього, 2; Сичанська ЗОШ І-ІІІ ст. Марківської селищної ради, с. Сичанське, вул. Єременка, 1.

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2021 15:55 - 21.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: f669d19163194893aa9b15a432b6c5a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-010748-a.b2
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" не погоджується з відхиленням його пропозиції. Детальніше у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Учасник не погоджується з пунктом відхилення «В документі (файлі) «1. Пропозиція» учасник не зазначив в пункті : Загальна вартість тендерної пропозиції, грн. з ПДВ враховано ним ПДВ до загальної вартості чи ні»: ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 4) надана Замовником у складі тендерної документації, передбачала заповнення Учасником її відповідних розділів. У розділі «Загальна вартість тендерної пропозиції, грн. з ПДВ» наявна примітка «(якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ»)» навпроти якого слід було заповнити «цифрами та словами» як наведено у формі, загальну вартість тендерної пропозиції. Наприклад: для учасника платника ПДВ «100,00 грн. з ПДВ (сто гривень 00 копійок з ПДВ)» або для учасника який не є платником ПДВ «100,00 грн. без ПДВ (сто гривень 00 копійок без ПДВ)». У наданій в складі тендерної пропозиції Учасника «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» у розділі де треба було вказати загальну вартість тендерної пропозиції з зазначенням інформації що ним враховано ПДВ (тому як Учасник з наданої ним інформації є платником ПДВ) Учасником не було зазначено інформацію щодо податку на додану вартість, тому надана Учасником «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам до Учасників зазначених у тендерній документації. 2. Учасник не погоджується з пунктом відхилення «Акти огляду надані Учасником в складі пропозиції не підписані керівником робіт Учасника» » та мотивує це наступним: ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не погоджується з цим пунктом відхилення. По-перше, на актах не вказана посада особи, що підписала акти зі сторони учасника. Згідно тендерної документації не вимагалася довідка щодо наявності працівників, тому Замовник не може стверджувати, що акти не підписані керівником робіт. По-друге, акти підписанні електронним цифровим підписом директором ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ», у повноваження якого входить здійснення керівництва роботою підприємства та працівниками у тому числі. Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 710 від 15.04.2020 наведено перелік формальних помилок, в пункту 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис; та пункту 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Акти огляду підписані Сергієнком О.О., в актах не вказано посаду, що не доводить, що він не є керівником робіт, також додатково акти підписані електронним цифровим підписом керівника. Також це вважається формальною помилкою, яка ніяким чином не впливає на пропозицію: В наданому Учасником документі (файлі) «Листи-згоди працівників» зазначено що керівником робіт, персональні дані якого надані у складі пропозиції Учасника є Ю.В. Вовченко, що також зазначено в наданих Учасником документах (посвідчення, витяги с протоколів) з охорони праці. До того ж Учаснику доцільно було б надати Лист згоду на обробку персональних даних (Додаток 5) на особу зазначену в актах огляду (обстеження) тобто інформацію щодо якої подано у складі пропозиції, вимога надання якої зазначена п.п. 4 пункт 3 Інші документи Додаток 1 (Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку № 5 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі») відсутність якої у складі пропозиції так як і відсутність акту огляду(обстеження) з підписом керівника робіт Учасника є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації. 3. Учасник не погоджується з пунктом відхилення «Кошторисна документація надана учасником у складі пропозиції не відповідає вимогам до підготовки тендерної пропозиції, а саме п.п. 1.2 пункту 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника» та мотивує це наступним: Вважається формальною помилкою, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Згідно ТД Замовника Додатку № 2 пункту 3: Кошторисна документація, що повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника. Вимоги щодо оформлення кошторисної документації виконані: На виконання вимог п.19 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації було зазначено в п.п 3.5 пункту 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, наступне: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Замовником у пункті 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Перелік невідповідностей документу(файлу) «Кошторисна документація» наданого у складі пропозиції Учасника: -жодна сторінка не має дати підпису уповноваженої посадової особи Учасника; -сторінки не мають відбитки печатки та підпису уповноваженої посадової особи Учасника (1, 2, 24, 37, 50); - сторінки не мають прізвища уповноваженої посадової особи Учасника (1, 3, 5, 7, 9-12, 15-19, 21-22, 24, 28-32, 34-35, 37, 41-45, 47-48, 50); -сторінки на яких не зазначена посада уповноваженої посадової особи Учасника (1-3, 5-7, 9-12, 14-19, 21-22, 24, 27-32, 34-35, 37, 40-45, 47-48, 50); З вищезазначеного: не виконання Учасником вимоги пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки, у частині: «…Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності)…» не можна вважати як формальна(несуттєва) помилка, а є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

обстеження

Номер: d7a11b48f033426c8e7ff490df9237b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-09-010748-a.c1
Назва: обстеження
Вимога:
шановний замовнику! ваша відповідь :"для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі........ повинно бути проведено обстеження" не відповідає дійсності. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ може бути або виконаним або ні. Максимально якісний результат, якісний результат, просто результат або гарний результат - це віші домисли. для розрахунку проектування нам потрібна площа забудови і більш нічого. якщо у проектувальника виникнуть запитання в ході виконання робіт він або задасть вам питання або приїде та зробить огляд. ви як людина досвідченна розумієте що ми як учасники не можемо витрачати зайвий час та гроші на поїздки до вас. ЗМІНІТЬ необхідність огляду на ПЕРЕМОЖЦЯ. Також повідомляємо вам що згідно новой редакції ЗАКОНУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ті гроші котрі нам повертаються в разі виграшу в Антимонопольному комітеті перекладаються на вашу ОСОБИСТУ кишеню у вигляді штрафних грошових санкцій та відповідальності. Також перестаньте копіювати бездумно чужі відповіді - зачастую вони безграмотні, МАЙТЕ СВОЮ ОСОБИСТУ ДУМКУ. ПРИБЕРІТЬ ВИМОГУ ДО ОБСТЕЖЕННЯ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись із вимогою номер UA-2021-02-09-010748-a.c1 щодо зміни та видалення вимог необхідності обстеження, повідомляємо наступне. У цій відповіді терміни вживаються у такому значенні: 1) замовник - Відділ освіти Марківської селищної ради Марківського району Луганської області; 2) закон - Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 13 ст. 1 Закону конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Умови проведення відкритих торгів передбачено в ст. 20 Закону 1. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі. 2. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. 3. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.. Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Аналізуючи положення статей 17, 20 і 21 Закону, а також зі сформульованого в Законі визначення терміна «переможець процедури закупівлі» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (пункт 18 частини 1 статті 1 Закону). Отже, пропозиція учасника відкритих торгів повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 17 Закону за наявності названих у ній підстав замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). Виходячи з вище зазначеного, замовник повинен вказати всю необхідну інформацію в оголошенні про проведення відкритих торгів та має право зазначати іншу необхідну інформацію. Оголошуючи проведення відкритих торгів замовник не має на меті встановлювати будь-які дискримінаційні чи обмежувальні вимоги щодо предмета закупівлі. У Додатку 1 “ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Тендерної документації та у пункті 8 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Оголошення зазначається вимога щодо надання акту огляду (обстеження) об’єкту, надається в довільній формі із дотриманням вимог зазначених у тендерній документації, з метою отримання якісних послуг та постачання товару, оскільки майбутній переможець повинен бути ознайомлений із об’єктами, де буде встановлюватися протипожежне устаткування, розуміти та провести пусконалагоджувальні роботи якісно та у строк передбачений тендерною документацією та проектом договору. Акт огляду не буде впливати на конкурентний відбір та не буде створювати будь – яких переваг у визначені переможця. Також зазначаємо, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищенаведене, інформуємо Вас, що будь-який потенційний учасник даної закупівлі може ознайомитися із об’єктом, на якому буде виконуватися монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей, система передавання тривожних сповіщень та прийняти участь для визначення переможця, тому дана вимога не є дискримінаційною та не може вплинути на конкурентний відбір учасників.
Статус вимоги: Відхилено