-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт по утепленню фасадів формного корпусу Поліграфкомбінату "Україна" по вул. Дегтярівська 38-44 у м. Києві (ДК 021:2015:45443000-4 Фасадні роботи)
Завершена
6 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
24.03.2017 15:56 - 09.04.2017 12:00
Відповідь надана
Запит
Номер:
7da7d5ae6239411ea4a897b0fb15d5c9
Дата опублікування:
30.03.2017 12:04
Опис:
Закон України "Про публічні закупівлі" має вищу юридичну силу перед Постановою КМУ від 11.05.2011 № 560, і так ви праві щодо наявності в п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає зміну ціни в бік зменшення, але при цьому ви чомусь упустили початок цього пункту, а саме узгодженої зміни ціни, а не на підставі експертного звіту.
Тому вдруге вимагаємо виключити з проекту договору п. 4.2.4
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» регулює відносини щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, в той час як Постанова КМУ від 11.05.2011 № 560 регулює відносини щодо проведення експертизи проектів будівництва та прийнята на виконання Закону України «Про архітектурну діяльність» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Отже, ці акти регулюють різні правовідносини, не суперечать один одному та є обов’язковими для виконання.
Пункт 4.2.4. щодо приведення локального кошторису у відповідність до вимог державної експертизи у разі встановлення експертизою перевищення вартісних показників кошторисної документації включено до проекту Договору (додаток № 6 до Тендерної документації) з метою забезпечення максимально економного та ефективного використання коштів підприємства. Тому, виключення пункту 4.2.4 з проекту Договору (додаток № 6 до Тендерної документації) буде суперечити встановленим ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам здійснення закупівель, а також Постанові КМУ від 11.05.2011 № 560 в частині обов’язковості проведення експертизи проектів будівництва, які здійснюються за рахунок коштів державних підприємств.
Дата відповіді:
31.03.2017 11:31
Відповідь надана
Вимога
Номер:
29dbc2c06a3c473fb32ac86d64967f60
Дата опублікування:
28.03.2017 11:09
Опис:
ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено чіткий та вичерпний перелік випадків коли ціна тендерної пропозиції може бути змінена, в даному переліку відсутня така підстава, як зміна ціни на підставі висновку державної експертизи, у разі встановлення експертизою перевищення вартісних показників кошторисної документації.
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації та додатків до неї вищевказане порушення, що суперечить чинному законодавству, шляхом викладення ТД в новій редакції .
Відповідь:
Відповідно до п.10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, кошторисна частина проектів будівництва об'єктів, які здійснюються за рахунок коштів державних підприємств, підлягає обов'язковій експертизі.
Разом з тим, п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає зміну ціни в бік зменшення
Дата відповіді:
28.03.2017 12:57
Відповідь надана
Запит
Номер:
d7aca972dd5148f78390afbd4ca39a3b
Дата опублікування:
27.03.2017 15:14
Опис:
п. 3.3 Проекту договору Додатку 6 до ТД передбачено, що Підрядник забезпечує проведення у ДП «Укрдержбудекспертиза» експертизи кошторисної документації до Договору. Чи буде коригуватися ціна договору за результатами цієї експертизи?
Відповідь:
Так. Відповідно до пункту 4.2.4. проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) Підрядник зобов'язується привести Локальний кошторис та Договірну ціну у відповідність до вимог державної експертизи, у разі встановлення експертизою перевищення вартісних показників кошторисної документації, та в найкоротший термін направити їх Замовнику для підписання.
Дата відповіді:
28.03.2017 09:25