• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК-021:2015 (CPV) 45450000-6 «Інші завершальні роботи» ( Капітальний ремонт опалення поліклініки КНП «Сторожинецька БЛІЛ» по вул..Видинівського 22,м.Сторожинець,Чернівецька область»

ДК-021:2015 (CPV) 45450000-6 «Інші завершальні роботи» ( Капітальний ремонт опалення поліклініки КНП «Сторожинецька БЛІЛ» по вул..Видинівського 22,м.Сторожинець,Чернівецька область»

Завершена

1 411 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 055.00 UAH
Період уточнення: 04.02.2021 09:00 - 10.02.2021 08:52
Відповідь надана

Щодо технічного завдання та проекту договору

Номер: 7af10bc53e014ee9aecedfea4414bf41
Дата опублікування: 08.02.2021 15:24
Опис: В Додатку 2 (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики) до Оголошення не передбачено: 1. Кріплення для труб діаметром 25 мм; 2. Трійники ПП діаметром 25 мм, 32 мм; 3. Установлення фільтрів грубої очистки системи опалення; 4. Улаштування за радіаторами «відбивачів» - пінофолу; 5. Улаштування отворів в стінах для прокладання труб опалення ; 6. Монтаж захисних гільз; 7. Не вказано, на який робочий тиск в системі опалення запроектовано сталеві радіатори; 8. Не вказано клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва. Додаток 3 (Проект Договору) до Оголошення: 1. В розділі 4 п.4.1. вказано: «Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання». Але, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі п. 5. установлено строк виконання робіт «один місяць з підписання договору». 2. В п. 4.3. зробити зміни, а саме: «…на протязі 60-ти (шистидесяти) календарних днів…» замінити на «…на протязі 20-ти (двадцати) календарних днів…» 3. В п.4.11. не вказано, проводиться чи не проводиться Замовником оплата за роботи, які виконані Підрядником до того як Замовник попередив Підрядника про тимчасове припинення будівництва. Також, Договором не передбачено через скільки календарних днів після поновлення фінансування об’єкту Підрядник відновлює виконання робіт. 4. В п.4.14. Договору не уточнено термін подання Підрядником документів про виконання робіт, які передбачені п.4.3. Договору. 5. В п.4.15. не роз’яснено як будуть оплачуватись роботи, які не передбачені, або не могли бути передбачені ПКД, та виконані Підрядником, попередньо узгодженими з Замовником. 6. Враховуючи п.5 Оголошення, п.6.3.4. Договору не має сенсу. 7. В п.4.1. Договору передбачено, що Підрядник не вправі вимагати обов’язкової сплати авансового платежу. В той же час п.6.3.5 Договору дає право Підряднику ініціювати внесення змін у Договір підряду. 8. В п.6.4.8. не має уточнень в якій формі – усній чи письмовій – надавати Замовнику щоденно інформацію про стан виконання будівельних робіт на об’єкті. 9. В п..11.3. Договору передбачено, що Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів з обставин, вказаних в пп.11.3.1.; 11.3.2.; 11.3.3.; 11.3.4. Але цим пунктом не уточнюється про оплату Замовником за виконану роботу Підрядником на момент розірвання Договору. 10. Договором не передбачено ознайомлення Підрядника з графіком фінансування робіт по місяцям. 11. Актуально добавити до проекту Договору: - « Проект Договору не є остаточним і вичерпним, та може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з Учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.»
Відповідь: Згідно технічних умов проводиться дана закупівля
Дата відповіді: 09.02.2021 16:19
Відповідь надана

Уточнення позицій у технічному завданні

Номер: 29ba461a00f4421191ebe0e05df7dd40
Дата опублікування: 08.02.2021 14:17
Опис: уточніть будьласка клас наслідків по даному об'єкту. виходячи із технічного завдання клас наслідків складає СС1
Відповідь: По даному виду робіт на об'єкті згідно розробленої проектно-кошторисної документації клас наслідків- СС1.
Дата відповіді: 08.02.2021 15:27
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 243d67fc7aae4875b0be0223f0deefbc
Дата опублікування: 05.02.2021 14:35
Опис: Шановний замовнику . Обгрунтуйте, будь-ласка, чим ви керувались встановлюючи кваліфікаційну вимогу надати аналогічний договір на виконання робіт з ремонту та/або реконструкції мереж опалення в медичних закладах. Яка різниця виконання робіт з опалення у медичних закладах і наприклад у закладах освіти, або у житлових будівлях ?
Відповідь: До категорії медичних закладів які ми маємо на увазі відносяться комунальні заклади які забезпечують потреби громади.
Дата відповіді: 05.02.2021 14:40