• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень житлового корпусу № 1 Вікторівського психоневрологічного інтернату по вул. І. Франка 3, с. Вікторівка, Христинівського району Черкаської області) . ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»

ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ с. Вікторівка, вул. І. Франка,Черкаська обл., Христинівський район Категорія замовника - згідно п. 3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Код ЄДРПОУ 03189831. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції - згідно тендерної документації

Завершена

459 412.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 594.12 UAH
Період уточнення: 02.02.2021 20:05 - 12.02.2021 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 5b7e02ee053b411f9167f9d3d62129c1
Дата опублікування: 05.02.2021 13:42
Опис: Шановний Замовнику! У Технічному завданні (Додаток 1) у п.1 (Демонтаж) електричного водонагрівача, у п.25 Установлення нагрівачів індивідуальних водяних. Що мається на увазі? Демонтаж та встановлення водонагрівачів тіх, що зараз в наявності, чи встановлення нових?
Відповідь: Шановний учасник! на Ваше запитання пояснюю наступне. Необхідно виконати демонтаж одного водонагрівача, а встановлення двох водонагрівачів, з яких один ранішедемонтований, а інший - новий, та придбавається підрядником в межах виконання договору, тобто один потрібно буде придбати.
Дата відповіді: 08.02.2021 17:43
Відповідь надана

Гарантія

Номер: 84358b4452574ae6a51a1b83db55d620
Дата опублікування: 04.02.2021 16:30
Опис: Умовами тендерної документації передбачено надання покритої банківської гарантії, однак Замовником не вказано реквізити для фактичного перерахування суми гарантії. Просимо надати повні реквізити для перерахування коштів.
Відповідь: Шановний учасник! Вимогами тендерної документації не передбачено перерахування грошового покриття банківської гарантії на рахунки замовника. Дякую за запитання.
Дата відповіді: 04.02.2021 18:58
Відповідь надана

Договір підряду

Номер: 301c2402df944063a3a0b7ad46bda2f0
Дата опублікування: 03.02.2021 23:01
Опис: Доброго вечора , в п.13 договору підряду Ви вказуєте що до умов договору повиннф входити такі документи : -календарний графік , -графік виконання робіт , В чому різниця на Вашу думку між цими двома документами?
Відповідь: Шановний учасник! Зазначені документи є ідентичними за суттю. Також проектом договору передбачена можливість його корегування сторонами під час його укладання. Дякую за запитання.
Дата відповіді: 04.02.2021 18:57