• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на ділянці км 169+500 – км 172+400, Закарпатська область

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).

Завершена

176 404 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 882 020.00 UAH
Період уточнення: 02.02.2021 14:36 - 23.02.2021 00:00
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 166e8f2712db4dd8a5b626164b01c892
Дата опублікування: 18.02.2021 17:40
Опис: При розгляді тендерної документації на закупівлю робіт з: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів – Самбір –Ужгород на ділянці км 169+500 – км 172+400, Закарпатська область. ДК 021:2015(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявило, що п. 2.4. передбачено: Банківська гарантія надана банком резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» та повинна бути видана банком із системно важливого списку затвердженого Рішенням Правління Національного банку України від 03.03.2020 р. № 155-рш «Про визначення системно важливих банків». Відносини з оформлення банківських гарантій регулюються вищевказаною Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. Це Положення регулює загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання всіма банками України без виключення та в незалежності від того віднесено банк до системно важливого чи ні, та відповідно до п. 4 цього Положення його вимоги поширюються на всі банки - резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями. Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою, в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключно сумою такої гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо). Більше того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження Замовника щодо того яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов’язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи. Виходячи з вищевикладеного пропонуємо внести зміни до п. 2.4. Тендерної документації. Відповідно до даного питання є рішення №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно з п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості - розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, саме замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначає умови надання гарантії забезпечення тендерних пропозицій. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. У своєму запитанні Вами аргументовано не доведено, та не надано жодних підтверджень тому, що потенційні учасники закупівлі можуть мати перешкоду в отриманні банківської гарантії від банків, які визнані системно важливими відповідно до рішення Правління Національного банку України від 03 березня 2020 року № 155-рш "Про визначення системно важливих банків" або те, що тільки певні учасники можуть їх отримати.
Дата відповіді: 23.02.2021 15:01