• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на ділянці км 169+500 – км 172+400, Закарпатська область

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).

Завершена

176 404 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 882 020.00 UAH
Номер: 29b5f05f3b494c2793a857b33f1e58e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 21:41 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 76 UA-2021-02-02-010515-a 02.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту другого частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.02.2021 року №34, тендерні пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2021 року №69, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021 року, договір від 28.04.2021 року №15, запит про надання пояснення від 18.06.2021 року, відповідь на запит про надання пояснення від 24.06.2021 року. За результатом моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» умовам тендерної документації встановлено , що відповідно до підпункту 3.7. пункту 3 розділу 6 тендерної документації розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції має бути складений згідно СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» (далі – СОУ). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) розраховується, виходячи з установлених Додатком 3 тендерної документації обсягів та видів робіт і витрат з капітального ремонту з урахуванням інших витрат, визначених на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Вартість тендерної пропозиції (договірної ціни) та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Документальне підтвердження ціни тендерної пропозиції повинно включати: - договірну ціну з урахуванням обсягів, визначених в Додатку 3 тендерної документації; - пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - калькуляції (розрахунки) вартості матеріалів, якщо планується їх виготовлення на власних підсобних господарствах; - довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку; - зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок прибутку; - розрахунки інших витрат (відряджень, роз’їзних, перевезень робітників, перебазувань тощо) за наявності в договірній ціні; - розрахунки показників для визначення загальновиробничих та адміністративних витрат; - розрахунок розміру заробітної плати. Так, у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не надано розрахунок та документального підтвердження договірної ціни тендерної пропозиції, чи порушено вимоги підпункту 3.7. пункту 3 розділу 6 тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту другого частини 1 статті 31 Закону замовник повинен відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того слід зазначити відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 25.06.2021 19:04 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2021 19:04

Оскарження висновку в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області висновок оскаржено до суду.
Дата публікації: 09.07.2021 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ На Висновок моніторингу від 25.06.2021 року UA-2021-02-02-010515-a «За результатом моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» умовам тендерної документації встановлено , що відповідно до підпункту 3.7. пункту 3 розділу 6 тендерної документації розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції має бути складений згідно СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» (далі – СОУ). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) розраховується, виходячи з установлених Додатком 3 тендерної документації обсягів та видів робіт і витрат з капітального ремонту з урахуванням інших витрат, визначених на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Вартість тендерної пропозиції (договірної ціни) та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Документальне підтвердження ціни тендерної пропозиції повинно включати: - договірну ціну з урахуванням обсягів, визначених в Додатку 3 тендерної документації; - пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - калькуляції (розрахунки) вартості матеріалів, якщо планується їх виготовлення на власних підсобних господарствах; - довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку; - зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок прибутку; - розрахунки інших витрат (відряджень, роз’їзних, перевезень робітників, перебазувань тощо) за наявності в договірній ціні; - розрахунки показників для визначення загальновиробничих та адміністративних витрат; - розрахунок розміру заробітної плати. Так, у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не надано розрахунок та документального підтвердження договірної ціни тендерної пропозиції, чи порушено вимоги підпункту 3.7. пункту 3 розділу 6 тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту другого частини 1 статті 31 Закону замовник повинен відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаці» Відповідно до пп.1.1. п.1 роділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме проект договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. Також, учасник надає оригінал листа-згоди в якому підтверджує згоду з усіма істотними умовами договору; Слід зазначити, що Додатком до Договору про закупівлю являється саме Договірна ціна. Згідно з абз.4 пп.1.1 п.1 Додатку 7 Інші Документи Тендерної документації вказано, що В складі тендерної пропозиції учасник подає за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника «ЛИСТ (-И) ЗОБОВ’ЯЗАННЯ», який (-і) містить (-ять) наступні гарантії учасника, зокрема вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний комплекс робіт, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пп. 3.5 п.3 Розділу 6 Проект договору про закупівлю Тендерної документації зазначено, що Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Відповідно до пп.3.7 п.3 розділу 6 Проект договору про закупівлю Тендерної документації зазначено, що Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції має бути складений згідно СОУ 42.1-37641918-050:2018 “Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту” (далі – СОУ). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) розраховується, виходячи з установлених Додатком 3 тендерної документації обсягів та видів робіт і витрат з капітального ремонту з урахуванням інших витрат, визначених на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Вартість тендерної пропозиції (договірної ціни) та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. До ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) мають бути надані розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Документальне підтвердження ціни тендерної пропозиції повинно включати: - договірну ціну з урахуванням обсягів, визначених в Додатку 3 тендерної документації; - пояснювальну записку до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - калькуляції (розрахунки) вартості матеріалів, якщо планується їх виготовлення на власних підсобних господарствах; - довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку; - зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок прибутку; - розрахунки інших витрат (відряджень, роз’їзних, перевезень робітників, перебазувань тощо) за наявності в договірній ціні; - розрахунки показників для визначення загальновиробничих та адміністративних витрат; - розрахунок розміру заробітної плати. Згідно з абз.2 ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; У вимогах тендерної документації, замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі надавати розрахунок та документальне підтвердження Договірної ціни Тендерної пропозиції. Дана вимога стосується саме Переможця закупівлі та його Тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. У висновку моніторингу від 25.06.2021 року здійснено перекручування вимог Тендерної документації та не вірно трактовано вимоги щодо розрахунку та документального підтвердження Договірної ціни, а тому Замовником буде направлено скаргу до суду.
Дата публікації звіту: 05.07.2021 10:49

Запити/Пояснення