• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

фармацевтична продукція

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період уточнення: 14.03.2017 12:52 - 23.04.2017 00:00
Відповідь надана

розділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти), виділивши кожен лікарський засіб у окремий лотом.

Номер: 7c9970c3e59142eca94ad8440355749e
Дата опублікування: 14.03.2017 21:54
Опис: ВИМОГА щодо усунення порушень під час процедури закупівлі На веб-порталі prozorro.gov.ua розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб, Вінорельбін, Ритуксимаб, Флударабін, Ондансетрон, Колістиметат натрію, Золедронова кислота, Доцетаксел, Філграстим, Паклітаксел, Гемцитабін, Іринотекан, Екземестан, Летрозол, Трастузумаб, Карбоплатин, Флюороурацил, Гозерелін, Бікалутамід, Бендамустин, Вориконазол, Епірубіцин, Кальцію фолінат, Оксаліплатин) (ідентифікатор закупівлі – № UA-2017-03-14-000672-a) (надалі – «Закупівля»), Замовником торгів виступає КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" (надалі – «Замовник»). Як зазначено у вказаному оголошенні, очікувана вартість предмету Закупівлі складає 10`000`000.00 грн (з ПДВ). Таким чином, згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», положення цього закону застосовуються до вказаної Закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 5 вказаного закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ж частини 4 статті 22 цього ж закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Уважно вивчивши тендерну документацію до Закупівлі (надалі – «Тендерна документація»), вважаємо, що вона не відповідає задекларованим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам здійснення публічних закупівель, а саме: принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності. Так, згідно додатку № 3 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації, предметом Закупівлі є лікарські засоби, які не розділені на окремі лоти, а загальний перелік містить 31 найменувань лікарських препаратів різних терапевтичних груп, які виробляються різними виробниками. Тобто, для участі у закупівлі учасник має надати пропозицію по усім 31 позиціям. Вважаємо умову Тендерної документації щодо об’єднання різних 28 позицій в загальний предмет закупівлі дискримінаційним та обмежуючою конкуренцію, так як вона штучно звужує кількість учасників, які можуть взяти участь у торгах. Сформувавши предмет закупівлі без його поділу на окремі лоти, Замовник обмежив коло учасників Закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати лікарські препарати одразу по всім 31 позиціям. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність об’єднання в загальному предметі закупівлі 31 різних лікарських засобів. Зазначені дії Замовника щодо об’єднання 31 лікарських препарати в загальний предмет Закупівлі позбавляють можливості компанії, які займаються продажем товарів лише власного виробництва чи лише виробництва певної групи компаній і не здійснюють продаж усіх 31 лікарських засобів, подати свої пропозиції конкурсних торгів за лікарськими засобами з цього лоту і порушують права та законні інтереси суб’єктів господарювання пов’язані з можливістю їх участі у Закупівлі, зокрема, і права нашої компанії. Наприклад, у разі розділення предмету Закупівлі на окремі лоти за принципом один лікарський засіб – один лот, наша компанія могла б взяти участь у торгах за 20 позиціями з 31 оголошених замовником до закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на підписання 6 червня 2012 року Меморандуму порозуміння між Кабінетом Міністрів України та суб’єктами господарювання, котрі здійснюють виробництво лікарських засобів, оптову та роздрібну торгівлю такими засобами, згідно з котрим Кабінет Міністрів України зобов’язувався запровадити систему державних закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення за принципом «одне найменування - один лот». Розподіл предмету Закупівлі на окремі лоти за принципом «одне найменування - один лот», міг би максимально розширити коло потенційних учасників торгів, збільшити конкуренцію та як наслідок, забезпечити максимальну економію бюджетних коштів. Практику проведення закупівель за окремим лотами дотримуються МОЗ України, Національний інститут раку України та отримують при цьому значну економію бюджетних коштів. Об’єднавши у загальному предметі закупівлі 31 різних лікарські засоби, Замовник обмежив коло учасників відкритих торгів тільки тими, які зможуть запропонувати лікарські засоби одразу по всім 31 позиціям. Таким чином, дії Замовника щодо включення до предмета Закупівлі 31 різних лікарських засобів порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК від 16.08.2012 р. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. На підставі викладеного, та керуючись ст. 3, ч. 3 ст. 5, ст. 18, ч. 4 ст. 22, ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Привести тендерну документацію на закупівлю товарів ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб, Вінорельбін, Ритуксимаб, Флударабін, Ондансетрон, Колістиметат натрію, Золедронова кислота, Доцетаксел, Філграстим, Паклітаксел, Гемцитабін, Іринотекан, Екземестан, Летрозол, Трастузумаб, Карбоплатин, Флюороурацил, Гозерелін, Бікалутамід, Бендамустин, Вориконазол, Епірубіцин, Кальцію фолінат, Оксаліплатин) (ідентифікатор закупівлі – № UA-2017-03-14-000672-a) у відповідність з вимогами законодавства та усунути з неї дискримінаційні умови, а саме внести до тендерної документації наступні зміни: розділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти), виділивши кожен лікарський засіб у окремий лотом. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі не усунення Вами порушень законодавства у тендерній документації, ми будемо вимушені звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України в порядку, передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Також, відзначаємо, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Дата відповіді: 16.03.2017 14:43