• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

фармацевтична продукція

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2017 12:52 - 29.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо недіскрімінації Учасників

Номер: cd829c076b2a482b9dd36c165b6a1bce
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-14-000672-a.a1
Назва: Вимоги щодо недіскрімінації Учасників
Вимога:
Вимога усунути встановлені порушення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше звернення щодо закупівлі UA-2017-03-14-000672-a з приводу необхідності розділення предмету закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне. У відповідності до пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно абзацу шостого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Крім того, абзацом сьомим пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Дії замовника щодо визначення предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (без розподілення на окремі частини предмету закупівлі - лоти) ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників процедури та не призводять до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не встановлюють обмежень та заборон щодо об’єднання однієї групи лікарських препаратів у одному лоті. Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на день подання цього роз’яснення, на території України є декілька препаратів, які належним чином зареєстровані, відповідають вимогам тендерної документації (далі - ТД), та які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів (відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України №1071 від 05.09.1996р. «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету»). В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому, відповідно до медико–технічних вимог (які визначено у додатку 3 до ТД) для потреб диспансеру, оскільки диспансер проводить значну кількість хіміотерапевтичних протоколів лікувань та керуючись сучасними протоколами лікування одночасно застосовуються схеми хіміотерапевтичних препаратів у їх комбінації. З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування онкологічних хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо доцільним та необхідним здійснювати закупівлю препаратів в цілому. Зазначені в ТД лікарські засоби відносяться до життєво необхідних. Функціонування закладу охорони здоров’я в разі несвоєчасної чи часткової поставки, відмови від поставки після проведення процедури закупівлі вказаних лікарських засобів може бути під загрозою що може призвести до загрози життю пацієнтів. Враховуючи категорію хворих, виникає необхідність у терміновості та своєчасності надання медичної допомоги, своєчасне застосування лікарських препаратів. Недопустимим є несвоєчасне постачання товару, а також застосування товару невідомого походження. Від якості товару та своєчасності його постачання, залежить життя наших пацієнтів. Крім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити такі критерії, які обов’язково включається до документації. Зазначеною статтею, зокрема, визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». На підставі вищевикладеного, вважаємо, що з боку замовника відсутні порушення Закону України «Про публічні закупівлі».Зазначені у Вашому зверненні доводи, не містять належного законодавчого обґрунтування, а є лише припущенням, про порушення з нашого боку та встановлення дискримінаційних умов.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель

Номер: bc47a7e955a84e628a9f72e75d2dc8f2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-14-000672-a.a2
Назва: СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
Скарга:
Уважно вивчивши тендерну документацію до Закупівлі (далі – Тендерна документація), Скаржник вважає, що вона не відповідає задекларованим статтею 3 Закону принципам здійснення публічних закупівель, а саме:  добросовісна конкуренція серед учасників;  недискримінація учасників;  максимальної економії та ефективності.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.04.2017 21:28
Автор: ТОВ Тева Україна, Труханов Анатолій Михайлович +380445947080 Anatolii.Trukhanov@teva.ua http://www.teva.ua