-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, пакування у конверти та доставка повідомлень (результатів повірки засобів обліку)
Завершена
4 462 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 050.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 11 050.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2021 15:05 - 13.02.2021 00:00
Відповідь надана
Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, пакування у конверти та доставка повідомлень (результатів повірки засобів обліку)
Номер:
0d089aafb33f4eb09924abf3717278f2
Дата опублікування:
03.02.2021 23:49
Опис:
Добрий день. Просимо надати уточнення в Додаток 3 до тендерної документації, ЛОТ 2 в п. 1.1. пакування у конверти та доставка листів (результатів повірки засобів обліку) в поштові скриньки або особисто споживачам за відсутності поштової скриньки за вказаними адресами –вказана кількість 90 000 шт., а в п.6.1. 6.1. Ціна пропозиції має бути розрахована з урахуванням усіх витрат, необхідних для надання послуги в таблиці вказана кількість 85000 штук, також в Додаток 4 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» ЛОТ 2 також вказана кількість 85000 штук. Просимо уточнити яка сама кількість повинна бути-90000 штук чи 85000 штук ?
2. Також просимо уточнити в Додаток 3 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ЛОТ 2 п. 4. Надати підтвердження досвіду виконання аналогічних довгострокових договорів протягом останніх 2-х років, з об’ємами разового щомісячного тиражу не менш ніж 0,5 млн. екземплярів. Щонайменше два договори. Така сама кількість 0,5 млн. вказана і в вимогах до ЛОТ 1. Просимо уточнити чи вірно вказана кількість 0,5 млн. штук в місяць чи це опечатка ? Дана кількість в місяць доставки конвертів є дуже жавищена і в Україні нема організацій які щомісячно упаковують і відправляють (доставляють) конверти в кількості 0,5 млн. Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! По даним пунктам будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
05.02.2021 12:17