• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, фракції 40-70 мм та щебінь вапняковий фракції 20-40 мм

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Джерело фінансування - місцевий бюджет та власні кошти підприємства. На підставі частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від учасника вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення подається у вигляді електронної безвідкличної банківської гарантії. Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису банківської установи, що видала гарантію). Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, та копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи. Сума забезпечення становить: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений в частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

7 922 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 225.00 UAH
Період уточнення: 28.01.2021 15:48 - 21.02.2021 00:00
Відповідь надана

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ З ЧИСЛЕННИМИ ПОМИЛКАМИ!!! НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНУ!!!! ВНОСЬТЕ ЗМІНИ!

Номер: 962784beaf634f60b79ee54087de0727
Дата опублікування: 12.02.2021 17:46
Опис: Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації замовникам зазначена вимога наступного змісту։ «Гарантія має бути безумовною, вказаних у пункті даного розділу цієї документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії». Враховуючи вимоги Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. та включення до банківської гарантії вимог замовника, Просимо роз’яснити, що саме Замовник мав на увазі зазначеним реченням, та корректно зазначити вимогу у тендерній документації. Відповідно до п 5.1.2.розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. Разом з тим стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - це Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій визначається статтею 29 Закону. Також повідомляємо, що вами зазначено проведення оцінки відповідно до частини першої статті, що є прямим порушенням норм Закону, оскільки Замовником проводиться саме процедура закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою», відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у зв’язку з чим розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасника здійснюється відповідно до частини другої статті 29 Закону. Також тендерна документація не містить жодного порядку подання документів учасниками щодо інформації про ціну відповідно до публікації Замовником оголошення відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Тому, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства Разом з тим, додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 164-14 КУпАП порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СКЛАДЕНА НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ІЗ ВИМОГАМИ ЗАКОНУ розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Також Замовником встановлено у тендерній документації вимогу надання учасниками у складі пропозиції Довідку (и), видана (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник (у тому числі з банківської установи, що видала гарантію), про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі). У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. Разом з тим відповідно до Постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банк-контргарант у разі розміщення на банківському рахунку принципалом або іншою особою коштів грошового забезпечення контргарантії списує кошти грошового забезпечення з цього рахунку і зараховує їх на розподільчий або поточний рахунок особи, яка розмістила грошове забезпечення (покриття) гарантії. Тобто в учасника може бути відкритий не поточний рахунок а розподільчий, тому враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення, чи може учасник надати інформацію про наявність у нього не поточного, а розподільчого рахунку в банку, який видав банківську гарантію. Відповідно до статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до статті 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з можливістю проведенням органами Держаудитслужби моніторингу та перевірки процедури закупівлі із зобов’язанням Замовника відмінити процедуру та визнання нікчемності договору з подальшим його розірванням та притягнення відповідальних осіб замовника до адміністративної відповідальності, просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі, щоб після укладення договору із переможцем не виникали вказані проблеми із контролюючими органами. Також просимо звернути увагу на аналогічну процедуру закупівлі оголошення № UA-2021-01-22-002189-a Відсів гранітний фракції 0-5 мм на очікувану вартість 4`830`000.00 грн., де також необхідно вносити аналогічні зміни за для уникнення санкцій від контролюючих органів та забезпечення законності укладення договору із переможцем. Просимо внести вказані зміни в обидві процедури торгів.
Відповідь: Замовником враховані зауваження та будуть внесені зміни до тендерної документації. Щодо вимоги про надання учасниками у складі пропозиції Довідку (и), що видана (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник (у тому числі з банківської установи, що видала гарантію), про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі), то замовником встановлено вимогу про наявність саме поточних рахунків, оскільки відповідно до ст 7 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 05.04.2001 р. № 2346-III, серед переліку видів рахунків, які банк може відкрити клієнту такого виду рахунку, як розподільчий, не передбачено.
Дата відповіді: 16.02.2021 16:08
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 299aa4f4150449a09cc5ecd50513a3cf
Дата опублікування: 04.02.2021 18:54
Опис: Відповідно до пункту 6.3 розділу 6 Тендерної документації з метою коректного укладання договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, видану Державною податковою службою України станом не раніше грудня 2020 року про наявність усіх відкритих поточних рахунків Учасника. Згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою. Обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДФС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Разом з тим органи ДФС не надають довідки про наявність усіх відкритих поточних рахунків суб’єтка господарювання. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі звернулися до органі ДФС з метою одержання зазначеної в ТД довідки, проте органами ДФС надано відповідь, що органи ДФС не надає інформації щодо наявності усіх відкритих поточних рахунків учасника. Тому, з метою усунення дискримінаційних вимог в ТД просимо внести зміни в частині надання довідки виданої Державною податковою службою України станом не раніше грудня 2020 року про наявність усіх відкритих поточних рахунків Учасника.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учасник процедури закупівлі, в пункту 6.3 розділу 6 Тендерної документації відсутня інформація про необхідність надати у складі пропозиції довідку, видану Державною податковою службою України станом не раніше грудня 2020 року про наявність усіх відкритих поточних рахунків Учасника. Крім того, дану довідку ми, як замовник не вимагаємо в жодному розділі тендерної документації і в додатках до неї.
Дата відповіді: 08.02.2021 12:13
Відповідь надана

Питання по закупівлі

Номер: 1f2d2566dadc4d2ab546432528f6f1df
Дата опублікування: 29.01.2021 14:41
Опис: Доброго дня! Можливо Вам поставляти щебневу продукцію залізничним транспортом? Також про досвід виконання аналогічних договорів є вимога доказу співпраці з державними підприємствами, вказувати номер оголошення через Prozorro, а якщо поставки здійснюються на приватні або комерційні підприємства, такий досвід не зараховується?
Відповідь: Доброго дня, на Ваше запитання щодо можливості поставляти продукцію залізничним транспортом, повідомляємо що безпосередньо на місце доставки немає можливості підїзду залізничного транспорту. Що стосується вимоги в Додатку 2 до тендерної документації про досвід виконання аналогічного договору з посиланням на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/, якщо закупівля здійснювалась через систему електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу або посилання на публічне розміщення договору, то ця вимога дасть можливість Замовнику отримати підтвердження достовірності інформації наданої Учасником про аналогічний договір та уникнути учасників з фіктивними аналогічними договорами, які неможливо перевірити при зверненні за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Крім того, задля уникнення дискримінації учасників, Замовником передбачено посилання на публічне розміщення договору, що виходить за рамки системи prozorro та дає можливість брати участь учасникам, які не використовували систему prozorro. Таким чином, інформація про аналогічний договір у системі https://prozorro.gov.ua/ або посилання на публічне розміщення договору дає можливість приймати участь широкому колу учасників та цілком відповідає принципам статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, договір публічно не оприлюднений не буде вважатись підтвердженням виконання аналогічного договору.
Дата відповіді: 01.02.2021 11:39
Відповідь надана

Поставка

Номер: 9b6775ace8f84c398571ecea896ccc1b
Дата опублікування: 28.01.2021 17:18
Опис: Доброго дня! Яка планова кількість партій?
Відповідь: Доброго дня, в залежності від виробничої потреби плануємо замовляти товар партіями по 500-1000 т.
Дата відповіді: 29.01.2021 09:00