• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800»

(Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації)

Завершена

1 852 747.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 27 791.21 UAH
Період уточнення: 27.01.2021 11:41 - 02.02.2021 00:00
Відповідь надана

щодо надання роз'яснень

Номер: 4aa1a5e0fc6042bc960cb6544e1ce1a9
Дата опублікування: 01.02.2021 14:55
Опис: У Вашій відповіді та тендерній документації, є посилання на лист Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, згідно якого, здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обгрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 ЗКР. Ще раз звертаю Вашу увагу на те, що 01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800», тому можна зробити висновок, що розрахунок витрат на технагляд повинен здійснюватись на підставі обгрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником. З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800», у відповідність до норм чинного законодавства. 1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». 2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити». 3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Відповідь: Згідно листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (МІНРЕГІОН) від 06.11.2018 No7/15.1/12020-18, витрати, пов’язані здійсненням технічного нагляду визначаються відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ). Розмір коштів на здійснення технічного нагляду визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року № 19.1-7-34. Крім того зазначаємо, що МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду. Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом згідно проєкта у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР.
Дата відповіді: 01.02.2021 16:47
Відповідь надана

Щодо категорійності дороги

Номер: 56174b90787a4275907bf7e4a2bffcf0
Дата опублікування: 01.02.2021 10:00
Опис: Шановний Замовнику, підкажіть категорію даної ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800»
Відповідь: IV
Дата відповіді: 01.02.2021 10:26
Відповідь надана

щодо надання роз'яснень

Номер: a9f2b6f1b3ff46509400959631a24736
Дата опублікування: 29.01.2021 15:25
Опис: Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11. Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. 01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист. З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації. До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт. Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9. Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9. Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%. Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів. У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження. Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ? З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800», у відповідність до норм чинного законодавства. 1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». 2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити». 3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Відповідь: Згідно додатку 8 до тендерної документації на Закупівлю, договірна ціна розраховується за весь обсяг запропонованих робіт, до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: - розрахунок заробітної плати; - розрахунок витрат на відрядження; - розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт. Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 11.01.2014 за № 8/15-7-14 розрахунок вартості договірної ціни визначається на підставі відповідних розрахунків, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино години. Примірна форма розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 року № 89. А також в зв’язку з тим, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то розрахунок витрат на відрядження, а саме суми добових та витрати на проживання необхідно розраховувати відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 (зі змінами).
Дата відповіді: 01.02.2021 10:39
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ec6009eca17e450a95b7c1e4be973c84
Дата опублікування: 29.01.2021 12:06
Опис: Який клас наслідків?
Відповідь: СС2
Дата відповіді: 29.01.2021 13:23