-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800»
(Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації)
Завершена
1 852 747.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 27 791.21 UAH
мін. крок: 1.5% або 27 791.21 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 11:41 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
aacfa0dc561b4cf9ab224d43a87d3d17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-004026-b.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11.
Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист.
З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9.
Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9.
Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%.
Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження.
Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ?
З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800», у відповідність до норм чинного законодавства.
1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
01.02.2021 16:49
Вирішення:
Роз’яснення ДП «ДерждорНДІ». ЗБІРНИК роз’яснень з питань визначення вартості дорожніх робіт (випуск No 12) КИЇВ 2021.
Відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. У разі відсутності або недостатньої кількості у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів, передбачених на здійснення технічного нагляду (до 1,5%), виходячи з фактичного виконання обов’язків технагляду, обґрунтованих трудовитрат спеціалістів та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Розмір цих коштів визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року No 19.1 7 34 щодо визначення рекомендованого показника вартості науково-дослідних робіт в розрахунку на 1 людино-день. Крім того зазначаємо, що 61МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Статус вимоги:
Відхилено