-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15530000-2 - Вершкове масло (Масло вершкове, код ДК 021:2015 - 15530000-2)
Завершена
261 726.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 617.27 UAH
мін. крок: 1% або 2 617.27 UAH
Період уточнення:
26.01.2021 15:12 - 16.03.2021 00:00
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
76859eb8f0c24f7fbd8b6f2d5e979608
Дата опублікування:
27.01.2021 19:51
Опис:
У Додатку 8 форма «Відомості про учасника» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (у разійого наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. Надайте, будь ласка, роз’яснення, яким чином учаснику, що є фізичною особою-підприємцем, заповнювати графи, які стосуються подання інформації юридичними особами?
Відповідь:
Учасник -фізична особа-підприємець або не заповнює вказані графи або зазначає в них що вони не стосуються фізичної особи-підприємця
Дата відповіді:
28.01.2021 18:55
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
a4c8362c289f4085bbde1caea96056c6
Дата опублікування:
27.01.2021 19:51
Опис:
У Додатку 1 ТД Замовник вимагає відучасника подання у складі тендерної пропозиції надання документального підтвердження про проходження особи та/або осіб, які зазначені у довідці, гігієнічного навчання згідно з вимогами ст.21 Закону Украни «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вбачається незрозумілим, у формі якого саме документу має бути надане таке підтвердження. Чи достатнім для задоволення цієї вимоги Замовника буде надання учасником довідки в довільній формі із зазначенням інформації про те, що працівники, які залучаються учасником під час постачання предмету закупівлі, пройшли гігієнічне навчання згідно з вимогами ст.21 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Надайте роз’яснення з цього приводу.
Відповідь:
так.
Дата відповіді:
01.02.2021 18:20
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
9632ee463f3b4124a87cfece07fb6be9
Дата опублікування:
27.01.2021 19:50
Опис:
У пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД зазначено, що рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету (далі – комітет). Таке положення тендерної документації є суперечливим, оскількии ці торги проводяться уповноваженою особою Замовника. Надайте роз’яснення, ким саме буде прийматися рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної?
Відповідь:
Замовником будуть внесені відповідні змінидо тендерної документації
Дата відповіді:
28.01.2021 18:54
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
5c9eaaedcb9e417ca05b24784e39c5d0
Дата опублікування:
27.01.2021 19:50
Опис:
У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінкатендерноїпропозиції» ТД Замовник вимагає у учасника подання у складі тендерної пропозиції документу, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі з наданням копій підтверджуючих документів про компетентність відповідного юридичної /фізичної особи про надання таких довідок та/або експертних висновків). Якщо на виконання цієї вимоги учасником буде надано довідку Головного управління статистики у Харківській області, то яким документом має бути підтверджено компетентність цього органу щодо надання довідки? Чи достатнім буде надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації (інформаційної довідки, листа) від учасника на ім'я уповноваженої особи Замовника з посиланням на Положення про Головне управління статистики у Харківській області, що розміщене на офіційному сайті цього органу?
Відповідь:
так! достатьно
Дата відповіді:
28.01.2021 18:54
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
2964c48fd6a941758457ff79bbb983d9
Дата опублікування:
27.01.2021 19:50
Опис:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником передбачено, що до супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та паспорту), яка підписала гарантію. Вбачається незрозумілим, яким чином подання у складі тендерної пропозиції учасника паспорту особи, яка діє від імені гаранта, підтверджує його правомочність як підписанта фінансової компанії, оскільки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради Українивід 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Крім того, інформація щодо підписанта фінансової компанії, яка виступає гарантом, міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним. Надайте роз’яснення щодо доцільності подання цього документу у складі тендерної пропозиції учасника.
Відповідь:
Замовником встановлено вказану вимогу, виходячи з норм ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
01.02.2021 18:49
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
61a7c7e921564d03af2cb0ba5417eaa6
Дата опублікування:
27.01.2021 19:49
Опис:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником передбачено, що Гарантія повинна містити такі суттєві умови як Підпис та відбиток печатки принципала. Вбачається незрозумілим, яким чином принципал, який провадить свою господарську діяльність без печатки, повинен виконати цю вимогу. Чи повинен такий принципал поруч з власним підписом у тексті гарантії зазначати «Б/П», якщо ним не використовується печатка? Надайте роз’яснення з цього приводу.
Відповідь:
так. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
01.02.2021 18:20
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
7a2fd7e3d60a4917921be59adc8c40a1
Дата опублікування:
27.01.2021 19:49
Опис:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовнико мпередбачено, що Гарантія повинна містити такі суттєві умови як назву банку бенефіціара – його повну назву та повну адресу, а також МФО та ідентифікаційний код/номер, проте у тексті тендерної документації не вказано конкретні реквізити банку бенефіціара – його повну назву та повну аадресу, а також МФО та ідентифікаційний код/номер. Надайте роз’яснення, які саме реквізити банку бенефіціара мають бути вказані в гарантії?
Відповідь:
UA 54 820172 0344 2410 03200 108783
UA 38 820172 0344 2500 03000 108783
UA 48 820172 0344 2710 02200108783
UA 32 820172 0344 2800 02000108783
Банк ДКСУ м.Київ, код ЄДРПОУ 43993938
МФО 820172
Дата відповіді:
01.02.2021 18:18
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
b52feec4ff2e458fb6ee469f4a81c4b5
Дата опублікування:
27.01.2021 19:49
Опис:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерно їпропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником передбачено, що Гарантія повинна містити такі суттєві умови як підпис і печатка гаранта. Вбачається незрозумілим, що самемає на увазі Замовник, встановлюючи таку вимогу: наявність у тексті гарантії власноручного підпису керівника гаранта та відбитка печатки гаранта чи достатньо того, що гарантія буде підписана КЕП гаранта та накладення на електронний документ електронної печатки?
Відповідь:
так. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
01.02.2021 18:17
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
f9b3e83f6df84c3bb67346bf7c23e949
Дата опублікування:
27.01.2021 19:48
Опис:
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає у учасника подання у складі тендерної пропозиції заяви від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників даного підприємства (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу. По-перше, з ТД вбачається незрозумілим, чи стосується ця вимога лише учасників - юридичних осіб. По-друге, прошу надати обґрунтовану відповідь, яким чином Замовник торгів буде захищати надані учасником персональні дані, обробляти та використовувати їх, якщо ці дані будуть офіційно оприлюднені системою Прозорро у мережі інтернет та не зберігаються Замовником торгів особисто. Тобто вимога Замовника щодо надання заяви від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки персональнихданих працівників даного підприємства (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу, є абсурдною та такою, яку Замовник за результатами торгів виконати не зможе, що у своючергу може призвести до того, що Замовник не зможе виконативзяті на себе зобов'язання у відповідності до умов вищевказаної документації.
Відповідь:
Взаємовідносини щодо обробки та захисту персональних даних регулюються норами Закону України "Про захист персональних даних". У відповідності до статті 21 вищезазначеного Закону "Про передачу персональних даних" третій особі володілець персональних даних протягом десяти робочих днів повідомляє суб'єкта персональних даних, якщо цього вимагають умови його згоди або інше не передбачено законом. Суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, є: суб'єкт персональних даних; володілець персональних даних; розпорядник персональних даних; третя особа; володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця; третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Статтею 16 встановлено, що порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат. Таким чином взаємовідносини щодо обробки персональних даних між володільцем даних та суб’єктом персональних даних повинні бути здійснені у відповідності до вимог цього Закону. При цьому Замовник є третьою особою, яка має право на отримання персональних даних щодо суб’єктів персональних даних, а володілець бази даних повинен забезпечити розповсюдження цих відомостей без порушення прав суб’єкта даних.
Дата відповіді:
01.02.2021 17:57
Відповідь надана
Роз’яснення щодо Тендерної документації
Номер:
b1a98d49804c48a8ae50c926f1e305bd
Дата опублікування:
27.01.2021 19:48
Опис:
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерно їпропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає у учасника подання у складі тендерної пропозиції копії паспорту (для фізичних осіб та для фізичнихосіб-підприємців) (лише сторінки з інформацією) та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичнихосіб та для фізичнихосіб-підприємців). Надайте, будь ласка, роз’яснення, щодо доцільності подання документів, які містять персональні дані учасника, у складі тендерної пропозиції. Яким чином ці документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам?
Відповідь:
Замовникои розглянуто ваше звернення та керуючись ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" надається наступна відповідь: копія паспорту та ідентифікаційного коду (за наявності) вимагається Замовником в якості підтвердження відповідних повноважень, а не для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, про що зазначено у зверненні
Дата відповіді:
01.02.2021 17:51