-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція котельні по вул. Спаська, 2-б в м. Лохвиця Полтавської області.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги та відповідно до ДСТУ Б. Д. 1.1-1:23, ДБН А.2.2-3-2014 та ДБН В.2.5-77:2014)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
25.01.2021 11:44 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана
Шановний Замовнику!
Номер:
d792b40c4ba74cd0b14d342eb5266ec7
Дата опублікування:
28.01.2021 14:46
Опис:
Шановний Замовнику! Ви зобов'язуєте надати сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі. Надаєте відповідь, що це свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Натомість Ви не зобов'язуєте надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів!!!
Просимо Вас звернути на це увагу...
Відповідь:
Дякуємо за запитання, обов'язково звернемо увагу на Ваше зауваження
Дата відповіді:
28.01.2021 15:21
Відповідь надана
Зміст документів пропозиції
Номер:
ebe60470f1054c17b938c9557cd44d5e
Дата опублікування:
27.01.2021 20:07
Опис:
"Пропозиція повинна мати контрольний лист або зміст пропозиції, який рахується як перший аркуш пропозиції."
Поясніть, будь ласка, мається на увазі, власне сама пропозиція з ціною? Чи , може Реєстр документів пропозиції?
З повагою.
Відповідь:
Добрий день! дякуємо за запитання. Відповідь:
мається на увазі, що перший аркуш це зміст або контрольний лист, в якому буде вказано перелік документів що подаються. Цінова пропозиція буде одним із документів.
Дата відповіді:
28.01.2021 10:19
Відповідь надана
Звернення
Номер:
88e3386fcb6b450b877a8dc078405167
Дата опублікування:
27.01.2021 15:45
Опис:
Беручи до уваги той факт що Замовником тупо копіюється відповідь на одне питання та дублюється на всі інші, просимо прибрати дитину, або розумово відсталу людину від комп'ютера, та посадити за робоче місце працівника, який здатен виконувати функції відповідальної особи по даній закупівлі.
Відповідь:
Законодавством не заборонено надавати однакові відповіді на запитання, при тому що суть запитання не міняється.
Дата відповіді:
28.01.2021 10:32
Відповідь надана
1
Номер:
146f84a0f0a74cd0855db04f88481fa4
Дата опублікування:
27.01.2021 11:30
Опис:
Просимо видалити вимогу щодо попререднього обстеження об'єкту та надання відповідного акту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робот, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Дата відповіді:
27.01.2021 15:26
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
992ac504b9854cf18b41319843d301fa
Дата опублікування:
26.01.2021 17:35
Опис:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його тендерної пропозиції. Крім того, замовником чітко зазначено, що пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва – Київської області, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо технічне завдання на проектування, і необхідність огляду об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робот, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Дата відповіді:
27.01.2021 10:08
Відповідь надана
Вимога
Номер:
ff92ed9790ae41a5ae454976ed5dd888
Дата опублікування:
26.01.2021 17:20
Опис:
Шановний Замовник. Повертаючись до попереднього питання наголошуємо, що зустріч та контакт замовника та учасника до моменту проведення аукціону є потенційним корупційним порушенням принципів прозорої конкуренції. До того ж витрачати 6500 грн. для того щоб прийняти участь в закупівлі ставить всіх учасників в нерівні умови! Наша компанія з 2002 року розробила більше 2 000 проектів з реконструкції систем опалення, будівництва котелень тощо, і наявної інформації в технічному завданні нам достатньо для того щоб зробити цінову пропозицію. Додатково зазначаємо, що Замовника не стосується чи реально оцінить учасник свої можливості, мі, як потенційний учасник пропонуємо ціну виходячи із очікуваної вартості закупівлі, а ви як Замовник, керуєтесь результатами аукціону та відповідністю цінової пропозиції кваліфікаційним вимогам!
Наголошуємо! Приберіть дискримінаційні вимоги! Учасник не повинен витрачати 6 500 грн. на відвідування предмету проектування, якщо наданої інформації в технічному завдання йому достатньо.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робот, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Дата відповіді:
27.01.2021 10:08
Відповідь надана
Вимога
Номер:
24e06adf6c154437b0f84bc9c8c55c68
Дата опублікування:
26.01.2021 13:38
Опис:
Шановний Замовник, відповідно умов закупівлі Учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Витрати на відвідування об’єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження. Вимагаємо прибрати дану вимогу! Дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує коло учасників. Нашій компанії, для того що б виконати цю вимогу, необхідно здійснити витрати на дорогу (паливо та амортизаційні витрати на автомобіль), витрати на заробітню плату та витрати на відрядження для двох працівників (водій та уповноважена особа компанії), витрати на проживання в готелі так як їхати до Вас 650 км. Враховуючи вищезазначене мі маємо витратити більше 6000 грн. В той же час інші учасники, які наприклад знаходяться в Полтавській обл. витратять не більше 500 грн. виходячи с цього дана вимога є дискримінаційною та ставить всіх потенційних учасників в нерівні умови! До того ж система прозоро створена саме для того щоб всі учасники мали рівні можливості, в тому числі аби уникнути особистих зустрічей між учасниками та замовниками до проведення закупівлі. Вимагаємо скасувати дану вимогу, або змінити формулювання на "Переможець торгів перед підписанням договору повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається гарантійний лист, за підписом сторони учасника . Витрати на відвідування об’єкту несе Переможець із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження."
Додатково направлена вимога до Державної аудиторської служби.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робот, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:05